quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zit er los dan? Het lijkt alsof er geen eens een voorkant op de cd drive bays zit![]()
In PC 1 wel ruimte voor fullsize PCI kaarten?
Indien ja, 55 inclusief verzenden en ex netwerkkaart
Er zitten 4 pci sloten op het mobo. In die evo kast zit geen voeding, want de originele voeding uit die kast is stuk, en de originele voeding die bij het moederbord hoort past niet in deze kast. Of je moet de originele witte kast er bij willen (staat tussen de foto's). Dan zit er wel een voeding bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat mij beteft kunnen we dan gelijk vanavond tot het geld overmaken overgaan
Terug gemaild!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef fokuserdetiende het volgende:
mark_dabomb: helaas heb jij niet het hoogste bod maar heb ik al eerder 55 geboden. En om discussies uit de weg te gaan bij dezen 60 incl verzenden.
Je hbt me mail dus laat maar ff iets wetne
PC1 is inmiddels verkocht!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus er zit helemaal geen voeding bij?
Er kan wel een pci videokaart in. En XP heb ik er eerlijk gezegd nog niet op geprobeerd. Maar op pc1 draait hij prima, dus ik ga er vanuit dat hij dat op pc2 ook wel doet. Ik ga proberen of ik hem morgen even kan installeren!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Maar in PC2 kan ik dus niet VGA kaarten in gaan bouwen? Hoe draait XP daarop? Met gewoon office en beetje internetten enzo?
Ik heb via mail een bod van 50, maar diegene heeft nog niet gereageerd. Dus als je nog even geduld hebt tot zaterdag, als hij dan nog niet heeft gereageerd, mag jij hem overnemen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:01 schreef DGR het volgende:
Gajescheren, mijn bod van 40 incl staat nog steeds voor pc2 he. Kun je in ieder geval even laten weten wat je daar van denkt?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:36 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Ik heb via mail een bod van 50, maar diegene heeft nog niet gereageerd. Dus als je nog even geduld hebt tot zaterdag, als hij dan nog niet heeft gereageerd, mag jij hem overnemen!
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:28 schreef DGR het volgende:
Ah ok, prima
Nou ben ik zelf toch ook weer met een andere bezig, ik laat wel weten hoe het afloopt...
Succes met het bod van 50
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |