Kun je geen Engels of had je gewoon geen zin om de tekst op het scherm te lezen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter na 33 pogingen...![]()
Ik heb daar zelfs extra op zitten letten, maar volgens mij kwam die melding NIET bij die 'les' in beeldquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:39 schreef Cerbie het volgende:
Kun je geen Engels of had je gewoon geen zin om de tekst op het scherm te lezen?
heb het ook gehad [heb 5.1] heb het zelf kunnen verhelpen door niet alleen de centrale speaker, maar ook de andere 2 knopjes aan te zetten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb 2 problemen.
Ten eerste hoor ik de stemmen van de karakters en mijn cellphone niet, Ik hoor ze wel praten in de filmpjes maar buiten die filmpjes hoor ik niks. En ik heb al in dxdiag iets sound op basic gezet.
Daarnaast ziet het spel er niet echt mooi uit bij mij. De textures zijn niet mooi en het lijkt wel alsof ze op elkaar zijn geplakt. Ook zijn er enkele zwarte plekken.
Kan iemand me hiermee helpen?
jup, na de missie 'photo opportunity' mag je je camera houden en dan staat er bij de 'les' take with this camera a look, maybe what u can find out in San Fierro' of zoietsquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:48 schreef Cerbie het volgende:
Oh das ook lekker handig, ik heb hem zeker gezien bij die les of een eerdere over opstijgen
die rellen zijn wel grappig maar na een tijdje had ik er wel genoeg vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga de eindmissie voorlopig nog niet doen, leuke rellen zo.
Ik heb nu mijn mp3's in die folder gezet, maar ik kan ze niet afspelen in GTA? Kan iemand me dit uitleggen?quote:Neuh, gewoon winamp installeren, dat is je codec
en dan je mp3's plaatsen in deze map:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
ja, je moet in options ergens iets aanklikken van search mp3's ofzo, en dan zie je een tijdje een balkje heen en weer gaan, en dan heeft ie ze gevondenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn mp3's in die folder gezet, maar ik kan ze niet afspelen in GTA? Kan iemand me dit uitleggen?
Whehe... moet je ze alle 50 weer afquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, ik moet nog één photo-op maar heb ze wel allemaal afgestreept op m'n uitgeprintte kaartje, dit kan nog leuk worden
Ik zal wel ergens een oudere save geladen hebben waar ik er eentje nog net niet had
muis eerst naar voren bewegen om de keu naar achter te trekken, en dan snel naar onder bewegen om de keu naar voren te schieten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef CheizXL het volgende:
Ik kwam gisteren eens in één van de bars en dacht laat ik eens poolen,
Maar ik krijg het niet voor elkaar te winnen! Hoe kun je in vredesnaam hard stoten met de keu?
Ik speel SA op de Pc, dus beweeg de muis om hard te stoten maar de bal gaat zo zacht,
kan iemand me vertellen wat ik fout doe..?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:06 schreef Cerbie het volgende:
Misschien niet, ik heb 3x 34 of 50 snapshots taken in de gallery, even die paar plekken gaan bezoeken
Ik zie ze soms helemaal nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef Cerbie het volgende:
Nog even over die photo-ops in SF eh, je ziet het icoontje pas door de lens van de camera maar 's nachts lichten die plekken met een rode gloed op, bugje, expres, brakke hardware die het niet goed kan renderen?
Heb er eens op gelet, is bij allemaal. Als je moeite hebt met de photo-ops, doe ze dan 's nachts (maak een tipgedeelte in de OP?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |