In principe kunnen ze ook mijn topic gebruiken met een TT verandering.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, hij staat alvast klaar. Dan is hij er alvast voor degene die er in de ochtend zijn.
Goudsesingelquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar in Rotterdam AMD?
Wat voor soort dingen krijg je dan zoal te doen?quote:
In princiepe wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
In principe kunnen ze ook mijn topic gebruiken met een TT verandering.
Computers verkopen en advies gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat voor soort dingen krijg je dan zoal te doen?
Is dat niet handiger?quote:
Ah, n00bs van die gare kant en klare pc's aansmeren dus?quote:
Dan heb je er dus verstand vanquote:
Nee. Liever zelfbouwsystemenquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, n00bs van die gare kant en klare pc's aansmeren dus?.
TT veranderen enzoquote:
Dat is tof, lijkt mij ook wel watquote:
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensne er in een computer winkel werken en er bar weinig vanaf weten. Stel je een vraag staan ze met een bek vol tanden.quote:
Klopt ja. Maar bij ons iig nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensne er in een computer winkel werken en er bar weinig vanaf weten. Stel je een vraag staan ze met een bek vol tanden..
Dat zijn dan van die baggezaakjesquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensne er in een computer winkel werken en er bar weinig vanaf weten. Stel je een vraag staan ze met een bek vol tanden..
Maar daar staan al posts in.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
[BeF] #48 Ben je zuur? Gebruik je frituur!
Dan nog een TT verandering aanvragen door de TRquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
[BeF] #48 Ben je zuur? Gebruik je frituur!
Mag jij de sluitpost makenquote:
Maar ik vind het anders zo zondequote:
Daarom. Maar ik post er alleen een tvp inquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Nieuw topic is gewoon het beste. Schone start..
Dan vind je een leeg topic in je MY AT.quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Daarom. Maar ik post er alleen een tvp in
Ja, een gegarandeerd succes zonder jouw geklootquote:
Er gaan zoveel topics op slot. Die van JDude werd ook niet gerecycled toch?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan vind je een leegvol topic in je MY AT..
Jawelquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er gaan zoveel topics op slot. Die van JDude werd ook niet gerecycled toch?.
Zou een heel kort succesje zijn danquote:Op woensdag 6 juli 2005 03:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Een [BeF] deel zonder succes bestaat niet Zebbie.
Zei ik dat niet? Oh fuck. Ik begin echt slaperig te worden.quote:
Beter herkend te worden in je gloriequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |