Niet meer langer naar Gierige Aldi want AH komt met zeer goedkope aanbiedingenquote:ZAANDAM - Albert Heijn voert dit najaar grootschalig actie met de Bonuskaart. De enkele jaren geleden ingevoerde kortingspas moet veel sterker dan in het verleden gaan functioneren als klantenbinder.
Dat stelt Ahold-bestuursvoorzitter Anders Moberg in een vraaggesprek met het Algemeen Dagblad. De bij zijn aantreden omstreden topman gaf in de krant antwoord op vragen van lezers.
Dit najaar komt Albert Heijn met een grote Bonusactie. 'Consumenten moeten veel meer voordeel halen uit de Bonuskaart', vindt Moberg. De inhoud van de actie maakt hij nog niet bekend. Hij zegt wel dat AH ook de komende maanden het prijsniveau van de winkels nauwlettend in de gaten zal houden.
Bron -->> Zibb.nl/food
andere websites zet hem ook bij Nieuwsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef schatje het volgende:
Dit is gewoon ordinaire spam.
volgens mij ben jij tegen turkije bij de EUquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Klopjacht het volgende:
Oh, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de AH nu volstroomt met Turken & Marokkanen die graag willen meeprofiterenDie gaan liever naar de Edah. Echt een volkswinkel dus
De AH is voor een superieur ras, Europeanen dus(daar vallen arabieren dus niet onder
)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:20 schreef Posdnous het volgende:
Is er een Mekishop/Albert Heijn fusie geweest waar ik niks van af weet?
Ach, wat maakt het uit of Turkije erbij komt, Nederland zit er al in..... Nederland = Turkije zo langzamerhand, en Turkije wordt Nederland?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:20 schreef the_jasper het volgende:
[..]
volgens mij ben jij tegen turkije bij de EU![]()
Je houdt je baan voorlopig, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:24 schreef Knoekie het volgende:
Nee! Dan wordt het nog drukker bij de AH
Ik werk bij AH![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Klopjacht het volgende:
Oh, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de AH nu volstroomt met Turken & Marokkanen die graag willen meeprofiterenDie gaan liever naar de Edah. Echt een volkswinkel dus
De AH is voor een superieur ras, Europeanen dus(daar vallen arabieren dus niet onder
)
Bij mijn AH komen dus wel heel veel Turken en Marokanen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Turken gaan naar dirk en discounters en dus niet naar Edah
die is woedend op AHquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En de Aldi dan?
bij mijn AH ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mijn AH komen dus wel heel veel Turken en Marokanen.
Zie er anders genoeg naarbinnen gaan bij de Edahquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Turken gaan naar dirk en discounters en dus niet naar Edah
een geislamiseerde AH? Pffquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mijn AH komen dus wel heel veel Turken en Marokanen.
Rotterdam.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
bij mijn AH ook
maar de meeste Nederlanders zijn in mijn AH de grootste meerderheid
Welke AH ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |