hahaha ja dat zou ik wel ff doen jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef MewBie het volgende:
[..]
Nee maar als mn 23T motortje nog sneller is klopt er iets nietkan bij nader inzien ook de 1700mAh accu van mn pa zijn
ff m'n 2400 opladen
Over 40min weer verder spelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou ik wel ff doen jaWerkt een stuk beter denk ik.
ben benieuwd man hoe die gaat rijden.quote:
Hij klinkt iig een stuk beterquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ben benieuwd man hoe die gaat rijden.
Moet je ff aan rijn vragen die snapt dat soort shitquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:52 schreef MewBie het volgende:
[..]
Hij klinkt iig een stuk beterde 23T ratelde een beetje, zal wel steentje in het huis zitten ofzo, maar krijg hem niet open
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je ff aan rijn vragen die snapt dat soort shit
Klopt mijn kut mugen schroefje waren dolquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:12 schreef rijn0227 het volgende:
[..]
rijn0227 heeft marty26 geholpen met een schroefje uit zijn mugen te draaien.
Dat word weer naar de winkelquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:31 schreef MewBie het volgende:
En dan knijp ik natuurlijk weer dat gvdomde klemmetje kaport
Neuh, ff kijken of mn pa nieuwe mee kan nemen van z'n werk en dan vast solderen en/of vastzetten met een krimpkousquote:
hahahha doe je goedquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:41 schreef MewBie het volgende:
[..]
Neuh, ff kijken of mn pa nieuwe mee kan nemen van z'n werk en dan vast solderen en/of vastzetten met een krimpkous
En ondertussen de accu van mn broer opladen![]()
Zeker welquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:15 schreef Fireball200 het volgende:
We zijn lekker bezig he met dat motortje.....
Volgens mij ga ik dat gepruts ook nog wel krijgen....![]()
Nou ben ik ook niet echt een beginner meer hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zeker welmaar elke keer leer je weer en word het steeds makelijker
alles lekker opladen en morgen fototjes maken voor onsquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef MewBie het volgende:
Ok thats it... ik hou het voor gezien voor vandaag![]()
Nu zijn de accu's van mn zender weer leeg![]()
Morgen weer een dag...
Worden dan wel brakke foon picsquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
alles lekker opladen en morgen fototjes maken voor ons
Zender Heeeeel lang in vergelijking tot de accu in mijn autoquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:34 schreef Fireball200 het volgende:
Hoe lang doe je gemiddeld met de accus/batterijen in je zender en in je auto en zender? ervan uitgaan dat je nitro rijd?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:36 schreef MewBie het volgende:
[..]
Worden dan wel brakke foon picsmaar zal ff kijken wat ik nu nog op mn pc heb staan aan foto's
[..]
Zender Heeeeel lang in vergelijking tot de accu in mijn auto
Toch wel mininaal 10 keer een 2400mAh accu leegrijden voor mij (ligt natuurlijk ook weer aan de batterijen in de zender die je gebruikt)
als een stabi goed gemonteerd is en je hebt de schokdempers van de auto gehaald en je trekt aan 1 kant het wiel omhoog moet de stabi het andere wiel ook iets optrekken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:59 schreef MewBie het volgende:
Ik heb nog een vraagje over stabilisatie stangendie hebben toch geen nut je je ze zo alle kanten op heen en weer kan schuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |