Zoek eigenlijk een kleine desktopquote:PC 1
Pentium III 600mhz socket 370
384MB Ram
20Gb HD
Onboard video en geluid
Intel netwerkkaart
2x USB
Hij heeft een compaq deskpro behuizing. Deze is als desktop te gebruiken maar is vrij groot. Ik heb nog wel een andere compaq behuizing waar ik de spullen in kan overbouwen, die is kleiner, maar daar past deze voeding niet in, dus daar zul je dan iets op moeten verzinnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:32 schreef manga het volgende:
Wat voor kast heeft deze?
[..]
Zoek eigenlijk een kleine desktop
Foto van de kleinere kast: HIERquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:16 schreef manga het volgende:
Argh zo'n hele grote Deskpro?Als het nou een SFF wasMaar okee, wat voor andere kast heb je dan nog over? Ik heb nog een Mini ITX 120 Watt voeding van Aopen liggen die misschien genoeg juice geeft. Verzend je trouwens ook? Ben niet zo mobiel (qua auto dan) en treinenvind ik echt 3 keer niets.
Die kleine kast is idd een evo. Ik zal vanavond de spullen daarin proppen. Er kan een snelle proc op ja. En het maximale geheugen weet ik zo niet. Dat ga ik vanavond even opzoeken, het is een compaq moederbord namelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef manga het volgende:
Argh, wat stom van me, je hebt inderdaad gewoon foto's online staan. Maar die kleinere kast is prima, Evo toch? Als je daar die P3 600 in kan proppen met de daarbij behorende onderdelen en er alsnog een kleine voeding in past (desnoods zoek ik een Evo voeding) dan hebben we misschien een deal. Dan nog eventueel verzenden, kan dat? Hoeveel weegt het zaakje? Zal zonder voeding allicht lichter zijn![]()
Kan er trouwens nog een P3 800 socket op 133 MHz FSB op dat bord geprikt worden? En hoeveel max. RAM? AGP slot?
Genoteerd! Nog even afwachten of er meer mensen interesse hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:47 schreef T42 het volgende:
Riva TNT2 64 Videokaart met ? geheugen
Pentium 4 1.5 Ghz processor socket 478
bied 25 voor allebij excl verzenden
Sorry dat ik gisteren nog niet gereageerd heb. Het past allemaal in de evo, alleen ik zag dat de voorkant van de evo kast niet zo goed vast meer zit, er zijn een aantal clipjes afgebroken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef manga het volgende:
Weet je al of alles in die Evo past en wat de verzendkosten zijn? En hoe groot mag de voeding zijn die er in moet?
Ziet het er nog wel een beetje uit? Op zich is die andere Compaq kast niet zo'n ramp, maar hij is wel erg lomp groot. Misschien dat je nog een andere desktop kast kunt ritselen? Ik woon trouwens in Flevoland (Dronten), Sassenheim kom ik nooitquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:11 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
Sorry dat ik gisteren nog niet gereageerd heb. Het past allemaal in de evo, alleen ik zag dat de voorkant van de evo kast niet zo goed vast meer zit, er zijn een aantal clipjes afgebroken.
Het verzendan zal 11 euro kosten. Maar ik kom dit weekend nog wel in sassenheim, mischien woon je daar in de buurt?
okeeyquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:12 schreef Gajescheren het volgende:
En T42, je mag me wel mailen!
Die evo ziet er opzich nog wel goed uit, mits het feit dat de voorkant los zit. Die andere kast is wel helemaal prima. En verder heb ik eigenlijk geen kasten. Je mag natuurlijk ook de onderdelen los kopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef manga het volgende:
[..]
Ziet het er nog wel een beetje uit? Op zich is die andere Compaq kast niet zo'n ramp, maar hij is wel erg lomp groot. Misschien dat je nog een andere desktop kast kunt ritselen? Ik woon trouwens in Flevoland (Dronten), Sassenheim kom ik nooit
Helaas is de processor en videokaart weg, en heb ik nu alleen de 2 systemen nog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef fokuserdetiende het volgende:
alles bijelkaar incl verzenden!
quanta costa?
Ik woon in Lutjewinkel in de kop van noord holland, vlakbij alkmaar. Ik ben doordeweeks te vinden in wormerveer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:12 schreef GertJanPeter het volgende:
Waar woon je? Want die P3 van 30 vind ik namelijk best aantrekkelijk
Voor beide systemen?! Dan moet er toch echt wat bij ben ik bang. Anders kost het verzenden me al bijna 65 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef fokuserdetiende het volgende:
65 incl verzenden.....met die mooie zilveren kast er bij he
Staat genoteerd! Ik w8 nog heel ffies af, en anders ben je de gelukkige eigenaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:32 schreef manga het volgende:
Dan bied ik je 50 Euro incl. verzenden voor die P3 600 plus Evo kast (zonder voeding dus). Mocht je akkoord gaan dan hoor ik dat graag op [afbeelding]
Je wilt alleen het 1e systeem? de p3 600mhz? in dat gebal ben je de hoogste bieder op dit moment.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef fokuserdetiende het volgende:
verzendkosten is 12 euro tot 20 kg
Als dat zo is, heb jij het hoogste bod ot nu toe. Het is me nog een beetje onduidelijk wat hij nou wil hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef manga het volgende:
volgens mij wilde fokuserdetiende alles voor 65 Euro incl? Ik alleen de P3 600
dus ik bied 65quote:Helaas is de processor en videokaart weg, en heb ik nu alleen de 2 systemen nog.
Die 2 bij elkaar iets van 75 euro?
zo onduidelijk lijkt me dit niet ......maar jou interpretatie hiervan welquote:65 incl verzenden.....met die mooie zilveren kast er bij he
Ik kan je zo niet vertellen wat voor een moederbord het is. Het is een compaq board met socket 370, 2 dimm sloten van 133 mhz, 4x pci en een intel 810 chipset.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:57 schreef Kamigot het volgende:
60 ¤ incl. als je me kan vertellen wat voor moederbord erin zit
PC 1
Pentium III 600mhz socket 370
384MB Ram
20Gb HD
Onboard video en geluid
Intel netwerkkaart
2x USB
+ intel netwerkkaart
In Utrecht kom ik eigenlijk nooit. Ik zal even over je bod nadenken!quote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef DGR het volgende:
Heb wel interesse in die P3-500 maar ik kan m helaas niet ophalen... mocht je af en toe in utrecht langskomen dan zou dat mooi zijn, anders 35 incl?
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef Gajescheren het volgende:
[..]
In Utrecht kom ik eigenlijk nooit. Ik zal even over je bod nadenken!
De originele processor die erop zit heeft ook een 133 mhz FSB. Er kunnen dus wel degelijk processoren met 133Mhz FSB op.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef Kamigot het volgende:
Ik val af want ik heb helaas niets aan een bordje met een Intel 810 chipset (100MHz FSB) heb hier een coppermine 1GHz liggen en die gaat alleen op een 815 of iets met een via chipset (:r)
Voor 42,50 inclusief wil ik het wel doen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:15 schreef DGR het volgende:
Al nagedacht over die 37.50 incl voor de 2e pc eventueel?
PC2 is een Dell optiplex GX1.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Is 60 inclusief verzenden dus?
En zit er een AGP slot in? Misshcien wat typenummers (van bijvoorbeeld HD en mobo)
Ook graag iets meer info over PC 2 Daar ben ik ook in geïnteresseerd!
Dit is de voorkant van die zwarte kast. De rest van de kast is zwart.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:45 schreef mark_dabomb het volgende:
los voorkantje ? Heb je een plaatje van die kast? En heeft PC 2 wel een AGP slot?
In dat plaatje zit er nog niets ingebouwd. Er zit een witte cdrom speler in en een afdekplaatje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:57 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zit er los dan? Het lijkt alsof er geen eens een voorkant op de cd drive bays zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |