Haa.... groep 3.... Dat was de eerste keer dat ik een briefje op tafel vond. Ik was even naar de kruidenier op de hoek gegaan. Toen ik terugkwam lag er een briefje in een hanenpoten handschrift: mam, ik ben bij die en die spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh goed hoor !
Spannend weer een groep verder.
Ik heb nu al de zenuwen over mijn zoontje.
Hij gaat volgend jaar naar groep 3 en in groep 3 mag je je kind niet meer naar de klas brengen !!!
Groep 3 zit "boven" dus ik zal hem nu bij de voordeur een knuffel kunnen geven en wordt mijn hele kleine ventje in die hele grote chaotische drukte doro allemaal grote kindjes de school in gevoerd... de trap op gedrukt.. naar zijn lokaal.......![]()
...........terwijl mams helemaal alleen en eenzaam buiten blijft staan kijken hoe die hele grote deur voor haar neus gesloten wordt....
Jaaahhh. leuk voor mij ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
H&M is inderdaad leuk om te shoppen, ook voor de kids.
je moet er wel snel bij zijn als de nieuwe collectie binnen is.
De leuke dingen zijn zo weer weg.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef UncleScorp het volgende:
hm wil zeggen dat ik een plausibel antwoord krijg maar het niet geloof
Haha.. Ja dat gaat leuk worden!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haa.... groep 3.... Dat was de eerste keer dat ik een briefje op tafel vond. Ik was even naar de kruidenier op de hoek gegaan. Toen ik terugkwam lag er een briefje in een hanenpoten handschrift: mam, ik ben bij die en die spelen.
Dochter van een kennis ging briefjes schrijven met haar mening over haar moeder als ze iets niet mocht.
Ik wens u veel plezier
Dat is ie wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
ik ga jullie allen verlaten. heb geen behoefte in de puberale leidinggevende hier. ik dacht zelfs dat iteejer de meest redelijk was maar dus niet.
tot nooit meer te ziens
Goed zo !quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
Soit
Ik kap ermee
Tijd voor mijn huwelijksplichten![]()
tot morge
en hopelijk koelt iedereen af en blijft Enyalius
Watte???quote:
Nee hoor, je zit helemaal goed !quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Watte???
Yvonne heeft toch grote kinderen of heb ik dat nou fout?
nog meer mee eensquote:Dan heb je het recht verworven om door mensen die nauwelijks ouder zijn met dezelfde egards behandeld te worden als je kinderen zouden moeten doen.
[/quote/
eens
[quote]
Afrikaans respect. Discussie is mogelijk maar met alle respect. Ook als je je op je tenen getrapt voelt.
en juist een dergelijke opmerking van iemand die je met respect behandeld neemt zo'n heertje nóg meer ter harte !quote:Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn kop halen om te weigeren om een boodschap te doen voor iemand van bijvoorbeeld mijn moeders leeftijd . Laat staan schelden.
Voorbeeldje uit mijn dagelijkse praktijk.
Overkwam me laatst. Oudere man... even oud als mijn pa.
Is alcoholist en diabetes. Vraagt mij een fles jonge voor hem te gaan halen. En hij weet heel goed hoe ik erover denk.
Ik haal die fles. Maar wel met de mededeling dat ik van hem houd als mijn papa en dat ik hem gezondheid toewens. En hij snapt precies wat ik bedoel dan.
quote:En mijn zoon bijvoorbeeld......... zit best wel eens op het randje. Maar zal nooit en nooit een ouder nee zeggen voor eenzelfde situatie als ik hier beschrijf. Of mij uitschelden of zo.
En zo wel..... dan ben ik ook vrij rigoureus in de Afrikaanse aanpak. (Heb ooit in afrika gezien dat ie door een dame met een bos twijgen achterna gezeten werd.)
Dat zijn sowieso dingen waar ik veel waarde aan hecht...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Watte???
Yvonne heeft toch grote kinderen of heb ik dat nou fout?
Dan heb je het recht verworven om door mensen die nauwelijks ouder zijn met dezelfde egards behandeld te worden als je kinderen zouden moeten doen.
Afrikaans respect. Discussie is mogelijk maar met alle respect. Ook als je je op je tenen getrapt voelt.
Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn kop halen om te weigeren om een boodschap te doen voor iemand van bijvoorbeeld mijn moeders leeftijd . Laat staan schelden.
Voorbeeldje uit mijn dagelijkse praktijk.
Overkwam me laatst. Oudere man... even oud als mijn pa.
Is alcoholist en diabetes. Vraagt mij een fles jonge voor hem te gaan halen. En hij weet heel goed hoe ik erover denk.
Ik haal die fles. Maar wel met de mededeling dat ik van hem houd als mijn papa en dat ik hem gezondheid toewens. En hij snapt precies wat ik bedoel dan.
En mijn zoon bijvoorbeeld......... zit best wel eens op het randje. Maar zal nooit en nooit een ouder nee zeggen voor eenzelfde situatie als ik hier beschrijf. Of mij uitschelden of zo.
En zo wel..... dan ben ik ook vrij rigoureus in de Afrikaanse aanpak. (Heb ooit in afrika gezien dat ie door een dame met een bos twijgen achterna gezeten werd.)
Jaaaaaaa !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Onhandig bezig met boodschapjes uit het mandje wat op de grond stond op de band te leggen...
Dochterlief vroeg of ze even kon helpen, nadat mevrouw van de schrik dat ze aangesproken werd bekomen was brak er een dankbare glimlach door en hoorde ik haar zeggen dat door dit gebaar haar hele dag weer goed gemaakt was......
En in feedback ook een keer geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit helemaal goed !
Ik moest lachen omdat ik meende dat je het over beide had en Iteejer heeft vandaag al eerder een opmerking over zijn leeftijd gehad van UncleScorp.
O yeah.... go BabyVampquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso dingen waar ik veel waarde aan hecht...
net als even voor iemand de deur open houden...
Goede dag zeggen als je ergens binnenkomt of weggaat...
meneren en Mevrouwen.. En U natuurlijk...
Voorbeeldje tijdens t boodschappen doen van de week....
Voor ons in de rij bij de kassa stond een mevrouw op leeftijd zal ik maar zeggen...
Onhandig bezig met boodschapjes uit het mandje wat op de grond stond op de band te leggen...
Dochterlief vroeg of ze even kon helpen, nadat mevrouw van de schrik dat ze aangesproken werd bekomen was brak er een dankbare glimlach door en hoorde ik haar zeggen dat door dit gebaar haar hele dag weer goed gemaakt was......
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Dat is gezond.. vermoeiend maar gezond.
Eerst overal tegen aan schoppen en er het fijne van willen weten, even lekker twisten en dansen zodat hij overal een beetje van geproefd heeft en dan lekker in zijn eigen vel huppen en weten wie hij is.
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Dat is gezond.. vermoeiend maar gezond.
Eerst overal tegen aan schoppen en er het fijne van willen weten, even lekker twisten en dansen zodat hij overal een beetje van geproefd heeft en dan lekker in zijn eigen vel huppen en weten wie hij is.
jah !quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |