Jep.. Ik ben zelf echter te dom om mezelf dom te kunnen blijven voordoen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef Monus het volgende:
[..]
En dat is zo gemakkelijk en rust gevend.![]()
Dat is idd pas later gebeurd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat er geen slotje op was gekomen, of naar ONZ geschopt ofzo.
Veel plezier toegewenst!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Haushofer het volgende:
Nou, even een huishoudelijke mededeling.
Ik ga morgen op vakantie, en ik blijf in ieder geval tot volgende week vrijdag weg. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. Ik weet het, het wordt een groot gemis, maar gelukkig is daar dan nog Alicey, mijn dappere collega, en ik hoop dat jullie een beetje lief voor haar zijn. Maar daar zit ik eigenlijk niet zo over inEn misschien dat ik tussendoor mn hoofd ff kan laten zien.
En als ik weer terugkom hoop ik natuurlijk op een lijstje in LFC met alle rellen.
fijne vakantie toegewenst... en ik zal "braaf" zijn tegen voor Alicey.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, en ik blijf in ieder geval tot volgende week vrijdag weg. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. Ik weet het, het wordt een groot gemis, maar gelukkig is daar dan nog Alicey, mijn dappere collega, en ik hoop dat jullie een beetje lief voor haar zijn. Maar daar zit ik eigenlijk niet zo over inEn misschien dat ik tussendoor mn hoofd ff kan laten zien.
En als ik weer terugkom hoop ik natuurlijk op een lijstje in LFC met alle rellen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Monus het volgende:
[..]
fijne vakantie toegewenst... en ik zal "braaf" zijn tegen voor Alicey.
in mijn wereld...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]Vertel eens wat dat braaf precies betekent?
en bij wie moeten we dan zijn in het geval van ongefundeerde natuurkundige beweringen ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:13 schreef Haushofer het volgende:
om eerlijk te zijn ben ik al weer 10 jaar een lieve jongen, maar de stoute jongen komt nog wel eens naar buiten.quote:
Dat laatste is dan ook zo verleidelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef Monus het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik al weer 10 jaar een lieve jongen, maar de stoute jongen komt nog wel eens naar buiten.
Die doet mijn vader ook altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Favoriete grapje van mijn vader.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook zo verleidelijk.
Wat voor dingen zijn dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen die ik erg leuk van jou vind.
Een wondertje dat dat beestje leeft terwijl er zoveel aan mankeert.. Zo'n hondje zou echter ook mijn schatje worden.quote:
Hij is zó lelijk dat het aandoenlijk is. 14 Jaar is idd erg oud voor een rashond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
Een wondertje dat dat beestje leeft terwijl er zoveel aan mankeert.. Zo'n hondje zou echter ook mijn schatje worden.
Ook dat nog eens ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij is zó lelijk dat het aandoenlijk is. 14 Jaar is idd erg oud voor een rashond.
je lijkt me een vrouw die...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
jahoor, misschien voel ik me er wel erg gevleid door.
Het pittig en het slim is maar af en toe hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Monus het volgende:
[..]
je lijkt me een vrouw die...
pittig,
slim,
open minded,
een vechter,
en doorzetter is met de nodige levenservaring.
Dat zijn wel dingen die ik leuk vind in een vrouw.
jij en niet pittig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het pittig en het slim is maar af en toe hoor.Maar voor de rest ben ik bang dat het wel redelijk klopt.
Kansloos single, Monus?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:40 schreef Monus het volgende:
je lijkt me een vrouw die...
pittig,
slim,
open minded,
een vechter,
en doorzetter is met de nodige levenservaring.
Dat zijn wel dingen die ik leuk vind in een vrouw.
drie-en-half tot 5 uur met OV.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef FokCrash het volgende:
Heb net de luitjes over de vloer gehad uit Rotterdam, en van daar naar Groningen is best wel lang rijden enzow![]()
![]()
Nou ja, dat ik kansloos single ben was immers al bekend sinds mijn coming-out in het Datingsite-topic.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
Als ik zo gemeen tegen jou doe, ga je mij dan ook zo slaan?
Dus ik moet nog gemener tegen je doen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik kansloos single ben was immers al bekend sinds mijn coming-out in het Datingsite-topic.
Ik ben niet liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar 'k vind je nog wel liev hoor...
Is het nat. ook best wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:55 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Wow, en vond 3 uur in de auto al lang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |