ik heb met mijn camera maar twee foto`s gemaakt en dat was op de campingquote:
Je krijgt zaterdag een kus van mij hihiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
...And you will know us by the trail of dead
Elvis Costello
Green Day
Tom McRae
heb ik nu wat gewonnen?![]()
Als die twee komen dan is de affiche direct al beter dan dit jaar. Maar ik weet niet waar radiohead op dit moment mee bezig is.quote:
Het beste concert dat ik ooit heb gezien was Radiohead op RW 2003. Dus ja, Radiohead please!!quote:
Die zijn wel bezig met de nieuwe plaat... schijnt weer een beetje in de lijn van Kid A en Amnesiac te zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als die twee komen dan is de affiche direct al beter dan dit jaar. Maar ik weet niet waar radiohead op dit moment mee bezig is.
Bedoel je de setlists? Die staan ook op goformusic.be, zie mijn link hierboven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:38 schreef placebeau het volgende:
We zien wel, het is nog veel te lang.
eerst nog wat nagenieten van de optredens dit jaar. Heb mijn downloadmachine al aan het werk gezet.
Weet iemand waar ik playlists kan vinden?
Dan ben je vast langer dan 1.62 m,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef placebeau het volgende:
Ik kijk nooit naar die schermen, ik zie altijd alles
Lang zijn is ok ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef placebeau het volgende:
Ik kijk nooit naar die schermen, ik zie altijd alles
Zita swoon heb ik helaas onder sociale druk gemist.
ietwatquote:
Klopt:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:49 schreef placebeau het volgende:
die setlist van elvis costello klopt niet echt. 45 heeft ie bijvoorbeeld niet gespeeld.
Ik denk dat ze die setlists van het management krijgen, of zelf van het podium plukken. Elvis Costello vind ik wel iemand die het leuk vind om daar flink van af te wijkenquote:Echte Setlist:
De echte setlist wijkt af van datgene wat hierboven vermeld staat. Zo bevatte de bisronde een schitterende Alison die overging in Suspicious Mind.
Hoe herkenbaar. Ik eindig ook wel eens achterin de zaal op die manierquote:soms voel ik me wel ongemakkelijk dat ik zo groot ben, wie het vriendelijk vraagt mag altijd voor.
En ik maar denken dat dat stukje "suspicious minds" helemaal voorbereid wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef BUG80 het volgende:
Ik denk dat ze die setlists van het management krijgen, of zelf van het podium plukken. Elvis Costello vind ik wel iemand die het leuk vind om daar flink van af te wijken
Bij deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:54 schreef peaceman het volgende:
De mooiste vrouw die optrad mag niet onbreken bij de foto's natuurlijk...![]()
Da's nummer 2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bij deze:
[afbeelding]
(wel niet zo'n mooie foto)
Hmmm ik krijg concurrentiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:54 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
De mooiste vrouw die optrad mag niet onbreken bij de foto's natuurlijk...![]()
Misschien moet ik dan zeggen dat ik er meer moet gaan zien, maar meer in de line-up mag zoiezo wel....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef placebeau het volgende:
viel toch mee, KT, Rilo, kills, garbage, arsenal, dresden dolls, sarah bettens, roisin murphy.
Niet minder dan anders denk ik
Ja ik wij waren idd met z'n 3-en! En bij die wasbakken dat zou heel goed kunnen! Maar wat was dat voor iemand dan die hem volgens jouw opraapte, iemand van de camping of van de festivalcrew? Want bij de camping ben ik al geweest vragen (zonder succesquote:
dinsdag 5 juli 2005 16:02 schreef Apfel het volgende:
[...]
Was je toevallig met z'n 3-en? Zag wel iemand die een jasje verloor op het pad ter hoogte van de wasbakken. Is geloof ik opgepikt door zo'n Crew gastje.
Hij had in ieder geval een paars crew shirtje aan. Wat voor iemand het precies was weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Maar wat was dat voor iemand dan die hem volgens jouw opraapte, iemand van de camping of van de festivalcrew?
Nouja ik zal iig overmorgen ef mailen naar gemeente Rotselaar, ik geloof dat daar alle gevonden voorwerpen worden verzameld ofziets... Thnx!![]()
Dankjezeerquote:Op woensdag 6 juli 2005 07:27 schreef Apfel het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval een paars crew shirtje aan. Wat voor iemand het precies was weet ik ook niet.
Succes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |