op de site staat dit :quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:34 schreef Fireball200 het volgende:
De Buggie voor je broertje, de MT2 staat ook in het krantje voor 299 als ready to run.
Krantje kun je downloaden bij quartel.
Hoe werkt zo'n ding dan? zit er een G-force meter ding in ofzo waarmee de versnelling gemeten wordt en aan de hand daarvan de snelheid?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
( het is trouwens de snelheidsmeter, had ik er wel even bij mogen zeggen )
bedoel je 18 en hoger of 18 en lagerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:38 schreef dynamiet het volgende:
ik heb zelf deze auto al weer een jaartje ofzo![]()
ta-04 pro
[afbeelding]
weet iemand nog een leuk minimaal 18 turns motortje voor niet te veel geld.
edit: ik heb dan alleen ook nog metalen schokbrekers en 2 stabilisator stangen
mijn snelheid regelaar is minimaal 18turns. dus 18turns of hoger. zou ik dan er ook nog net 17 turns op kunnen zetten of brand hij dan echt door.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
bedoel je 18 en hoger of 18 en lagerNosram is iig een leuke motor voor een leuke prijs
![]()
Betaalde voor mijn 17 Turns 50 euro
Voor deze vraag ben ik dus ook echt naar de winkel gegaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef MewBie het volgende:
[..]
Hoe werkt zo'n ding dan? zit er een G-force meter ding in ofzo waarmee de versnelling gemeten wordt en aan de hand daarvan de snelheid?
Wat dus betekend das je as uit balans is omdat er dus een magneetje aan zitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor deze vraag ben ik dus ook echt naar de winkel gegaan.
Het werkt het zelfde als een fietscomputertje met een magneetje ....
Net als een fiets stel je de afstand in die je auto aflegt met 1 omwenteling van je as.
Ik zou de gok niet nemen, want de kans is dan heeeeel erg groot dat je iedere keer net op het randje van je regelaar rijdt en hij dus vroeg of laat een keer door brand als je te lang volgas rijdtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:07 schreef dynamiet het volgende:
[..]
mijn snelheid regelaar is minimaal 18turns. dus 18turns of hoger. zou ik dan er ook nog net 17 turns op kunnen zetten of brand hij dan echt door.
Je plakt er geen kilo magneet aan hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:08 schreef MewBie het volgende:
[..]
Wat dus betekend das je as uit balans is omdat er dus een magneetje aan zitlijkt me niet iets om permanent op je auto te hebben zitten...
Ik zie dat je in heemskerk bent geweeestquote:Op zondag 17 juli 2005 00:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je plakt er geen kilo magneet aan hoor
Welkom manquote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef pwnd het volgende:
Heb vandaag nog met mijn TXT-1 door de duinen gebaggerd![]()
Trotste eigenaar van:
Schumacher Mission 1
HPI Micro RS4
HPI Savage .25
Traxxas E-MAXX
Traxxas T-MAXX
Tamiya TXT-1
voor dat geld kan je een vette 1:1 wagen kopen ik weet het. R/C is gewoon ubervet![]()
Kijk wel je snelheid bereikt die je wilquote:Op zondag 17 juli 2005 19:35 schreef MewBie het volgende:
Zo, de run time van mijn auto is terug gebracht naar ~10min op 1 accu![]()
Maar daarvoor in de plaats wel meer snelheid![]()
Binnenkort is ff proberen met een 23T motortandwiel en anders ff een 21 halen
Denk het nietquote:Op zondag 17 juli 2005 20:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kijk wel je snelheid bereikt die je wil
Ben wel benieuwd of je met tandwiel meer rijtijd kunt realiseren.
Oeh dat is wel vreemdquote:Op zondag 17 juli 2005 20:52 schreef MewBie het volgende:
[..]
Denk het nietHooguit dat de rijtijd nog korter wordt
rij nu namelijk met een 19T met mn ouwe 23Turns reed ik wel met 23T tandwiel
Met groter motortandwiel krijg je een hogere top en minder acceleratie, je motor verbruikt dan ook meer omdat ie moeilijker op gang komt (je motor wordt ook warmer)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oeh dat is wel vreemdMoet je eens aan Rijn vragen die snapt dat wel
Ja maar ik bedoelde meer ivm korte rijtijd.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:54 schreef MewBie het volgende:
[..]
Met groter motortandwiel krijg je een hogere top en minder acceleratie, je motor verbruikt dan ook meer omdat ie moeilijker op gang komt (je motor wordt ook warmer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |