haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Kreeg net weer binnen dat ze me helpen met alles en dat ik rustig aan moet doen
Zat ff buiten te genieten van de frisse lucht. Het zijn geen stemmen, het is iets anders. Een stem is hard, dit is zacht. En het stoort ook niet. Stoort helemaal niet zelfs. Het is geen storing maar een signaal wat ik soms opvang.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...
best hyper...
ik vroeg me af waar dat vandaan kwam
T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet het nietWat flitste door je hoofd? Een signaal?
Ik voel me nu helder en licht en zuivere visie heb ik. Soms zie ik alles zuiver jahRuis heb ik soms in mijn hoofd. Dan zit er een ruis en storing ergens en dan is het contact ook niet mogelijk.
Ik ben vaker hyper omdat ik gewoon uit een depressie ben geklommen en dus heb ik vaak zin om te leven en dat laat ik graag blijken vakerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....
iets van ... Pffff die is hyper....
En toen las ik daarna t stukje dat je ze je helpen en dat je rustig aan moest doen....
Op zich best een grappige combi!
wat is void precies?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:42 schreef BaajGuardian het volgende:
bet is de void waar je mee in contact staat.
ik heb het ook.
Je post toch hier? Je staat in contact met menselijke wezensquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vrees dat ik met niemand in contact sta ...![]()
Zoiets wel ja.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat het leven stil staat? Dat je op de trein zit te wachten en de trein komt niet? Dat je in een kamer zit alleen maar toch open kan rondlopen.
Ik heb dat net weer gehad, dan sta ik stil en voel ik geen vooruitgang en dan moet ik zoeken en kijken hoe ik weer verder kan. Ik wil steeds verder en niet stil blijven staan. Af en toe lijkt er een slot op te zitten
Beetje duidelijk of niet?. Die trein heb ik dan van de film the matrix toevallig maar zo voelt het wel. Alsof je op de bus staat te wachten en er komt geen bus op zondag. Je kunt niet gaan lopen want het is oneindig ver waar je heen moet gaan. Of anders....er is geen doel. Er is een gesloten ruimte zonder uitgang. Die ruimte zit dan in mjin hoofd vaak. De wereld is er wel maar mijn hoofd is gesloten.
Het doel is weg op dat moment, en de rit die je brengt naar je einddoel is er niet.
Ik heb tijden gehad dat ik maanden aan het wachten was op de trein of bus en die kwam niet. Ik heb foto's liggen dat ik buiten zat en gewoon aan het wachten was en aan het wachten was. Aan het wachten op??? Op een doel....Op de versnelling. Op de flow.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.
Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.
Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!
Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vrees dat ik met niemand in contact sta ...![]()
Grens..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:03 schreef UncleScorp het volgende:
En waar ligt dan de grens tussen fantasie en werkelijkheid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |