ik heb hem ook maar gekochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Op de Nieuwedijk in Amsterdam, gister hing er alleen nog maar S ongeveer 8 stuks nog.
Bij de H&M in de Kalverstraat was ie wel gewoon 30 euro
vet shirt wel, beetje surf-style, vind ik zelf ook donders vet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:33 schreef Jurruh het volgende:
Shirt van Nike bij Time-Out.. Normaal niet mijn merk, maar vond deze wel leuk.. En past bij onderstaande zwembroek, die ik nog nodig had..
[[url=http://img235.imageshack.us/img235/2821/sta600998ed.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die is tof maar dat had ik al gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:43 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
whahaha XS pas ik nieteens Die doodshoofdentrui (ook jongensafd. H&M) is echt maat M ofzo gnagna.
Ikke ook neiuwe kleersel, maar helaasch te klein![]()
(via i-net gekocht, vandeur)
[afbeelding]
Wel even pimpen hè dan ga ik foto's maken van de rest van mijn kleersels.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar gekochtalleen dan in een medium
oke ff foto makenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wel even pimpen hè dan ga ik foto's maken van de rest van mijn kleersels.
véééééééét lievig stoer!quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef MaRySe het volgende:
Waarom heeft iedereen die trui Zo mooi is ie niet
Beetje brakke foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GGAAAFFF waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:19 schreef MaRySe het volgende:
Dit soort slippers heb ik donderdag gekocht maar dan helemaal van leer:
[afbeelding]
owwwwwwwja TAFT daar zijn er heel veel van. Die zijn soms nog best duur ook. Daar hebbben ze ook van die punker schoenen enzo met dubbele plateauzolen enzo. Hadden we eerst nog fotos gemaakt met de wegwerpcamera, die mislukt warenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:30 schreef MaRySe het volgende:
In Amsterdam in zo een graaigraai schoenenwinkel aan de Nieuwendijk.
Taft of zo?
als je hem nog wilt als je terug bent, hoor ik het welquote:Op zondag 31 juli 2005 13:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil nog zo een 3/4 spijkerbroek zo een capri of zo.. Maar die kan ik nergens vinden een mooie
Ja, ik doe mee met de modequote:
Als je dan toch zo'n wannebe mod wilt zijn, kun je in het vervolg ook wel de edit-knop gebruiken, is het niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:25 schreef MaRySe het volgende:
Nee, maar daar was geloof ik een speciaal topic voor
Wat doe je nou tofquote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n wannebe mod wilt zijn, kun je in het vervolg ook wel de edit-knop gebruiken, is het niet?
Of wil je het aantal post opkrikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |