De SC in POL loopt ook wel, maar daar zitten vooral irritante rechtse schreeuwers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:40 schreef Monus het volgende:
En de SC in NIEUWS wordt mischien 1 keer per week iets gepost.![]()
Ergens wel natuurlijk.. Ik schijn zelfs vaak te lief te zijn, maar ik schrik er toch weer elke keer van.quote:
Ik vind POL voornamelijk bedoelt voor linkse en rechtse fundi's (niet allemaal natuurlijk).quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
De SC in POL loopt ook wel, maar daar zitten vooral irritante rechtse schreeuwers.
Volgens Sidekick gaan POL-meetings toch anders dan hoe ik ze beschreef.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:48 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik vind POL voornamelijk bedoelt voor linkse en rechtse fundi's (niet allemaal natuurlijk).
Zijn al die rechtse en linkse fundi's soms in RL heel liev voor elkaar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens Sidekick gaan POL-meetings toch anders dan hoe ik ze beschreef.
En hoe beschreef jij ze dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Volgens Sidekick gaan POL-meetings toch anders dan hoe ik ze beschreef.
Een lange tafel, aan de ene kant zit links, aan de andere kant rechts, en dan schelden over en weer.quote:
Volgens mij was het zo dat er geen fundi's op meets komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef Monus het volgende:
[..]
Zijn al die rechtse en linkse fundi's soms in RL heel liev voor elkaar?![]()
Gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Een lange tafel, aan de ene kant zit links, aan de andere kant rechts, en dan schelden over en weer.
de volgende WFL-meet de tafel ernaast ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Lijkt me anders wel leuk om naar te kijken.
Ik denk dan eerder aan fundamentalistische moslims en fundamentalistische christenen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij zouden ook eens zoiets moeten organiseren, maar dan met wetenschappers en gelovigen. Alleen ben ik bang dat de gelovigen dat niet aandurven.
Maar die lijken tegenwoordig een soort verbond te sluiten...quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dan eerder aan fundamentalistische moslims en fundamentalistische christenen.
Kunnen we er misschien nog joden tegenover zetten?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar die lijken tegenwoordig een soort verbond te sluiten...
SCH weet het soms wel weer leuk te verwoorden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar die lijken tegenwoordig een soort verbond te sluiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |