Pharell Williams inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef peaceman het volgende:
Pharell?
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Bob Dylan?
Vast wel.... maar wil m toch wel heel graag 1 keer zien optreden in dit leven... toch een legende...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat gaat je vast een hoop knaken kosten dan!
Bugs & Harmonyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Onder welke naam opereren B-Real, Muggs & Sen Dog?
Cypress Hillquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Onder welke naam opereren B-Real, Muggs & Sen Dog?
Das pech hebben, want mijn volgende vraag is:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef peaceman het volgende:
Haha sommige dingen weet ik dus echt geen drol van![]()
Zekerstewetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef DaisyDuke het volgende:
The Soul Assassins toch?
lekker soloquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Das pech hebben, want mijn volgende vraag is:
Hoe heet 't solo-project van Muggs waar oa. Dr. Dre, Rza, Gza, KRS-One, Mobb Deep & Wyclef Jean aan meewerkten?
Nee. Maar het is inderdaad een 'niet muzikale overeenkomst'....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef timbob het volgende:
allebei een paar schoten overleefd?
Precies. Joe & Curtis hebben dezelfde achternaam!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
50 cent heet eigenlijk ook Jackson met zijn achternaam
Curtis om precies te zijn
Solo als in zonder z'n Cypress Hill-vriendjesquote:
quote:is a Wu-Family member from
Tilburg, Holland
. He is the very first international Wu-Tang member, gaining entrance after several unsuccessful trips to New York attempting to speak with RZA, the head of the Wu-Tang Clan. He eventually succeeded by meeting RZA's sister and convinced her to set up a meeting. After hearing his work, RZA decided to sign
to Wu-Tang Records.
has also released an instrumental album entitled The Mental Chamberz.
Jij weet nogal het nodige van hiphop toch?? Zmtn komt er anders wel een hintje, want de naam is idd vrij vaagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit gaat echt zo'n mega Oooooh-ja worden, ik weet nu alleen ff dat 't een onuitspreekbare naam was
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Vals Licht ?
Juist, "un chien andalusia" uit Debaser!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Berkery het volgende:
Pixies?
Je bent niet de enige:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef Berkery het volgende:
Ik heb dat nooit goed verstaan, I am moonshineAndalusia maakte ik er altijd van
quote:U kreeg om één oog te houden kijkend over uw schouder u weet het gaat harder worden, en moeilijker, en harder aangezien u ouder wordt en uiteindelijk u omhoog zult inpakken, om onderaan zuiden te vliegen Verberg uw hoofd in het zand enkel een andere droevige oude mens Al alleen en het sterven aan kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |