Schiet wel aardig op zo ja, maar het is wel duur aan het worden zo ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef Fireball200 het volgende:
Goeiemiddag,
Zo nette auto. Ben zelf ook aan het kijken naar HPI. Je bent al aardag aan het tunen aan he...
Ik rij echt puur voor de fun, normaal rij ik met mijn broertje en een vriend van mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hey gozer ziet er zeker goed uit
Gaan we een keer racen op de mach?
Al gedacht aan een tuned uitlaat? Lijkt me een stuk goedkoper als zo'n nieuw blokquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik rij echt puur voor de fun, normaal rij ik met mijn broertje en een vriend van mij.
Nadeel, die 2 rijden bijna niet meer, dus ik rij ook niet zo veel meer ...
Maarja, this weer mooi weer, dus de spullen komen weer uit de kast![]()
Ik zit alleen al een tijdje te kijken voor een nieuw motorblok, want ik word
er soms nog uitgereden door een SS uitvoering ( niet zo gek, zit een sneller blok in )
Heeft iemand hier tips voor een nieuw blokkie?
Ik zat zelf te denken aan de : 18SS, 3.0 CC. 1.5 pk .. Alleen nog ff uitzoeken of deze past ed. ( 130 euro voor zo'n blokkie valt toch wel mee )
Ben ik vergeten aan te geven, zit ook al een andere bocht en uitlaat onderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:57 schreef MewBie het volgende:
[..]
Al gedacht aan een tuned uitlaat? Lijkt me een stuk goedkoper als zo'n nieuw blokweet alleen niet hoeveel je dr mee wint
Je link werkt hier helaas niet, krijg een duitse 404 errorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:59 schreef Fireball200 het volgende:
Hey nu we het toch over blokken hebben, ik zag dat er bij de duitse importeur van HPI ook andere merken blokken te verkrijgen zijn ipv een HPI blok. Misschien dat dat een idee is??
http://www.lrp-electronic.de/e/products/nitros/nitros_e.htm
quote:Omschrijving ( NITRO STAR 18SS Engine )
Met zijn 1.5 PK is de HPI Nitro Star 18 SS is hij 1 van de meest snelle brandstof small block op de markt op dit moment !
U kunt ook uw rotostart systeem op de HPI Nitro Star 18 SS monteren !
De algemene specificatie :
- 1.5 PK meer dan 40.000 toeren (afhankelijk van de type brandstof !)
- ABC (hard verchroomd) cylinder voor langere levensduur en meer vermogen
- Brandstof motor 3.0 CC
- Naalds carburateur, voor nog makkelijker afstellen van de motor
- Geanodiseerde alluminium koelkop voor betere prestaties
- Stealth black carter voor betere koeling
- Duidelijke handleiding in het Engels/Duits
- Composite carburateur voor betere warmte afvoer
Details
SKU: 1617
Prijs: ¤ 129,00
En die bovengenoemde uitlaat, dat zit ik voorlopig wel weer goed hequote:Omschrijving HPI Stage Drift Conversion Kit :
Voor een Custom Look is het chassis Paars geanodiseerd, ook de servo steuen en de bovendek uprights zijn paars geanodiseerd. Het bovendek is gemaakt uit geweven Carbon! Verder zijn alle benodigheden meegeleverd: aandrijfassen uitlaatbocht, schroevenset, uitlaatrubbers, branstofslangen en meer! En zoals je gewend bent van HPI zit er een duidelijk bouwbeschrijving bij in maar liefst 3-Talen!
De algemene specificatie HPI Stage Drift Conversion Kit :
Carbon Fiber
Geweven Carbon bovendek voor extra stijfheid en duurzaamheid.
Mid Motor Chassis
Geoptimaliseerd voor het driften met Mid-Motor, 3mm dik voor extra stijfheid.
Nitro Driften
De Power, het geluid, de rook van de brandstofmotor zorgt voor realistische drift actie!
Drift Banden
Speciale compound banden voor uren en urenlang drift plezier.
Deep Dish velgen
Door auto tuners geinspireerde 5 spaaks velgen, met extra veel chroom glans......Bling!
Alluminium Servo bevestiging Gefreesd alluminium, voor verschillende servo's te gebruiken. Paars geanodiseerd voor de looks!
Speciale uitlaatbocht
High flow uitlaatbocht, speciaal voor het Mid-Motor Chassis.
Hardware en instructieboek
De Hardware is volledig meegeleverd en ook een handboek in 3-Talen. Wel aan te raden is een Hump pack, ontvanger batterrij. edze is 6 Volt ipv 4,8 Volt. Met een Hump pack hebben de servo's wat meer power.
Prijs: ¤ 199,00
Is die EVO servie van HPI niets voor je dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:59 schreef Fireball200 het volgende:
Kijk en dat is mijn beginnersbudget ongeveer denk ik......![]()
Als je niet zo veel wilt sleutelen, en toch lekker wilt rijden ed,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:31 schreef MewBie het volgende:
Hey, mn broertje had het er vandaag over dat hij ook wel een RC wilmaar hij zat dan te denken aan een nitro buggy en vondt de Tamiya Nitro Force wel een leuke prijs hebben. Hebben jullie ervaring met dit chassis of weten jullie een eventueel elektro alternatief (zijn dat de DF-01's? NF is het NDF-01 chassis) (toen mn broertje alleen het woord nitro zei had mn moeder al zoiets van
, en toen ze hoorde dat dat de brandstof was, was het van
).
En nu weet ik dat nitro ook wat meer onderhoudt vergt, en mn broertje kennende![]()
Tja nitro blijft wat meer onderhoud vergen maar ja dan heb je wel watquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:31 schreef MewBie het volgende:
Hey, mn broertje had het er vandaag over dat hij ook wel een RC wilmaar hij zat dan te denken aan een nitro buggy en vondt de Tamiya Nitro Force wel een leuke prijs hebben. Hebben jullie ervaring met dit chassis of weten jullie een eventueel elektro alternatief (zijn dat de DF-01's? NF is het NDF-01 chassis) (toen mn broertje alleen het woord nitro zei had mn moeder al zoiets van
, en toen ze hoorde dat dat de brandstof was, was het van
).
En nu weet ik dat nitro ook wat meer onderhoudt vergt, en mn broertje kennende![]()
Maar het voordeel van die Nitro Force is weer de uitlaat aan de achterkant waardoor de zijkant niet onder de uitlaatgas zooi komt te zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tja nitro blijft wat meer onderhoud vergen maar ja dan heb je wel wat
Aan de andere kant electro gaat ook als een kogel tegenwoordig.
Schumacher swift is ook een heeeele leuk offroad buggy vind ik zelf.
dat is waar maar ja opzich maakt het met offroad toch weinig uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:09 schreef MewBie het volgende:
[..]
Maar het voordeel van die Nitro Force is weer de uitlaat aan de achterkant waardoor de zijkant niet onder de uitlaatgas zooi komt te zitten
Daar had ik in het begin ook last van met mijn bakkie,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:09 schreef MewBie het volgende:
[..]
Maar het voordeel van die Nitro Force is weer de uitlaat aan de achterkant waardoor de zijkant niet onder de uitlaatgas zooi komt te zitten
Custom made exhaust systemsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar had ik in het begin ook last van met mijn bakkie,
maar heb toen en rubber verlengstukje gehaalt, en deze door mijn kap gestoken.
(dus stukje valt over uitlaat heen, en via de kap naar buiten)
Werkt primaHet mooiste zou me lijken om 2 pijpjes naar achteren te trekken,
zodat je 2 eindpijpjes hebt aan de achterkant van je auto![]()
Ik zit zelf sterk te denken aan de MT 2 van HPI, wel leuke car.quote:Is die EVO servie van HPI niets voor je dan?
Dat is een mooie serie om mee te beginnen, en zoals je aan mijn bakkie
kan zien, kan je daar aardig op verder bouwen.
HPI is altijd goed verkrijgbaar .. ( nee geen reclame, puur eigen ervaring )
En de Jato is maar 2WD (de Revo is 4WD)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:05 schreef Fireball200 het volgende:
[..]
Ik zit zelf sterk te denken aan de MT 2 van HPI, wel leuke car.
Heb net ook de Traxxas Jato gezien, maar deze is al wel een stuk duurder. Denk dus dat het de MT 2 wordt. Maandag maar eens horen wat Marty te vertellen heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |