Ok, dan vindt alleen mijn server d'r te lelijkquote:

je browser is narrow-mindedquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok, dan vindt alleen mijn server d'r te lelijk![]()

M'n browser gets scared easilyquote:

quote:

quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef spookie het volgende:
Echt niet alle gothics zijn lelijk of engzitten ook hele mooie tussen en niet te overdreven

-edit-quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef spookie het volgende:
Echt niet alle gothics zijn lelijk of engzitten ook hele mooie tussen en niet te overdreven

En waar woon jij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef spookie het volgende:

quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef BobRooney het volgende:
alle gothics moeten dood !
ow..wacht...dat zijn ze al![]()

Gothic met bierpensquote:

alle hokjes-denkers moeten doodquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef BobRooney het volgende:
alle gothics moeten dood !

waar is de rest??quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
alle hokjes-denkers moeten dood

welke rest?quote:

het was geen grapquote:

quote:

heb ik wel vaker. Maar ik vind dat iedereen die in hokjes denkt gewoon in dat houten hokje 2 meter diep achter de kerk thuis hoort............quote:

Dan hoop ik dat 't kerkhof groot genoeg is...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik wel vaker. Maar ik vind dat iedereen die in hokjes denkt gewoon in dat houten hokje 2 meter diep achter de kerk thuis hoort............

samen bij de rest van de gothics....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik wel vaker. Maar ik vind dat iedereen die in hokjes denkt gewoon in dat houten hokje 2 meter diep achter de kerk thuis hoort............

wil niet lastig doen maar die afbeelding is alles behalve gothic..quote:
agreedquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
alle hokjes-denkers moeten dood

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |