Breitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:29 schreef Paxlie het volgende:
ik ben je zeaun, wat denk je wel niet van me
Dat durfde ze de vorige keer anders primaquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Aventura is mijn tweelingzusje en durft niet zonder mij te gaan
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat durfde ze de vorige keer anders prima
Niet dat dat inhoudt dat jij niet zou mogen komen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet dat dat inhoudt dat jij niet zou mogen komen natuurlijk.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef Paxlie het volgende:
er wordt hier over mij geroddeld
maar ze is wel lief
quote:
Wel wachten op de L&S zegening natuurlijkquote:
Doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Barb het volgende:
Weet je, als ik héél hard mijn best doe, voel ik me misschien wel goed genoeg die dag om even hallo te komen zeggen. Onder voorbehoud uiteraard,.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doen!
Als het écht gezellig wordt, stuur ik je weer allerlei SMS-jes die voor anderen bedoeld waren, ok?
Ik zou maar oppassen, hij smst als een dolle..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
![]()
Echt niet!
![]()
zou leuk zijn, Barb, ik ben wel benieuwd naar jou!
Daar heb ik ook altijd last van als ik dronken benquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als het écht gezellig wordt, stuur ik je weer allerlei SMS-jes die voor anderen bedoeld waren, ok?
Zou erg leuk zijn als het je lukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Barb het volgende:
Weet je, als ik héél hard mijn best doe, voel ik me misschien wel goed genoeg die dag om even hallo te komen zeggen. Onder voorbehoud uiteraard,.
eej, doe eens wat aan deze knurft!!!!!quote:
bron: lieve (stoere red.) Kreator. IIquote:Wie zegt trouwens dat ik IRL niet zeg wat ik vind? Toen ik heatwave tegenkwam op een onzinmeeting zei ik em ook gewoon dat het een kneus was en dattie beter ergens anders kon gaan vertoeven.
je bent erweer!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:31 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan die startpost gekut en en wie is die onvergetelijk foute kloon Br33Zah-GirLzZ?
En waar is kakkerlak gebleven? Prusters.
Ohw, en het volgende deel is opgedragen aan Barb.
Eeeej statsquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:31 schreef static het volgende:
Wie heeft er aan die startpost gekut en en wie is die onvergetelijk foute kloon Br33Zah-GirLzZ?
En waar is kakkerlak gebleven? Prusters.
Ohw, en het volgende deel is opgedragen aan Barb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |