Het zijn nederlanders, we krijgen 5 euro per uur. Werktijden van 10 tot 18, in totaal 1 uur pauze, doorbetaald.quote:
Tieten zijn OK mênquote:
Op herhaling dan, want ik heb ze ook gemist.quote:
Over wie/wat heb je het?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef Molluck het volgende:
Is het echt?
aan wie heb je die laten zien dan?
Valt wel mee, foto's zijn niet van de tofste kwaliteitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:23 schreef Tique het volgende:
Hey zebbie, volgens mij is het wel een heel groot bestand
ze zijn voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op herhaling dan, want ik heb ze ook gemist.
Over jouw tieten, en aan wie je die hebt laten zien.quote:
Succes en hou het kort he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Molluck het volgende:
ik ben weg, ff rukken
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Valt wel mee, foto's zijn niet van de tofste kwaliteit
Sinds vandaag heb ik ze in handenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op herhaling dan, want ik heb ze ook gemist.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
NEE HET ZIJN MIJN TIETEN NIET!
oooooooooh, wel jouw bips?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Blame the alcoholquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
952 posts ofzo Zeb, freak
Aan mijn exvriendjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over jouw tieten, en aan wie je die hebt laten zien.
anders mis je een topicquote:
Dag dagdroom..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Van wie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Tot ziensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef Molluck het volgende:
nu ben ik echt weg
Zet je mail hier maar neer, dan komen ze vanzelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef Tique het volgende:
[..]
anders mis je een topic
zebbie..k heb ze nog niet binnen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan mag je ze nog niet posten.
Ze zijn vast van een andere user.
Zal ik ze naar je toe sturen zodat je het kunt controleren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan mag je ze nog niet posten.
Ze zijn vast van een andere user.
Dan mag ze nog blij zijn dat het foto's zijn van een lekker wijf en niet van een trol van 140+ kg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef Litso het volgende:
Whehe, straks heeft iemand gewoon willekeurige foto's verpsreid onder de naam van ijsmeis
You have mailquote:
Nee. Ik zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zal ik ze naar je toe sturen zodat je het kunt controleren?![]()
Ze kan beter foto's sturen, zodat WIJ kunnen controleren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zal ik ze naar je toe sturen zodat je het kunt controleren?![]()
Ik wil wel je exvriendje wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |