Mooie foto'squote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef zwahiel het volgende:
ik ook ik ook! Zaterdag nog snel naar de winkel geweest, zonder te weten dat het uitverkoop was. Ik heb 5 broeken voor 85 euro gescoorddrie 3/4 broeken, een linnenbroek en spijkerbroek
Van een 3/4 broek heb ik inmiddels een zwembroek van gemaakt (lekker ingekort) en die andere dragen heerlijk!
Je moet de spaties even weghalenquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:40 schreef FunkyBuddha het volgende:
2 nieuwe shirts gekocht op www.DailyShirt.nl
Vooral die laatste is wel aktueel met de huidige benzine prijzen.
Hemdje van de H&M.. En ik hou niet eens van printjes maar deze was wel leukquote:
komen eraan, ik ben even een digicam aan het versierenquote:
ik heb nog veeeeel meer gekochtquote:
Slechte foto'squote:Op woensdag 27 juli 2005 18:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb nog veeeeel meer gekocht, ging eigelijk alleen ff met vriendin mee omdat zij t een en ander nodig had
![]()
Nicequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hemdje van de H&M.. En ik hou niet eens van printjes maar deze was wel leuk
[afbeelding]
Korte broeken zijn niet tof maar voor op vakantie moet het kunnen
(van de Only)
[afbeelding]
Lief zomerbloesje van de H&M uitverpats
[afbeelding]
Hoeveel heb je voor dat shirt betaald? Ik heb dat shirtje (in het geel) voor ¤ 50 euro gekocht, anderhalf jjaar geleden..quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:30 schreef ForumGek het volgende:
2 weken geleden gekocht ofzo
[afbeelding]
En hetzelfde shirt alleen dan in deze kleur:
[afbeelding]
Wat een hoeren zijn het toch !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:07 schreef heinl het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor dat shirt betaald? Ik heb dat shirtje (in het geel) voor ¤ 50 euro gekocht, anderhalf jjaar geleden..
Waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:28 schreef MaRySe het volgende:
Voor in de vakantieGa zondag weg en 's avonds kan het nog al koud zijn.
Haha, daar wordt het echt niet koud 's nachts, ik ben net 3 weken in La Pineda de Salou geweest (dicht bij Salou, maar ik kom daar NIET om te zuipen en te neuken, wij hebben daar een appartement, al voordat Salou veranderde in een Nederlands neukoord)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
Ja van de H&M jongensafdelingMaat XS was net goed
Ik ga naar Spanje, Pyreneeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |