Niets nieuws, wel leuk om te lezen :quote:Miyamoto says that Nintendo has created such a controller. Asked about all the secrecy surrounding the new controller design, he says, ‘Graphic chips are one thing. Those are hard to imitate. But if we showed our controller, we’d be revealing way too much. It’s very easy to copy. We really want to present our interface, the controller, with software as a package.’
Dat is het allemaal de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niets nieuws, wel leuk om te lezen :
http://cube.gamespy.com/articles/636/636728p1.html
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Mja, veel word er niet bekend gemaakt helaas...
Zelf ff snel gephotosoept
[afbeelding]
Met spelfout ook nogquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:10 schreef Steeven het volgende:
De controller zal echt niet zo speciaal worden als veel mensen denken. Japanners vinden het al speciaal als de controller wordt afgestemd op alle generaties Nintendo-games.
Spelfout?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef febster het volgende:
[..]
Met spelfout ook nog
Maar goed, kortom, nog steeds geen zak te melden, gewoon dit topic 2 maanden niet aanraken, en gewoon wachten totdat er eindelijk wel iets bekend wordt.
Fake. Heeft de maker van dat plaatje zelf gezegt. Het plaatje dook het eerst op op newsground.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.joystiq.com/entry/1234000223052708
Fake!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.joystiq.com/entry/1234000223052708
De Mario games interesseren mij al niet meer sinds ze de overstap hebben gemaakt van 2D naar 3D (nooit Mario 64 uit kunnen spelen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in New York al op de Revolution gespeeld. Mario 128 ziet er wel aardig uit, maar je kan duidelijk zien dat het een overzetting van Cube naar Revo is (net als bij Kameo op de Xbox 360). Smash Bros Revolution is half cell shaded, half 3D, vergelijkbaar met Viewtiful Joe. De nieuwe Donkey Kong is in een woord fantastisch, maar daar mag ik nog niets over zeggen. Qua besturing nog vernieuwender dan Jungle Beat.
En nee, over de controller mag ik niets zeggen en ja, d uiteindelijke machine is hetzelfde als het model dat we gezien hebben, alleen iets kleiner.
Er zijn geen noemenswaardige laadtijden. Vergelijkbaar met de DS. Nu komt dat ook deels doordat dit demo's waren die volledig in het werkgeheugen geladen werdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Mario games interesseren mij al niet meer sinds ze de overstap hebben gemaakt van 2D naar 3D (nooit Mario 64 uit kunnen spelen...)
Super Smash Brothers half Cellshaded... Hmmm... ik vond de graphics op de Cube erg goed eigenlijk, zelfs bij het inzoomen bleef het allemaal mooi scherp.
Hoe zat het met laadtijden?
Nou ja... voor zover ik me kan herinneren heeft Smash Brothers op de Cube ook geen laadtijden.... toch? althans, niet zichtbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn geen noemenswaardige laadtijden. Vergelijkbaar met de DS. Nu komt dat ook deels doordat dit demo's waren die volledig in het werkgeheugen geladen werden
Of je verzint het, of je bent een eikel. In beide gevallen moet je dood.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb in New York al op de Revolution gespeeld. Mario 128 ziet er wel aardig uit, maar je kan duidelijk zien dat het een overzetting van Cube naar Revo is (net als bij Kameo op de Xbox 360). Smash Bros Revolution is half cell shaded, half 3D, vergelijkbaar met Viewtiful Joe. De nieuwe Donkey Kong is in een woord fantastisch, maar daar mag ik nog niets over zeggen. Qua besturing nog vernieuwender dan Jungle Beat.
En nee, over de controller mag ik niets zeggen en ja, d uiteindelijke machine is hetzelfde als het model dat we gezien hebben, alleen iets kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |