Dat is idd erg persoonlijk, of iemand er nu geil van word of nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef T1andonly het volgende:Het ziet er vaak wel mooi uit, maar ik word er niet bloedjegeil van
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef TrenTs het volgende:
Geen raar idee dat ze de volgende dag naar haar werk gaat met de laarzen die jij de avond ervoor vol hebt lopen kwakken?
die heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf raak ik erg opgewonden als een vrouw schoenen draagt met hoge hakken.
Zoals dit type bv:
[afbeelding]
Met name als daarbij ook nog zwarte fishnet's gedragen worden.
Wel grappig dat schoenen en laarzen een sexuele lading kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh! Ik heb een semi-schoenenfetish!
Als ik killer-heels draag of m'n knielaarzen met "normale" hakjes, dan voel ik me meteen zó sexy..
Soms hou ik ze ook aan in bed, voegt toch een extra dimensie toe aan de sex.
Als heteroseksuele vrouw vind ik het zelfs heerlijk als ik een vrouw zie lopen op killerheels.
Het maakt de -over het algemeen lelijke- voet gewoon mooi. De welving van de wreef,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel grappig dat schoenen en laarzen een sexuele lading kunnen hebben.
Wat ook een heerlijk gevoel is is als mijn vrouw boven me staat en dan langzaam gaat hurken terwijl ik haar bij haar enkels vasthoud (befstandje). Het gevoel van leer, en de geur ervan is ook best lekker.
(ik zal vast wel weer rare reacties krijgen)
Om een vrouw zo te zien lopen, haar vast te binden terwijl ze die "killer heels" of laarzen aanheeft is al een genot om te zien.
En daarbij, hoge hakken hebben een "meerfunctie"![]()
Uiteraard moeten laarzen van echt leer zijn. De geur alleen al is lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
die heb ik ook!
(en nog een stuk of 20 paar in dat genre..)
ben helemaal wild van dat soort schoenen (vooral in lakleer met een mooie enkel/wreef band of van die leren touwtjes)
laarzen vind ik wat minder, de meeste laarzen zijn van binnen bekleed met synthetisch materiaal en dat plakt nogal en voelt niet fijn aan)
voor echt bedlaarzen adviseer ik je iets met rubber te nemen of écht leer
Ik bedoelde dus laarzen die onder de broek vallen. Niet de broek in de schagt van de laarzen geproptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef CreativeMind het volgende:
Inderdaad van die hoge laarzen over een spijkerbroek kunnen het geheel er sexy uit laten zien. Zelfs een tikkie hoerig eigenlijk...![]()
Dat wil zeggen dat ik met die laarzen op zich niks heb. Het belangrijkste in het plaatje is dan eerder de strakke spijkerbroek. Schoeisel / voeten laten mij koud.
Mijn vrouw is vind het heerlijk om tijdens onze sexuele uitspattingen zichzelf anders te gedragen dan ze in het dagelijkse leven is. In dat laatste is ze gewoon een coördinator op een afdeling van een multi-national. Ze is dus die mantelpakjes een beetje zat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef MacVincent het volgende:
Die laarzen vind ik persoonlijk een beetje "hoerig" overkomen, over netkousen nog maar te zwijgen. Dames in een mantelpakje, dat vind ik nu wel weer sexy....
En waarom zou het niets voor jou zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef Ladyxima het volgende:
Neukschoenen![]()
Ik vind ze erg mooi, alleen niets voor mij![]()
Ik weet niet of jou vriend/man er ook op "kicked", maar ook het subtiel aanraken van het lichaam terwijl de vrouw haar schoenen met hoge hak aanheeft, of het leer voelen aan den lijfe werkt bij mij al lustopwekkendquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het maakt de -over het algemeen lelijke- voet gewoon mooi. De welving van de wreef,. En benen/kuiten komen er beter uit te zien, om over het effect van de kont nog maar niet te spreken.
.
Als ik nieuwe schoenen of laarzen heb, draag ik ze meteen de hele dag en kan ik er echt uren naar kijken. Ik word er echt helemaal blij van.. Met de geur heb ik dan weer wat minder, maar hey, ieder z'n fetish.
.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef Naav het volgende:
Dacht aan de titel te lezen dat dit weer een kansloos fetish topic zou worden
Vriend windt het helaas niet zo erg op als mij, maar hij vindt het "gewoon wel geil". Hij krijgt er dus niet zoals ik een echte kick van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of jou vriend/man er ook op "kicked", maar ook het subtiel aanraken van het lichaam terwijl de vrouw haar schoenen met hoge hak aanheeft, of het leer voelen aan den lijfe werkt bij mij al lustopwekkend![]()
oh, omdat ik dikke benen hebquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En waarom zou het niets voor jou zijn?
Ok, maar wat is dik? Zelfs bij dikke vrouwen kan het erg sexy staan. Geloof me.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
oh, omdat ik dikke benen hebmaar als ik een paar héle mooie laarzen tegenkom, zou dat best genoeg motivatie zijn om ze te kopen als kwijlobject, tot ik ze aankan
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
Oioioioi, ik ga vanavond neuken met mn laarzen aan, das duidelijk..
Vragen staat altijd vrij, ER.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Vertel ons hoe goed de sex was met de laarzen aan![]()
Wat voor soort laarzen vind jij zelf het lekkerste zitten tijdens de sex? (oeps, hopelijk word ik niet té persoonlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |