jij kan het wetenquote:

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet spotten met de borstkanker van DD
Ze heeft het er al moeilijk genoeg mee

lekkere wijven?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Is er iemand hier met een beetje fotosoep kennis die een nieuwe schijf van vijf kan maken? De ingredienten zijn Bier, Friet, Tieten, Fok en een zelf in te vullen vijfde categorie!!!

Dat was van betere tijdenquote:

Adios.. Veel drink plezierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef iamredleader het volgende:
Beste BeF-fers, ik ga aan het bier, tot de volgende keer (zie ondertitel).

Dus nu ben jij 9 dagen weg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef iamredleader het volgende:
Beste BeF-fers, ik ga aan het bier, tot de volgende keer (zie ondertitel).

Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:02 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Toen waren ze nog vol en mooi van vorm..
Ik mis ze zo, kanaiken. Ik mis ze!.

Dat zeggen alleen lelijke mensen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk

Zegt de vrouw zonder tietenquote:

uiterlijk eigenlijk ookwel beetjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk

ik zal eensch bezig gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Is er iemand hier met een beetje fotosoep kennis die een nieuwe schijf van vijf kan maken? De ingredienten zijn Bier, Friet, Tieten, Fok en een zelf in te vullen vijfde categorie!!!

Sssssjt, zie je niet dat dit een moeilijk moment is?quote:

*proest,, Geweldig om dit oude plaatje weer eens te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Voor de liefhebber gratis af te halen.
[afbeelding]

quote:

Welke?quote:

Het wordt nu al stillerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:05 schreef Mailbox het volgende:
ik ga na deze topic ook maar eens weg dus adios alvast en nu nog lekker veel posten

Jij begonquote:

Das wel veulquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
Muhahhaha dit kreeg ik toen ik op friet zocht relaxed

goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Die serene rust ,waar vindt je dat nog.

quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik hou van je, R. Ik hou écht van je.

volgende keer als er een kroket ontploft film ik het welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef DaveMasteR het volgende:
Is er geen filmpje van een exploderende frituurpan?

Ja maar dat klinkt stoer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]![]()
Lieverd
Remco staat ook in mn profiel hoor![]()

Ik droom al over donderdag, L.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt stoer.
R.
En dan hoor jij mij L. te noemen. Snap je?

Ja, ik ook R.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik droom al over donderdag, L.
zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |