en weer moeten deïnstallerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:17 schreef qu63 het volgende:
net ook even stiekem op een andere pc geïnstalleerd
helaasquote:
donequote:ik had een update gemaakt bij FOKschaap niet bij OP/stampede
ik had even wat links aangepast..
We hebben nog meer pc's in huisquote:
Heb het gewijzigdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:31 schreef devzero het volgende:
Overigens besteed ik sinds 10 minuten ook wat cpu-cycles aan Folding onder de user name [DPC]_Fokschaap0devzero (subteamnaam 0 nickname). Misschien leuk om dat http://www.dutchpowercows.org/subteam.php?id=645 hier nog te vermelden macintosh?
Wat is overigens de officiele naam? [DPC] Fokschaap of alleen Fokschaap?
Ja je hebt ook, tot nu toe, de meeste punten aangeleverd van het teamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:41 schreef Fjolle het volgende:
Fjolle gaat wauw. 200.000 punten mijlpaal bereikt.![]()
83.79%quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:05 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nu zo'n 36 uur bezig met dat Multiple Sclerosis onderzoek. Hoop er morgen mee klaar te zijn, hij staat inmiddels op 83.57%.
(1f45-q3)
Waar vind je dit nu terug? Heb alleen de oude informatie nog en kom er niet echt wijs uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef mcintosh het volgende:
Ja je hebt ook, tot nu toe, de meeste punten aangeleverd van het team
Morgenochtend zal ik even de stand van zaken posten, ga nu de nachtdienst weer in
mail kan een tijdje duren... kuch handmatig kuchquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
sign me in. Heb gewoon meegedaan aan het FOK! team, maar dat is geëindigd nu ik net een grote heb , met 136 hits
heb me aangemeld , maar nog geen mail gehad ?
helaasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef DukeBox het volgende:
Kan helaas geen Parcetmstats maken voor FoK!, dat wordt niet ondersteund door Repliquetm.
ah ok zie ik hem wel verschijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef Eronymus het volgende:
[..]
mail kan een tijdje duren... kuch handmatig kuch![]()
ff geduldiedereen laat comp maar draaien
![]()
gewoon de tijd nemenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef walm het volgende:
Pff krijg zowat diaree van dat wachten...
Sinds gistermiddag aan staan en de eerste job is nog steeds bezig...
Zit al tijden op 96% met 5 hits.
Is mijn pc nou zo als stront aan het draaien, of wat?
Hoe wordt dat dan precies berekend?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon de tijd nemen
hoe meer tijd, hoe meer punten
langzame job te pakken.... (is het toevallig1m2r???)quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef walm het volgende:
Pff krijg zowat diaree van dat wachten...
Sinds gistermiddag aan staan en de eerste job is nog steeds bezig...
Zit al tijden op 96% met 5 hits.
Is mijn pc nou zo als stront aan het draaien, of wat?
+
gewoon de tijd nemen
hoe meer tijd, hoe meer punten
Ik wil me aanmelden bij [DPC]Fokschaap![]()
Zie hier mn think job view.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:21 schreef Eronymus het volgende:
langzame job te pakken.... (is het toevallig1m2r???)
rekentijd in uur maal je gemiddelde CPU rating... (kijk maar eens naar je 'job info window', staat bij view als je Think grapic aan heb staan)
[afbeelding]
rekentijd wordt in secondes weergegevenquote:
dan zijn de stats nog niet geupdate, en moet je dus nog ff wachtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef walm het volgende:
oki
*snif* mn eerste job is gedaan (ja nu gaat t wel ineens snel... grrr) maar ik krijg nog steeds
Error: No user found with given name.
Of wil ik nu ineens heel snel ?
net wat gevonden op http://fadstats.com/ daar is de update elke 6 uurquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef azaroth het volgende:
[..]
rekentijd wordt in secondes weergegeven
als je het per uur wil weten moet je delen door 3600![]()
btw hoelaat en hoevaak worden de stats geupdate?
quote:the site is updated ~ every 6hrs
It all depens on what time the Official Find-a-Drug stats actually finishs updating it's files.
But just remember FaD updats it's stats 12:00am/pm & 6:00am/pm GMT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |