Waarom dan niet bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef 2609 het volgende:
nja ik vond het ook niet echt een clip :$
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:43 schreef user-x het volgende:
ik noem het niet eens muziek. laat staan een clip 13.gif
Wederom waarom niet, nummer staat hoog in die eeuwige top 1000 dacht ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:43 schreef user-x het volgende:
of op feestjes en partijen, foute disco's oid tegenover elkaar gaan staan schreeuwen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een kots nummer is dat toch, vooral als mensen dat na gaan spelen![]()
Waarom zou je in godsnaam Meatloaf willen vergelijken met zo'n hophippende rap-negert?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
En die neger met die hazetanden staat wat dom te spitten in een microfoon.![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef user-x het volgende:
[..]
of op feestjes en partijen, foute disco's oid tegenover elkaar gaan staan schreeuwen.
zo erg dat het speeksel alle kanten op vliegt
Oh zo moest je het helemaal niet hoor, je hoeft je niet te verantwoorden, ik was louter geïnterresseerd in jouw smaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef user-x het volgende:
verder hoef ik het niet te motiveren. het is mijn smaak.
Waarom is er nooit een aanslag op die gast gepleegd, voor zover ik kan overzien heeft dat figuur alleen maar tenenkrommende bagger gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef nappel het volgende:
I'd do anything for love..
..die griet in die clip!!![]()
![]()
![]()
Omdat er al eerder over hophippende rap-negert video clips werden gesproken. Verder niet mèn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Meatloaf willen vergelijken met zo'n hophippende rap-negert?
Jermaine Jackson & Pia Zadora, met 'and when the Rain begins to Fall, i'll be the sunshine in your eyes' ... dat was natuurlijk een videoklip van jewelste..
inclusief met door windmachines geblazen witte gordijnen, brommers waar dames met gezwinde tred achterop hupsten, en een door choreografen geensceneerde vechtscene waarbij overduidelijk naar Beat It gekeken was ..
sowieso, sinds 1986 worden er geen echte échte videoclips meer gemaakt ...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:34 schreef Devlinsect het volgende:
Wel eens dat stelletjes NIET op de dansvloer MEATLOAF na moeten gaan doen![]()
Als die plaat gedraaid wordt, wedden dat er in ieder geval één stelletje op de dansvloer staat die dat doet?
Ik herken het beeld, op elke bruiloft is er wel een aangeschoten oom en tante te vinden die het willen immiterenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef Devlinsect het volgende:
Meer foto's van stelletjes die MEATLOAF nadoen!![]()
Inderdaad. Songteksten van 8 minuten en langer zijn geen uitzondering bij Meat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Natalie het volgende:
Onderhoudend, idd.
Beter dan de meeste clips die ik tegenwoordig op tv zie.
Dat geldt overigens ook voor de muziek. Ik zet de radio al bijna niet meer aan van ellende.
Maar jij gebruikt MSN-smilies op fokquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef 2609 het volgende:
nja ik vond het ook niet echt een clip :$
Ik noemde hem al eerder: Jim Steinman. Deze songschrijver en producer is de hoofdverantwoordelijke voor de lange epische nummers van MLquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Inderdaad. Songteksten van 8 minuten en langer zijn geen uitzondering bij Meat.
Tevens heeft hij zelf een album gemaakt, omdat Meat Loaf het weigerde in te zingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik noemde hem al eerder: Jim Steinman. Deze songschrijver en producer is de hoofdverantwoordelijke voor de lange epische nummers van ML
Andere voorbeelden van de typische stijl van Steinman zijn het project Pandoras Box en natuurlijk Total Eclipse of the Heart.
Daar deed Meatloaf in zijn latere periode trouwens vrolijk aan mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Balthar het volgende:
[..]
De Videoclip heeft ook gewoon een ontwikkeling doorgemaakt. In den beginne was een clip niet meer dan een optredentje van 1 song.
Tegenwoordig zijn het halve speelfilms. We gaan met de tijd mee toch.
Kunnen jullie misschien wat specifieker aangeven wat er stom aan is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:15 schreef Bob-B het volgende:
Afgrijselijk nummer...*kras*
In de jaren 50 duurden liedjes gewoon 2 minutenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Botje96 het volgende:
Inderdaad. Songteksten van 8 minuten en langer zijn geen uitzondering bij Meat.
Tegenwoordig hebben moderne 'artiesten' het al moeilijke om vier minuten tot een fatsoenlijk einde te brengen.
Idd. Ik zie het nu pas. Het is een look-a-like. Maar vet blijft ie wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef PimD het volgende:
[..]
Da's Meat Loaf niet hoor.
[afbeelding]
Dát is Meat Loaf. Coole muziek en coole gast![]()
Niks, geniaal nummer, kan het woord voor woord meezingen en de "moraal" van te tekst is ook nog zeer actueel. Paar weken terug door Meat nog zien spelen op het podium en dat was echt grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien wat specifieker aangeven wat er stom aan is?![]()
Wonderer!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, geniaal nummer, kan het woord voor woord meezingen en de "moraal" van te tekst is ook nog zeer actueel. Paar weken terug door Meat nog zien spelen op het podium en dat was echt grappig
Heujquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wonderer!![]()
Ik heb gehoord dat hij het publiek beet pakt en bezig houdt tot en met de laatste seconden en zich zo inzet alsof de betreffende vcorstelling zijn laatste is![]()
whehehe, idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:52 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Idd die muziek met 'clips' met gehuurde kettingen, huizen en Mercedessen is beter.
Supernummer !!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende: Paradise by the Dashboardlight
Valt me op dat de mensen die Meatloaf hier afkraken geen enkele argumentatie of redenatie aanvoeren, terwijl de mensen die hem wel goed vinden dat wel doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef Glacius het volgende:
Mensen die Meatloaf goed vinden beschouw ik als buitengewoon minderwaardig.
Kan me niks schelen. Als ik dat vind, dan is dat zo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Valt me op dat de mensen die Meatloaf hier afkraken geen enkele argumentatie of redenatie aanvoeren, terwijl de mensen die hem wel goed vinden dat wel doen.
Dat zegt wel wat over die mensen, over minderwaardig gesproken![]()
Trouwens,quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:44 schreef ThomasBerge het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef user-x het volgende:
[..]
Trouwens,
jouw nick getuigt anders ook niet van een goede muzieksmaak.
wehkampzangertje
Hee zo redeneerde ik ook op me 3e, wieweet kom jij over 19 jaar even ver als ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:43 schreef Glacius het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Als ik dat vind, dan is dat zo.
Wat jij vind, moet je naar de politie brengen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:43 schreef Glacius het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Als ik dat vind, dan is dat zo.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee zo redeneerde ik ook op me 3e, wieweet kom jij over 19 jaar even ver als ik![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:35 schreef snakelady het volgende:
Zonder Paradise by the Dashboardlight is het geen goed feest, compleet met meezingen.
Heerlijk is dat.
Ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:43 schreef user-x het volgende:
-10 generatiekloofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:43 schreef user-x het volgende:
He hequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:56 schreef buzzer het volgende:
-10 generatiekloof
Overexposure is natuurlijk nooit goed voor een plaat, maar dat maakt de plaat niet slecht...het zorgt er alleen voor dat je liever wat minder vaak hoort.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef user-x het volgende:
[..]
die plaat heeft al te vaak in de top40 gestaan en is veeeeeel te vaak gedraaid.
in boerendisco's werd ie iedere avond minstens 1 keer gedraaid, de lange of de korte versie en daardoor is ie ernstig verneukt!
en wat als je hem in het begin al bagger vond?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef Kptelmo het volgende:
Overexposure is natuurlijk nooit goed voor een plaat, maar dat maakt de plaat niet slecht...het zorgt er alleen voor dat je liever wat minder vaak hoort.
Da's een ander verhaal, eens bagger, altijd bagger natuurlijk. Tja, over smaak valt niet te twisten....daarom is het zo leuk om het toch te doen hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:34 schreef user-x het volgende:
[..]
en wat als je hem in het begin al bagger vond?
en er dan mega-overexposure plaatsvindt? Volgens mij kun je hem dan ook echt niet meer horen.
Radio Veronica had een tijd geleden een periode dat ik iedere ochtend om kwart over 6 als de wekker afliep met een nummer van die vetzak wakker werd. Ik wist niet hoe snel ik de wekker uit moest zetten en heb uiteindelijk een andere zender opgezocht zodat ik op het meest vervelende moment van de dag (het wakker worden) iets plezieriger wakker kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |