Pffft, ik kan je verzekeren dat het echt geen pretje is om bi te zijn.
Je hebt twee aspecten in twee geslachten waar je op valt. De dingen die ik aantrekkelijk vind in een vrouw zijn niet de dingen die ik aantrekkelijk vind in een man, en wat betreft de seksuele beleving is het al helemaal geen plezier. Het wisselt vaak af tussen man en vrouw wat betreft voorkeur, en dat maakt mij in ieder geval erg onzeker, want ik vraag me telkens af of ik wel een serieuze relatie kan hebben.
Ik merk dat ik de laatste tijd meer naar vrouwen to neig op emotioneel vlak, en dat is dus niet het "een leuke vriendin om mee te shoppen en kletsen" maar een vriendin om van te houden en een vrouw om bij te zijn, haar kennen in de bijbelse zin.
Maar wat nou als het weer omslaat en ik weer meer de neiging heb om die geborgenheid te beleven met een man?
Mijn eisen in een man op het vlak van persoonlijkheid is vele malen hoger dan de eisen die ik stel aan een vrouw op dat vlak. Het is moeilijker voor mij om een man te vinden die ik als partner zie op psychologisch vlak, op emotioneel vlak, dan een vrouw. De eisen verschillen.
Terwijl over het algemeen op een fysiek vlak de rollen zijn omgekeerd, en ik meer eis van een vrouw dan van een man wat betreft uiterlijke aantrekkingskracht.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis