eens een tweaker, altijd een tweakerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nietes. Een ex-tweaker. Kom er nooit meer
Mên, het gaat op het moment best snel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Pfft, maar 1 pagian erbij sinds ik weg ben geweest. Ik had een heel nieuw deel verwacht.W.
Kijk, zo maak je vrienden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef WoeHoei het volgende:
het boeid niet of je tweaker bent ALS JE MAAR BIER DRINKT
Ja, ja, ik weet het.quote:
En weet je wat t is, ze zeggen dat het aanstekelijk isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eens een tweaker, altijd een tweaker
Echt niet. Ik wil dat nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
N00bquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weet het.. Maak vaak die typefout.
.
Ik post er ook weleens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Komtie. 06-45192***quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Ok, vertel me even jullie telefoonnummers + huisadres enzo..
Eenmaal een tweaker, altijd een tweaker in hart en pci-sloten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nietes. Een ex-tweaker. Kom er nooit meer
hehehehe. Alles goed cerror?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Eenmaal een tweaker, altijd een tweaker in hart en pci-sloten.
Oranjestraat 83quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Nep staler, daar moet je zelf achter komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef Dead-Doll het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, die straat ken ik.quote:
dat is niet zo moeilijk: TIETEN EN BIERquote:
Teveel moeite.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nep staler, daar moet je zelf achter komen..
En LANPARTY's!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk: TIETEN EN BIER![]()
![]()
tyf op met je pauper grolschquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Ohja.
Nog wat anders he..En ik nog helemaal in spanning kijken wat er stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En ik nog helemaal in spanning kijken wat er stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
grolsch is voor ranzige tukkersquote:
Dan is HJ, okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |