Door CCCS toch?quote:
Oftewel: je bent je leven niet meer zeker in Detroit, Las Vegas, Palermo en New York als je een probleem met CCCS hebtquote:* CDTC can see EVERYONE who is online in his or her City.
* CDTC can check for the presence of ANY NAMED INDIVIDUAL in his or her own City.
* The Members of the CDTC ALL get a nice 25% discount on the cost of detectives in the family's city.
Hm... klote, ik heb een goede band met provenanzo en liggioquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Door CCCS toch?
Gaat lekker worden als dat Capo di Tutti Capi gedoe ingaat:
[..]
Oftewel: je bent je leven niet meer zeker in Detroit, Las Vegas, Palermo en New York als je een probleem met CCCS hebt(in andere steden waarschijnlijk ook niet
)
wat was de naam ??? Ik ken ook wat mensen, dan kenne we misschien een grotere familie maken ! *mwuahahahaquote:
fokfamilie mag niquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef DaFan het volgende:
FokFamilie
Enneh, DJKoster tijdje uitgeweest zeker? CDTC heeft er al een tijdje ingezeten
Hmm.. ik lees:quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef DaFan het volgende:
FokFamilie
Enneh, DJKoster tijdje uitgeweest zeker? CDTC heeft er al een tijdje ingezeten
Verder heb ik er nooit zo opgelet, ik ben nog maar 2 weken bezig.. (waarvan 1 week alleen ff inloggen om alle crew messages te lezenquote:After a long long time out, we are exaltedly happy to announce the return of the Capo di Tutti Capi function. [bla bla bla]
Wat waren ze leuk he ;Dquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hmm.. ik lees:
[..]
Verder heb ik er nooit zo opgelet, ik ben nog maar 2 weken bezig.. (waarvan 1 week alleen ff inloggen om alle crew messages te lezen)
Ik speel niet hoor en een Fok!Familie zit er niet in. Zoals je ziet is dit al deel 56 dus iedereen die post is al lang en breed voorzienquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:21 schreef D-Evil het volgende:
[..]
fokfamilie mag nivanwege de fok
suggesties voor andere namen ... ??
script ? cheat er iemand ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:19 schreef DaFan het volgende:
Gabez ga je nu Rose spelen of werkt het script weer en blijf je Omerta doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafan
Doe is normaal man...
Je kan jouw ook niks toe vertrouwen he :/quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:00 schreef shilizous_88 het volgende:
"Feliciteer hier Wendigo met zijn zware kater terwijl hij vandaag aan het werk is"
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef skive het volgende:
cheaten is voor n00bs...
anyway Offtopic alsjeblieftD-Evil is Gunbutcherx, hoofd van de HolyStreetGangsters, en iemand die regelmatig op fok! komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafan
aangenaam![]()
G-Unit
.comquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:42 schreef Gabez het volgende:
ik neem maar aan dat je .n00b speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |