oh nou je het zegt .... meen dat ik er wel eerder iets over gehoord / gezocht hadquote:
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ongeveer 1/3 van de missie. bij mij riep hij het toen ik de eerste serie kereltjes heb neergeschoten en de zaal in liep waar de vlees rondcirkelt.
Wat raar dan, dat hij het bij jou niet zei![]()
beta ?quote:
'quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef Cheiron het volgende:
Mn neger heeft Anorexia .. hij kotst zn pizza weer uit
dat was toch ook die schans waar jij een paar caps en een filmpje van had?quote:
Ik ga het morgen eens via het netwerk hier thuis proberen, moet lukken. Ik snap alleen de serverside software niet helemaal, maar volgens mij deed ik iets verkeerdquote:
Ja, alleen is er bijna niet te zien hoe ze staan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Cerbie het volgende:
Dat ding vind ik juist erg fijn sturenHeb je de straalpijpen naar achter gezet?
oko zo handig een ándéré knop dan het lopend lockenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, alleen is er bijna niet te zien hoe ze staan.
Ik kreeg trouwens pas bij de 3e poging een schermpje waarin stond dat je de target kon locken, toen was het al makkelijker...
Heb het ff hier op deze map aangegeven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:36 schreef Cerbie het volgende:
Nog niet, waar start je die? Heb wel de poster in de gym van SF zien hangen.
Ik heb in de PS2 topics volgens mij eens iets gelezen over een verlaten mijn en een truck die beneden stond waarmee je kon ontsnappen. Werd daarmee de Quarry bedoeld of is er echt ergens een verlaten mijn?
Dat klopt.. maar hij wordt maar niet dikkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
'
Nou dan heb je hem wel ff meer dan 1 pizza gevoerd...
Nee dat is toch logisch als je overgeeft?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar hij wordt maar niet dikker
ja.. die gta tournament..quote:beta ?
dat is op het hoogste puntje van de berg.. tenminste, waar je met de weg kan komen.. daar heb je een gedenksteen of zoiets die als schans kan dienen..quote:dat was toch ook die schans waar jij een paar caps en een filmpje van had?
(waar was dat ook weer? )
het werkt heel simpel:quote:Ik ga het morgen eens via het netwerk hier thuis proberen, moet lukken.
Nou ga ik vast heel stom klinken, maar kun je ook te voet mensen locken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:39 schreef coz het volgende:
[..]
oko zo handig een ándéré knop dan het lopend locken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |