Als je zin hebt: marty is vandaag aan het racen op www.mach.nlquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:45 schreef Fireball200 het volgende:
Vergeef me mijn ontwetendheid, ga vanmiddag eerst maar ook eens wat info halen bij quartel pijnacker.Maarre mag je met de nitro auto's gewoon op een industrieterein racen? Of mag dat alleen op banen.
Weten jullie misschien als dit is toegestaan industrie/parkeer terreinen waar er geraced word on- of off-road? in zoetermeer en omg.?
Volgens mij mag je gewoon overal rijden? maar als mensen klagen lijkt het me wel slim om daar te stoppen met rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:03 schreef rijn0227 het volgende:
volgens mij moet je zo kunnen rijden in een industrie gebied lijkt mij dat je niet echt geluids overlast kan veroorzaken.
Hier thuis hebben we 3 auto's.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Fireball200 het volgende:
En hebben wat voor een auto's hebben jullie eigenlijk?
Hebben jullie er meerdere? Hebben jullie alleen RC auto's of ook boten?
Mugen msx 3quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Fireball200 het volgende:
En hebben wat voor een auto's hebben jullie eigenlijk?
Hebben jullie er meerdere? Hebben jullie alleen RC auto's of ook boten?
En heb je het nog gevraagd bij Mach?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mugen msx 3
Over een maand een TT-01 stock voor indoor training.
En volgend jaar MK2 Voor de tamiyacup.
Dus alleen maar autotjes op het moment maar je weet het niet meschien komt er ooit nog wel een boot of een heli ofzo...
quote:
In het weekend lijkt mij het makkelijkstquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]we moesten ff kijken voor een datum
Dus ik ga binnenkort weer ff langs om te kijken hoe en wat
hahaha dat is wel erg kort dag. Moeten ff wat moois in elkaar zettenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:06 schreef MewBie het volgende:
[..]
In het weekend lijkt mij het makkelijkst
Liefst voor 6 augustus en niet op 24 juli
edit: Aankomen weekend hebben ze niks op de kalender staan
kan ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha dat is wel erg kort dag. Moeten ff wat moois in elkaar zetten
Zal volgende week weer ff langs gaan om eens te kijken wat we kunnen doen. En moeten wel wat mensen ze zich aanmelden.
Anders kunnen wij net zo goed met een paar mensen gaan rijden om een normaale dag![]()
In de avond mag alleen electro rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef MewBie het volgende:
[..]
kan ookweet niet op welke dagen ze open zijn?
edit: woensdag en vrijdag avond dus
weet niet hoe druk het over het algemeen is op zo'n avond?
Zaterdag dan een keerquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
In de avond mag alleen electro rijdendus dan kan ik niet rijden
Ja helemaal top hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:41 schreef MewBie het volgende:
[..]
Zaterdag dan een keerzondag is dus meestal wedstrijd
![]()
ja prikken volgende week wel ff een dagje lijkt me leukquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:57 schreef MewBie het volgende:
Zeg maar wanneer je dr weer bent? Zal ik kijken of ik ook kan komen
ik vind dit Linkjequote:Op donderdag 14 juli 2005 09:56 schreef Coupe het volgende:
Leuk topic dit ! ik wil misschien een nitro aanschaffen voor erbij, iemand sugesties ? is gewoon voor afentoe op de parkeerplaats.
Als hobby heb ik een Tamiya TT-01 met wat mods en 2 body's 1 voor normaal terijden een Schnitzer BMW M3 evo en voor drift een Nissan Sil80 body (heb ik in japan besteld, in nederland niet tekrijgen helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |