Ja of tot over de kniequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Tot de knie, halverwege is echt een turndown.
Lopen hoeft niet, bespaar je de moeite, ermee in bed liggen en je vriendje de sporen geven is voldoende .quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef robina het volgende:
hoge hakken!!!
![]()
en ze zijn weer in de mode ook de komende tijd, hoe hoger hoe beter.
Heb al twee paar aangeschaft (voor mijn verjaardag van mijn vriendje!) met mega-hoge hakken!
Ik heb alleen één probleempje... kan er nog niet op lopen, dus ik ben vast aant oefenen! Is echt ongelooflijk moeilijk, stiletto's van tien centimeter! Ik heb schoenen met hakken van 6 centimeter, daar loop ik op alsof het gymschoenen zijn, maar die paar centimeter...
yep, ik. denk dat er best wel wat mannen zijn die dit aantrekkelijk vinden. mischien omdat dan de benen onderandere langer lijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef robarto het volgende:
Ik hou meer van kaplaarzen zoals hieronder. (geen rubberen kaplaarzen of lieslaarzen)
Zijn daar nog meer liefhebbers van?
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
PhatRabbit, dat vind ik nou ECHT sexy schoenen.
Uhhh.....nee. Bij ons nog nooit voorgekomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef BigBadPete het volgende:
Opgewonden raken van hoge hakken en laarzen
Iemand DAT wel eens overkomen?
...ja ja...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
"als je d'r niet op kan lopen dan leer je maar kruipen" *gniffel*
De hakken/zolen zijn idd wat aan de grote/hoge kant. Het ging me ook meer om het feit dat die laarzen tot zo ver doorlopen. Da's vooral wat het voor mij best geil maakt. Wat mij betreft zouden ze door mogen lopen tot de liezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind zulke hakken / plateauzolen altijd te lomp...
Wel geil, maar niet voor mensen die je kent zeg maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die van Markster vind ik te ordi...
Voor in de slaapkamer, voor een rollenspelletje ofzo, kan het wel leuk zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Wel geil, maar niet voor mensen die je kent zeg maar
Oftewel, ik zou niet graag willen dat me vriendin daarin zou lopen, maar geil is het wel, net zoals enorme tieten. Dat hoeft me vriendin ook niet te hebben, liever niet zelfs, want het is meestal helemaal niet sexy.
Trek haar dan direct een leren overall aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me simpel, gewoon een fetish voor een bepaald soort schoenen. Moet kunnen lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef -LadyJane- het volgende:
Ik ken iemand, die is vrijgezel. Hij koopt regelmatig schoenen. Van die hoge lak/leren glimmende dingen. Vind ie geil.
Ik snap 't niet helemaal.
Yeah!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef Divel het volgende:
Paar mooie kousen erbij en "let's play!"![]()
Nou ja voor het geval hij een keer een vriendin krijgt. Zo ben ik ook op zoek naar een aziatisch schoolgirl outfit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef -LadyJane- het volgende:
nee, maat 39 (voor z'n denkbeeldige vriendin)
quote:
en met een paar mooie kousen erbij is 't hélemaal af!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Teazen het volgende:
Wat een heerlijk onderwerp. Ik ben helemaal wild van hoge hakken, de killerheels zeg maar.....
De laarzentijd gaat weer beginnen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:46 schreef dfens het volgende:
Hoge hakken, laarzen, het is allemaal hoerig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |