uiteraard, jouw TT viel niet te overtreffen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:23 schreef babba_ het volgende:
IK BEN OOK VOOR, maar dat was al duidelijk toch?heb je de TT uit mn post ge copypasted?
standaardmail:quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:25 schreef babba_ het volgende:
wie maakt even de standaard email die iedereen gaat versturen?wat ben ik toch lui
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:56 schreef wonderer het volgende:
B&A hebben anders nog wel een driejarig contract met Nick...
Nee ik ook nietquote:Op maandag 11 juli 2005 10:58 schreef babba_ het volgende:
hebben jullie ook nog steeds geen reactie op de mail?
![]()
nee. ze zijn wrs nog in onderhandelingquote:Op maandag 11 juli 2005 10:58 schreef babba_ het volgende:
hebben jullie ook nog steeds geen reactie op de mail?
![]()
zou john em ECHTquote:Op maandag 11 juli 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. ze zijn wrs nog in onderhandeling
Brardquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Gelukkig zien we Brard (voorlopig) niet terug bij Talpa
op ebay? joh, die kun je voor vijf euro nieuw kopen bij de free record shopquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb op eBay de DVD gekocht van de zoektocht naar de schat, dat blijft toch een leuke serie. Dus als het straks niet meer op TV komt, kan ik toch genoeg genieten van Allememagies, Adriaantje teringlijer, Bassie A-driaan de boe-ven, wat zeggie, vlugge apie en de Baron.
Ik heb bijna alle dvd's van Bassie & Adriaan, dus ik kan urenlang genieten van zequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op ebay? joh, die kun je voor vijf euro nieuw kopen bij de free record shop
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:48 schreef sunshine77 het volgende:
Moet je de volgende 3 parodien kijken. Een ervan gaat over Bassie en Adriaan. Hopelijk worden ze niet boos.....
Voor de echte fans heeft B-Pro een aantal parodien gemaakt. Korte leuke filmpjes.
1) Bassi en Driaan: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=52
2) Samsam & Bart: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=67
en nu ook een heerlijke parodie op The A-Team
3) The B-Team: http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=89
Veel plezier ermee!!!!!
B-Pro
Free record shop heeft veel en best goedkoopquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef Vogel87 het volgende:
Ik zag dat Nickolodeon elke dag rond 18.15 Bassie & Adriaan uitzend en ik ben het er helemaal mee eens; het mag niet van de buis verdwijnen! Ik ga dan ook meteen een mailtje sturen, niet die standaardmail, want met wat meer verschillende mailtjes maak je toch wat meer indruk!
Overigens hoorde ik iemand hierboven iets over DVD's van B&A zeggen, ik wist helemaal niet dat ze er waren maar het lijkt me echt geweldig om een DVD-collectie te hebben van mijn jeugdhelden. Nu heb ik bij BOL.com even gekeken, en het zijn er minstens twintig in totaal, en aangezien ze zo'n 10 euro per stuk zijn ben je dan wel 200 euro kwijt. Weet iemand waar ze misschien goedkoper zijn? En anders koop ik er wel een paar, welke zijn echt aanraders? Volgens mij zijn die reizen door Europa erg leuk, maar die serie is opgedeeld in zes DVD's.
In ieder geval nu even mailen, want dit jeugdsentiment moet Talpa toch uit blijven zenden
quote:Hoi John,
Het is lastig voor ons hier je een bevredigend antwoord op te geven.
Nickelodeon zal uitzendingen op het internet gaan zetten tussen 18.00 uur en
19.00 uur. Vooralsnog gaan we de uitzendingen niet uitzenden. We begrijpen dat
dit niet leuk is voor de kinderen. Wij kunnen ons begrip hiervoor tonen.
Met vriendelijke groet,
Talpa tv
Publieks Service
ik denk dat jij het niet helemaal snapt. als je iemand een mailtje stuurt noem je hem toch niet anders dan hij heetquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:23 schreef Djaser het volgende:
Ik denk dat je het sarcasme niet helemaal begrijpt.
aan wie danquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Djaser het volgende:
Ik ben niet degene die mails aan John de Mol persoonlijk richt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |