lekker belangrijk.... ze zoeken tenminste een keer iemand uit die kan spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik vind der een babyface hebben, sorry, maargoed...
mja ik had ze al gezien [grote versie], Foppele heeft zichzelf weer prominent in 't midden gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:40 schreef Rodney1988 het volgende:
Zou dit de nieuwe manier van de castfoto worden, alle acteurs in BNN shirtjes??![]()
[afbeelding]
Da's waar!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef soapie het volgende:
Alles beter dan Sanne!!!!
Da's ook weer waar. Babette, misschien moet jij voortaan maar voor mij posten als het zo warm is, kan niet meer nadenkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
lekker belangrijk.... ze zoeken tenminste een keer iemand uit die kan spelen
Ik denk dat we moeten afwachten wat er waar is en wat niet. Ik geloof het allemaal pas als ik het gezien heb!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:11 schreef MirSus het volgende:
Alleen is weer niet officieel bevestigt dus moeten we het geloven?!!
Lijkt me ook een goed idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten afwachten wat er waar is en wat niet. Ik geloof het allemaal pas als ik het gezien heb!!!!!!![]()
Ja precies!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten afwachten wat er waar is en wat niet. Ik geloof het allemaal pas als ik het gezien heb!!!!!!![]()
Dat had ik laatst ook!!! Wat een drama he....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Zat vanmiddag in de bios, kreeg zowat een hartaanval!
Joost in breedbeeld!!!![]()
Ja indd, hele film verkloot!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:27 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook!!! Wat een drama he....![]()
Toen ik afgelopen vrijdag naar 'Madagascar' ging werd ik ook met het monstertje van Ulft geconfronteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Lijkt me ook een goed idee.
Zat vanmiddag in de bios, kreeg zowat een hartaanval!
Joost in breedbeeld!!!![]()
Het lijkt erop dat ze het weer 'Onderweg Naar Morgen' gaan noemen... al is de gelijkenis met die serie natuurlijk ver te zoeken.quote:ONM is verhuisd naar BNN
"De verhuisdozen zijn uitgepakt, de verhuiswagens uitgezwaaid en er wordt al voorzichtig kennis gemaakt met de nieuwe buren: Onderweg naar Morgen is verhuisd!", zo bericht BNN vandaag.
Vanaf maandag 15 augustus tussen 19:25 uur en 19:50 uur zijn nieuwe afleveringen van deze soap elke werkdag te zien bij BNN op Nederland 2.
Dit betekent dat ONM geen reclame heeft, en daardoor 5 min. korter duurt.
ONM krijgt niet alleen een BNN-logo, maar ook een BNN-stempel en gaande weg zal deze stempel steeds duidelijker worden. Maar voorlopig lijkt het erop dat de drama's, problemen, ruzies, relaties en obsessies de verhuizing hebben overleefd.
Inmiddels heeft BNN tijdelijk de website onderwegnaarmorgen.nl geopend. Daar is onder andere een forum te vinden, waar fans over de soap kunnen praten. Ook kan men zich inschrijven voor een nieuwsbrief. Iedereen die vragen heeft over ONM, kan tot slot ook mailen met de redactie van ONM.
Speciaal voor BNN-leden organiseert BNN op vrijdag 12 augustus overigens een sneakpreview van de eerste aflevering van ONM van het nieuwe seizoen.
BRON: mediakrant.web-log.nl
Je hoeft niet meer te reageren op messengerboy, het is geluktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het weer 'Onderweg Naar Morgen' gaan noemen... al is de gelijkenis met die serie natuurlijk ver te zoeken.![]()
Dit is de eerste keer dat ik dat iemand hoor zeggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het nieuwe ONM wel beter wordt dan afgelopen seizoen.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
veel slechter kan het er niet op worden hè.....
Leuke film hè? Madagascar....Ik ben der ook heen geweest met een vriendin, ik ben alleen in slaap gevallen onder de film...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen ik afgelopen vrijdag naar 'Madagascar' ging werd ik ook met het monstertje van Ulft geconfronteerd.![]()
Haha, lekker sarcastich.... maar gelijk heb jequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
veel slechter kan het er niet op worden hè.....
Behalve als ze Ellen terugnemen????quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef MirSus het volgende:
[..]
Haha, lekker sarcastich.... maar gelijk heb je
(Onderweg Naar Morgen wordt het toch nooit meer...!!!)
Dan mogen ze er nog wel meer terug nemen hoor, wat dacht je van Babette, Cor, Aafke, Pimquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Behalve als ze Ellen terugnemen????![]()
quote:
Ik vind alles okay, als het er maar vooruit op gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:01 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Dan mogen ze er nog wel meer terug nemen hoor, wat dacht je van Babette, Cor, Aafke, Pim, Duuk, Margot, Daphne, oftewel alle oudjes
Dan kan Ruth mooi weer de begintune zingen!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het weer 'Onderweg Naar Morgen' gaan noemen...
Weet ik veel? GVD! Ik had die naam beter gedeponeerd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
![]()
Onze W_i_v heeft het er maar druk mee....
Krijg je er eigenlijk voor betaald W_i_v? Ze gebruiken wel je naam...
Ehhhh .... Ruth & mooi zingen? Dat kan nooit!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:25 schreef soapie het volgende:
Dan kan Ruth mooi weer de begintune zingen!!!!!![]()
Het was anders wel de beste begintune!!!! Haar genre is mijn smaak ook niet......quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh .... Ruth & mooi zingen? Dat kan nooit!
Het is inderdaad beter dan dat gekwijlebabbel van Cornelis Heukeroth.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:10 schreef soapie het volgende:
Het was anders wel de beste begintune!!!! Haar genre is mijn smaak ook niet......
Dat bedoel ik maar......quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dan dat gekwijlebabbel van Cornelis Heukeroth.
Nog zo'n loser die door niemand wordt gemist.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
Franky Ribbens [ONM: Melle Hartman] is vanavond te zien in de film Total Loss
20.25 uur, Nederland 3
DOK wordt gewoon een Turkstalige coffeeshop.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:34 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat willen gaan doen allemaal buitenlanders in de soap. Straks moet Victor het in het AZB op gaan nemen tegen een turkse Arthur ofzo.. of wat dan ook... of DOK word een turks koffiehuisje
Kortom: het wordt kut?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Een nichtje van mij is figurant, en heeft opnamen gehad bij ONM pas geleden. Ze zei dat het er bijna geen scenes in het ziekenhuis werden gefilmd, wel heel veel in DOK waar toen de acteurs achter Elif en Ilyas aan het acteren waren, met nog een andere buitelander.
Eerst maar even afwachten ....quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:11 schreef Rodney1988 het volgende:
[quote]Op woensdag 13 juli 2005 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kortom: het wordt kut?
wow, wat is die jongen er qua acteren op vooruit gegaan zeg....quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
Franky Ribbens [ONM: Melle Hartman] is vanavond te zien in de film Total Loss
20.25 uur, Nederland 3
ai is 't een goeie film???quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
wow, wat is die jongen er qua acteren op vooruit gegaan zeg....
jammer dat die vervelende Ragas ook steeds door beeld huppelt:(
[ps:die overhoop gereden fietser: Danny de Kok
enne...
ONM-should-have-been:) Ricky Koole met een mini-rolletje....
dat zegt niks, aangezien er per decor wordt gefilmd en niet per aflevering [ivm opbouwen enzo]quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Een nichtje van mij is figurant, en heeft opnamen gehad bij ONM pas geleden. Ze zei dat het er bijna geen scenes in het ziekenhuis werden gefilmd, wel heel veel in DOK waar toen de acteurs achter Elif en Ilyas aan het acteren waren, met nog een andere buitelander.
Caps?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik heb ook eens gefigureerd [long, long time ago]
heb ik niet, heb 't inmiddels ook [allang] niet meer op tape... foutje....quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Caps?
Oooh, was jij dat?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik niet, heb 't inmiddels ook [allang] niet meer op tape... foutje....
maar jij zou het nog moeten hebben, 't is in januari 2000 uitgezonden
Welke scène( s )?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
heb ik niet, heb 't inmiddels ook [allang] niet meer op tape... foutje....
maar jij zou het nog moeten hebben, 't is in januari 2000 uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |