abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28557029
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook achter na 33 pogingen...
Kun je geen Engels of had je gewoon geen zin om de tekst op het scherm te lezen?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_28557209
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef Cerbie het volgende:
Kun je geen Engels of had je gewoon geen zin om de tekst op het scherm te lezen?
Ik heb daar zelfs extra op zitten letten, maar volgens mij kwam die melding NIET bij die 'les' in beeld
.
pi_28557324
Oh das ook lekker handig, ik heb hem zeker gezien bij die les of een eerdere over opstijgen
pi_28557527
WTF? M'n getunede auto's in de garage zijn weer standaard

Alleen een pimpgolfje (ja die moet eigenlijk het water in ) is nog getuned, verder niks
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:04:42 #55
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28557873
kan iemand me helpen met de vlieg & rijschool?
http://users.telenet.be/nirvana/gta/GTASAsf3.b

plz eindig ze aub en ze ergens uppen?, totally noob op dat gebied
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28558010
ik heb 'm vanmiddag uitgespeeld (na 55 uur ) maar het verhaal valt vies tegen vind ik zeg, en vooral de eindmissie is echt niet van wat ik verwacht had, bij VC had ik nog het gevoel dat ik 'm had uitgespeelt, maar hier echt niet.
pi_28558125
Ik ga de eindmissie voorlopig nog niet doen, leuke rellen zo. Ben meer met die photo-ops en taximissies bezig nu. Ik wist trouwens niet dat er twee uitvoeringen van de BF-400 motor waren, heb er hier nu twee staan, één met windscherm en eentje zonder
pi_28558183
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb 2 problemen.
Ten eerste hoor ik de stemmen van de karakters en mijn cellphone niet, Ik hoor ze wel praten in de filmpjes maar buiten die filmpjes hoor ik niks. En ik heb al in dxdiag iets sound op basic gezet.
Daarnaast ziet het spel er niet echt mooi uit bij mij. De textures zijn niet mooi en het lijkt wel alsof ze op elkaar zijn geplakt. Ook zijn er enkele zwarte plekken.
Kan iemand me hiermee helpen?
heb het ook gehad [heb 5.1] heb het zelf kunnen verhelpen door niet alleen de centrale speaker, maar ook de andere 2 knopjes aan te zetten.
pi_28558249
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef Cerbie het volgende:
Oh das ook lekker handig, ik heb hem zeker gezien bij die les of een eerdere over opstijgen
jup, na de missie 'photo opportunity' mag je je camera houden en dan staat er bij de 'les' take with this camera a look, maybe what u can find out in San Fierro' of zoiets
pi_28558262
Ok nog een keer WTF. Ik ben photo-ops aan het doen, loop naar achteren en weer naar voren terwijl ik scroll om in te zoomen (alleen W, S en scrollwieltje). Staat er ineens cheat activated, en ik ben niet van plan met cheats te saven (wil cheatloos uitspelen).
Kutspel, kutbugs, kutglitches

Rockstar, het idee is geweldig maar de uitvoering is kut en de bughunters mag wat ergs overkomen. Het spel denkt echt dat ik een cheat geactiveerd heb, en ik ken er geeneen met W, S en scrollwiel

Ach, laat dat uitspelen zonder cheats ook maar lekker, ik ga echt geen geldcheats gebruiken maar met dit soort kutbugs of achterlijke cheats kan het me ook niet veel meer schelen. Kan in de cheatlijst er geen vinden die alleen met w en s of omliggende toetsen te activeren is, ik ga lekker cheaten
pi_28558592
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga de eindmissie voorlopig nog niet doen, leuke rellen zo.
die rellen zijn wel grappig maar na een tijdje had ik er wel genoeg van

ook zo logisch dat als jij rondloopt tijdens die rellen en er komt iemand met een honkbalknuppel op je af en die begint op je in te hakken dat de voorbijlopende politieman niks doet en als je 1 keer een vuistslag teruggeeft dat jij gelijk weer politie achter je aan hebt..

oohja... en wanneer kan je die dure kledingzaak in? ben ff de naam ervan kwijt..

[ Bericht 7% gewijzigd door Bluurgh op 06-07-2005 18:45:52 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:45:56 #62
101852 kokos
mividaloca
pi_28559100
quote:
Neuh, gewoon winamp installeren, dat is je codec
en dan je mp3's plaatsen in deze map:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
Ik heb nu mijn mp3's in die folder gezet, maar ik kan ze niet afspelen in GTA? Kan iemand me dit uitleggen?
Viva los Vatos Locos
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:05:43 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28559741
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:45 schreef kokos het volgende:

[..]

Ik heb nu mijn mp3's in die folder gezet, maar ik kan ze niet afspelen in GTA? Kan iemand me dit uitleggen?
ja, je moet in options ergens iets aanklikken van search mp3's ofzo, en dan zie je een tijdje een balkje heen en weer gaan, en dan heeft ie ze gevonden
dan staan ze erin, doe je dus wat met die map, dan moet je dat weer doen
waarom dat zo is moet je joost vragen...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:20:42 #64
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_28560242
Godver!
Kutwijven in dit spel. Ik een bloemetje voor Denise, meegenomen wat te drinken. Kom thuis, ze vraagt mij te neuken. Alles klaar -> een miniscule kutstreepje progress!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_28560289
Ik kwam gisteren eens in één van de bars en dacht laat ik eens poolen,
Maar ik krijg het niet voor elkaar te winnen! Hoe kun je in vredesnaam hard stoten met de keu?
Ik speel SA op de Pc, dus beweeg de muis om hard te stoten maar de bal gaat zo zacht,
kan iemand me vertellen wat ik fout doe..?
pi_28560527
Nog even over die photo-ops in SF eh, je ziet het icoontje pas door de lens van de camera maar 's nachts lichten die plekken met een rode gloed op, bugje, expres, brakke hardware die het niet goed kan renderen?

Heb er eens op gelet, is bij allemaal. Als je moeite hebt met de photo-ops, doe ze dan 's nachts (maak een tipgedeelte in de OP?)
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:35:48 #67
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_28560762
Waarom leest er niemand dingen die in-game gezegt worden? of waarom denken mensen niet even zelf na... ik heb weinig problemen met de meeste vragen, maar een vraag waarom je tijdens de Circle Airstrip missie niet hoog genoeg komt vind ik toch wel heel matig ik had hetzelfde probleem, maar omdat je in de 1ste les op die school moet leren opstijgen probeerde ik dat nog maar eens... en dan zegt hij wel dat je je landingsgestel in moet klappen...
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_28560830
Ik zat me de hele tijd af te vragen waarom ik die auto zaak niet kon kopen...

... bleek dat ik één autorijschool les nog moest doen...
.
pi_28561454
Leuk, ik moet nog één photo-op maar heb ze wel allemaal afgestreept op m'n uitgeprintte kaartje, dit kan nog leuk worden
Ik zal wel ergens een oudere save geladen hebben waar ik er eentje nog net niet had
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:53:49 #70
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28561479
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, ik moet nog één photo-op maar heb ze wel allemaal afgestreept op m'n uitgeprintte kaartje, dit kan nog leuk worden
Ik zal wel ergens een oudere save geladen hebben waar ik er eentje nog net niet had
Whehe... moet je ze alle 50 weer af
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:06:28 #71
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_28562008
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef CheizXL het volgende:
Ik kwam gisteren eens in één van de bars en dacht laat ik eens poolen,
Maar ik krijg het niet voor elkaar te winnen! Hoe kun je in vredesnaam hard stoten met de keu?
Ik speel SA op de Pc, dus beweeg de muis om hard te stoten maar de bal gaat zo zacht,
kan iemand me vertellen wat ik fout doe..?
muis eerst naar voren bewegen om de keu naar achter te trekken, en dan snel naar onder bewegen om de keu naar voren te schieten.
logisch he?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_28562019
Misschien niet, ik heb 3x 34 of 50 snapshots taken in de gallery, even die paar plekken gaan bezoeken
pi_28562092
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:06 schreef Cerbie het volgende:
Misschien niet, ik heb 3x 34 of 50 snapshots taken in de gallery, even die paar plekken gaan bezoeken
Dat is wel heel veel geluk hebben, maar ze zijn nu alle 50 compleet. Volgende doel: taxi's
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:14:15 #74
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28562267
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef Cerbie het volgende:
Nog even over die photo-ops in SF eh, je ziet het icoontje pas door de lens van de camera maar 's nachts lichten die plekken met een rode gloed op, bugje, expres, brakke hardware die het niet goed kan renderen?

Heb er eens op gelet, is bij allemaal. Als je moeite hebt met de photo-ops, doe ze dan 's nachts (maak een tipgedeelte in de OP?)
Ik zie ze soms helemaal niet
Dan maak ik maar 5 fotos die hierop lijken:
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=screen&inhoud=location&name=215
bijvoorbeeld, en dan zegt ie ineens foto gevonden
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28562420
Ja sommige zijn echt kut, ik heb van die brug in het noorden wel 15 foto's gemaakt

Vriendin zei net: 'You're definitely not a boring girlfriend Carl'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')