abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28548640
Beter ineens je stekker uittrekken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:33:46 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28549857
Ik ben met harde muziek bezig in mijn hoofd

Nu staat Hip hop/rap op. Dat werkt ook verlichtend.

Afbreken van dingen...dingen....welke dingen?

Voel me actief en voel me rechtdoor gaan, tis niet rennen, het is stap voor stap omhoog werken

De stekker eruit Nee, de stekker mag er niet uit, alleen als het onweert ter veiligheid. Continu online.

Ik wil op het platteland wonen en dan 40 van deze dingen in de tuin hebben En dan via de computer gaan zoeken daarboven, kijken of er wat te vinden valt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28550130
beter in Mexico gaan wonen dan ...

Alweer (of nog steeds?) UFO's boven Mexico
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:53:58 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28550579
Na de film "The arrival" te hebben gezien blijf ik daar voorlopig weg. Nee, ik heb ook het geld niet om te verhuizen, en al zeker geen geld voor 40 reusachtige schotels in de tuin

Zou ik 20 miljoen winnen dan nog zou het te weinig zijn. Hoewel ik zeker zou investeren in apparatuur. Maar ik denk dat Nasa toch het werk doet? Of is Nasa niet op zoek naar leven?

Ik weet het ook niet. Heb wel gigantisch sterke verrekijkers gezien. Weet de site niet meer, daar kon je dus echt ver mee kijken. En dat was eentje die je kon dragen.

Telescoop staat hier in de buurt. Ik ga daar eens langs een keer. De sterrenwacht dus
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:58:40 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28550802
Ik ga SETI@ home installeren zometeen.

Maar eerst ff buiten een sigaret roken.

Wie heeft hier SETI draaien op de pc? En is het wel wat of is het onzin?

Ondertussen SETI@home lopen hier, ben benieuwd. Ziet er wel interessant uit die bewegende diagrammen

Zolang het beweegt en flitst is het goed

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2005 15:14:00 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:19:16 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28551540
Kreeg net weer binnen dat ze me helpen met alles en dat ik rustig aan moet doen

Zat ff buiten te genieten van de frisse lucht. Het zijn geen stemmen, het is iets anders. Een stem is hard, dit is zacht. En het stoort ook niet. Stoort helemaal niet zelfs. Het is geen storing maar een signaal wat ik soms opvang.
pi_28551889
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Kreeg net weer binnen dat ze me helpen met alles en dat ik rustig aan moet doen

Zat ff buiten te genieten van de frisse lucht. Het zijn geen stemmen, het is iets anders. Een stem is hard, dit is zacht. En het stoort ook niet. Stoort helemaal niet zelfs. Het is geen storing maar een signaal wat ik soms opvang.
haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...
best hyper...
ik vroeg me af waar dat vandaan kwam
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:32:37 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28551972
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...
best hyper...
ik vroeg me af waar dat vandaan kwam
Ik weet het niet Wat flitste door je hoofd? Een signaal?

Ik voel me nu helder en licht en zuivere visie heb ik. Soms zie ik alles zuiver jah Ruis heb ik soms in mijn hoofd. Dan zit er een ruis en storing ergens en dan is het contact ook niet mogelijk.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:42:56 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28552314
bet is de void waar je mee in contact staat.
ik heb het ook.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28552417
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik weet het niet Wat flitste door je hoofd? Een signaal?

Ik voel me nu helder en licht en zuivere visie heb ik. Soms zie ik alles zuiver jah Ruis heb ik soms in mijn hoofd. Dan zit er een ruis en storing ergens en dan is het contact ook niet mogelijk.
T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....

iets van ... Pffff die is hyper....

En toen las ik daarna t stukje dat je ze je helpen en dat je rustig aan moest doen....

Op zich best een grappige combi!
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:49:23 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28552530
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....

iets van ... Pffff die is hyper....

En toen las ik daarna t stukje dat je ze je helpen en dat je rustig aan moest doen....

Op zich best een grappige combi!
Ik ben vaker hyper omdat ik gewoon uit een depressie ben geklommen en dus heb ik vaak zin om te leven en dat laat ik graag blijken vaker

Maar toch is rust ook belangrijk maar die krijg ik nog wel.

Maar ik kreeg dus door dat ik het rustig aan moest doen, kan natuurlijk ook de stem in mezelf zijn maar dat heb ik in de gaten. Als ik met mezelf praat om mezelf te kalmeren is dat heel anders.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:49:47 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28552544
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:42 schreef BaajGuardian het volgende:
bet is de void waar je mee in contact staat.
ik heb het ook.
wat is void precies?

Nog niet van gehoord
pi_28552685
Ik vrees dat ik met niemand in contact sta ...
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:59:08 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28552933
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Je post toch hier? Je staat in contact met menselijke wezens

De rest van het contact.. eist veel oefening en kan leiden tot chaos als je teveel bezig bent met telepathie. Er kan dan ook een signaal binnen komen dat ongewenst is. Je moet dan goed leren filteren.

Tijden gehad dat ik naast iemand zat en naar buiten moest gaan omdat ik veel opving wat ik niet wilde opvangen.

Ik wil niets opvangen van mensen maar ik wil van boven iets opvangen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:48:27 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28555109
Hebben jullie nooit het idee dat het leven stil staat? Dat je op de trein zit te wachten en de trein komt niet? Dat je in een kamer zit alleen maar toch open kan rondlopen.

Ik heb dat net weer gehad, dan sta ik stil en voel ik geen vooruitgang en dan moet ik zoeken en kijken hoe ik weer verder kan. Ik wil steeds verder en niet stil blijven staan. Af en toe lijkt er een slot op te zitten

Beetje duidelijk of niet?. Die trein heb ik dan van de film the matrix toevallig maar zo voelt het wel. Alsof je op de bus staat te wachten en er komt geen bus op zondag. Je kunt niet gaan lopen want het is oneindig ver waar je heen moet gaan. Of anders....er is geen doel. Er is een gesloten ruimte zonder uitgang. Die ruimte zit dan in mjin hoofd vaak. De wereld is er wel maar mijn hoofd is gesloten.

Het doel is weg op dat moment, en de rit die je brengt naar je einddoel is er niet.

Ik heb tijden gehad dat ik maanden aan het wachten was op de trein of bus en die kwam niet. Ik heb foto's liggen dat ik buiten zat en gewoon aan het wachten was en aan het wachten was. Aan het wachten op??? Op een doel.... Op de versnelling. Op de flow.
pi_28555957
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat het leven stil staat? Dat je op de trein zit te wachten en de trein komt niet? Dat je in een kamer zit alleen maar toch open kan rondlopen.

Ik heb dat net weer gehad, dan sta ik stil en voel ik geen vooruitgang en dan moet ik zoeken en kijken hoe ik weer verder kan. Ik wil steeds verder en niet stil blijven staan. Af en toe lijkt er een slot op te zitten

Beetje duidelijk of niet?. Die trein heb ik dan van de film the matrix toevallig maar zo voelt het wel. Alsof je op de bus staat te wachten en er komt geen bus op zondag. Je kunt niet gaan lopen want het is oneindig ver waar je heen moet gaan. Of anders....er is geen doel. Er is een gesloten ruimte zonder uitgang. Die ruimte zit dan in mjin hoofd vaak. De wereld is er wel maar mijn hoofd is gesloten.

Het doel is weg op dat moment, en de rit die je brengt naar je einddoel is er niet.

Ik heb tijden gehad dat ik maanden aan het wachten was op de trein of bus en die kwam niet. Ik heb foto's liggen dat ik buiten zat en gewoon aan het wachten was en aan het wachten was. Aan het wachten op??? Op een doel.... Op de versnelling. Op de flow.
Zoiets wel ja.....

Dan zat ik de hele dag op de bank en opeens was het avond.
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:16:51 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28556155
void is waar we weg komen en waar we heen gaan en waar we nu zijn , maar dan in onze fantasie zitten , je kunt aangeziend e void alom is , er alle informatie uit halen , en de void kan dit jou ook sturen
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:46:08 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28557246
Ahzo

Dus void kan ook buitenaardse wezens bevatten? Immers in mijn fantasie kom ik ze tegen en helpen ze hier op aarde alles op weg naar nog betere technieken.
pi_28557843
En waar ligt dan de grens tussen fantasie en werkelijkheid ?
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:42:48 #45
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28558995
moooo ben er weer
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:09:05 #46
19194 Oversight
◢◤
pi_28559851
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.

Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.

Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!

Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
mijn invloed hier groeit met de dag....
◢◤
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:10:57 #47
19194 Oversight
◢◤
pi_28559917
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
och, je hebt mij toch ?
◢◤
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:17:53 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28560152
ja buitenaards kan dit ook , en er is geeng grens tussen realiteit en fantasie , realiteit is fantasie.
en andersom.

en er is niks dat niet kan btw.
pi_28564026
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:03 schreef UncleScorp het volgende:
En waar ligt dan de grens tussen fantasie en werkelijkheid ?
Grens.. wazzda?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28569952
Potver, ik heb mijn lip kapotgebeten, en dat prikt als ik paprikachips eet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')