quote:De meeste mannen die zich nat scheren, scheren zich met scheerzeep of met schuim. De echte macho scheert zich met water en zijn zakmes, maar voor de tikje gevoeligere mannen onder ons, bestaat er nog een andere oplossing. Het gebruik van een scheerolie. En laat nou net deze mogelijkheid een uitkomst zijn voor de outdoor wereld. Het is klein, licht, zuinig in gebruik, behoeft een geringe hoeveelheid water en ruikt ook nog lekker.
4 euro voor 12 ml. 100 scheerbuerten ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef Maxxieh het volgende:
Prijs?
Ze zijn niet dom heh. Dat bestaat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Fahrion het volgende:
Dat moeten ze ook voor de dames maken.
Mwah, ik heb gewoon de mannenversie gekocht, wat maakt dat nou uit? Mannenproducten zijn volgens mij ook wel verzorgend genoeg tegenwoordig. Gebruik ook altijd gewoon Mach 3 Turbo, vind ik veel beter dan Venus en dat soort shit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Fahrion het volgende:
Waarom in vredesnaamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef Fahrion het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, ik heb het een paar jaar terug geprobeert, geen succes.
Klopt, die zooi tussen de mesjes. Véél uitspoelen. Werd zelfs aanbevolen (!) om het onder de douche te gebruiken. Het olie-achtige spul glijdt nl. niet zomaar van je lichaam af, zoals scheerschuim wel doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Melusine het volgende:
Ik heb het ook een keer geprobeerd en het is inderdaad erg goed spul, maar bij mij was het wel zo dat mijn scheermesje er helemaal van naar de klote ging. Er bleef een soort olie/haar smurrie tussen steken die ik er nauwelijks uit kon krijgen en volgens mij werd het mesje ook minder scherp ervan, zelfs nadat ik die troep eruit had gepeuterd.
Maar qua gladheid is het idd heel goed spul... alleen voorzichtig zijn met waar je het gebruikt want er zit dus menthol in...![]()
![]()
Tja, mijn huid ging er alleen maar meer kapot van. Misschien omdat ik redelijk zware baardgroei heb, ik weet het niet.quote:
Same here. Je hebt mesjes nodig met veel ruimte tussen de lemmeten. Meer ruimte dan in een Sensor Excel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Melusine het volgende:
Ik heb het ook een keer geprobeerd en het is inderdaad erg goed spul, maar bij mij was het wel zo dat mijn scheermesje er helemaal van naar de klote ging. Er bleef een soort olie/haar smurrie tussen steken die ik er nauwelijks uit kon krijgen en volgens mij werd het mesje ook minder scherp ervan, zelfs nadat ik die troep eruit had gepeuterd.
Ik gebruikte het ook altijd onder de douche, maar de straal is niet hard genoeg om die rotzooi ertussenuit te spoelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef Idril-2 het volgende:
Klopt, die zooi tussen de mesjes. Véél uitspoelen. Werd zelfs aanbevolen (!) om het onder de douche te gebruiken. Het olie-achtige spul glijdt nl. niet zomaar van je lichaam af, zoals scheerschuim wel doet.
Wat voor mesjes dan? Ik gebruik idd mesjes die dicht op elkaar staan maar daar ben ik verder wel heel tevreden over...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef heijx het volgende:
Same here. Je hebt mesjes nodig met veel ruimte tussen de lemmeten. Meer ruimte dan in een Sensor Excel.
Het werkt een stuk minder goed als de haartjes wat langer zijn. Scheerschuim neemt dan nog wel de haren mee en zijn dan makkelijk van het scheermes te spoelen, de olie zorgt voor een film waardoor het mes meer over de haren heen gaat en wat er afkomt blijft in de gleufjes tussen de messen zitten. Het lijkt ideaal, zo'n klein flesje, vooral op vakanties waarbij volume en gewicht belangrijk zijn (zeker als je gaat backpacken), maar dat zijn nou net ook de situaties waarbij je wel eens jezelf niet elke dag scheert en dus lange haartjes hebt.quote:
Tot nu toe vind ik het ideaal. En ik laat mijn baardhaar geen centimeters groeien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het werkt een stuk minder goed als de haartjes wat langer zijn. Scheerschuim neemt dan nog wel de haren mee en zijn dan makkelijk van het scheermes te spoelen, de olie zorgt voor een film waardoor het mes meer over de haren heen gaat en wat er afkomt blijft in de gleufjes tussen de messen zitten. Het lijkt ideaal, zo'n klein flesje, vooral op vakanties waarbij volume en gewicht belangrijk zijn (zeker als je gaat backpacken), maar dat zijn nou net ook de situaties waarbij je wel eens jezelf niet elke dag scheert en dus lange haartjes hebt.
Ik ken al twee mensen die er problemen mee hebben gehad met een baard van 2 a 3 dagen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het ideaal. En ik laat mijn baardhaar geen centimeters groeien.
Okee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken al twee mensen die er problemen mee hebben gehad met een baard van 2 a 3 dagen.
Ik ben ook tevreden over mijn Sensor met gel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook altijd onder de douche, maar de straal is niet hard genoeg om die rotzooi ertussenuit te spoelen.![]()
[..]
Wat voor mesjes dan? Ik gebruik idd mesjes die dicht op elkaar staan maar daar ben ik verder wel heel tevreden over...
Inderdaad, dat is de lichtblauwe op de fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze zijn niet dom heh. Dat bestaat natuurlijk ook.
1 dag hier dus. Het is gelukkig niet zo erg als Lubbers, maar toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken al twee mensen die er problemen mee hebben gehad met een baard van 2 a 3 dagen.
En hangt van de baardgroei af natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef Joene het volgende:
ik gebruikte dit ook ,opzich is het perfect , alleen zoals lucille zegt een baard van 2 dagen is al te lang
Dat is ook mijn grootste bezwaar, maar ik had het potje wel al gekocht en ik heb nu wel een soort van oplossing. Voor bepaalde scheergebiedenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:51 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het ook rotspul. Die troep blijft inderdaad tussen de mesjes zitten en het mesje wordt daardoor snel bot (en die krengen zijn al niet goedkoop).
wat mooi omschrevenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef Melusine het volgende:
[..]Voor bepaalde scheergebiedengebruik ik eigenlijk alleen gloednieuwe mesjes, of mesjes die hooguit 2x gebruikt zijn, omdat ik mezelf anders openhaal. Daarna gebruik ik ze gewoon nog een aantal keer voor mijn benen want daar snij je je niet zo snel. Zo'n mesje wat bijna niet meer goed is gebruik ik dan met die scheerolie op mijn benen, en daarna gooi ik het toch weg.
Uiteraard en die is vrij hevigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En hangt van de baardgroei af natuurlijk.
Ah ok, had het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de lichtblauwe op de foto![]()
www.scheerolie.nl
Uhu-uhu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef SHE het volgende:
Ik zweeeeeeeeeeeeeeeeeer bij dit spul
Een perzikhuidjeglad en fris...alleen de eerste keer gebruik in de schaamstreek was minder lollig. Volgens mij zit er menthol in ofzo
![]()
Dat vinden de lipjes niet zo leukquote:
Bij mij iriiteert het compleet niet. Geen rode huid. En superglad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef Phydomir het volgende:
Maar helpt dit spul ook echt tegen een geirriteerde huid? Wat ik ook gebruik (gel, mouse, van die oldskool scheerzeep) ik krijg altijd een soort uitslag (rode vlekken) op m'n keel. En dan nog is het niet eens echt glad. :s
Gebruik trouwens Mach 3 turbo mesjes.
Gebruik eens een verzorgende balsem oid. Ik had eerst ook last van rode geirriteerde plekken in mijn halsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef Phydomir het volgende:
Maar helpt dit spul ook echt tegen een geirriteerde huid? Wat ik ook gebruik (gel, mouse, van die oldskool scheerzeep) ik krijg altijd een soort uitslag (rode vlekken) op m'n keel. En dan nog is het niet eens echt glad. :s
Gebruik trouwens Mach 3 turbo mesjes.
Misschien helpt dat niet bij hem?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Gebruik eens een verzorgende balsem oid. Ik had eerst ook last van rode geirriteerde plekken in mijn hals![]()
Ik zie niet dat hij het niet gebruikt. En waarom nou meteen weer:quote:
Het spijt me!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik zie niet dat hij het niet gebruikt. En waarom nou meteen weer:?
![]()
Precies. Ik heb er ook niet echt last van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Bigs het volgende:
Dat er spul tussen je mesjes blijft zitten vind ik wel meevallen, gewoon na elke 2 'halen' over je gezicht ff uitspoelen en je kunt gewoon doorgaan.
Ah, dat is genoeg, vriendjes worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het spijt me!
[afbeelding]
Alsjeblieft.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |