nee, buiten ligt die desert eagle en die kart, hoezo, wat is er binnen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet die Zero-shop eens beter van binnen gaan bekijken
Action Figures van Tommy Vercetti, het spel van Vice, gewoon lachen om eens te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee, buiten ligt die desert eagle en die kart, hoezo, wat is er binnen?
Ik ken gta 2 wel maar dat is al wat 4 jaar geleden? no way dat ik me daar dingen uit zou herrineren..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:04 schreef coz het volgende:
Ik opteerde in een vorige topic al om een wiki te maken voor onvermoede humor in gta:SA ................ (van audio tot de minieme grafische details zoals de het vice spel)
Er zitten behoorlijk veel van dat soort geintjes in de (gehele) gta serie ... en in je eentje kan je ze never allemaal vinden, omdat sommige dus heel typisch zijn
( het ' jezus saves' muurschilderij vlak bij je ma's toko verwijst naar het save punt in gta2, en dus als je gta2 niet kent...... )
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:16 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik ken gta 2 wel maar dat is al wat 4 jaar geleden? no way dat ik me daar dingen uit zou herrineren..
.ennuquote:In 1999, Rockstar Games and Rockstar North (then known as DMA Design) furthered the groundbreaking gameplay concepts established just two years prior in the original Grand Theft Auto - with the release of GTA2. GTA2 expanded on the top-down, open-ended crime world gameplay formula with a host of new features including the advent of multiple rival gangs ? seven, to be exact, including the Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, the Russian Mob and Hare Krishnas. Earn your respect with each gang. Reap the benefits with all manner of shady work-for-hire gigs contracted your way. And climb your way to the top of the criminal pile.
ik heb het toen een keer geprobeerd na het persbericht, binnenkort maar weer eensquote:GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun site
GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun sitequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
.ennu
Now, longtime Grand Theft Auto fans can revisit this classic entry in the series (hoewel ik van die site nog nooit iets anders heb gezien als een melding over bandbreedte .... hoe vreemd![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:45 schreef Remqo het volgende:Welke missie is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik wel geinige verwijzingen naar Vice City
Want volgens mij heb ik ze allemaal gehad met hem, maar 't is me niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
moet je eerst je email submitten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
GTA1 en 2 heb ik zonder moeite kunnen downloaden van hun site
straks je cop suit en race suitquote:
Wat is nu de bedoeling van die kraan? Ben er zelf 1 x in geweest en met die slopersbal gaan slingeren, die bal zag ik wel door muren heengaan maar eenmaal weer op de grond was er geen schade te ontdekken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img243.imageshack.us/img243/1900/gallery2199na.th.jpg]afbeelding][/URL] Zwevende doosjes
Dat heb ik nog geprobeerd om rijdende auto;s op te pakken...best lastig nog. Stribbelen fel tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij staat later op de basis, maar dan zit er geen magneet meer onder
Jammer, ik vond dat echt een kicken missie en zou graag nog even wat mensen treiteren door hun wagens in de zee te dumpen
[afbeelding]
Aaargh, jammer zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij staat later op de basis, maar dan zit er geen magneet meer onder
Jammer, ik vond dat echt een kicken missie en zou graag nog even wat mensen treiteren door hun wagens in de zee te dumpen
[afbeelding]
schijnt dat het helemaal niet werkt, zelfs tijdens die missie niet, om andere auto's op te pakkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heb ik nog geprobeerd om rijdende auto;s op te pakken...best lastig nog. Stribbelen fel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |