Ja, het is toch zo.quote:
Dus je blijft vandaag lekker doorposten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Grolsch is goed.
En die verjaardag is pas vanavond. Maar ik ben mijn kamer aan het opruimen, was wel weer eens nodig
Grolsch is best ok. Liever H-J. Maar ieder zijn/aar smaakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Grolsch is goed.
En die verjaardag is pas vanavond. Maar ik ben mijn kamer aan het opruimen, was wel weer eens nodig
Die weer wel he.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je mag m'n tieten aanraken voor 10 euro.
ok jij mijn spiertieten ook wel voor 10 euro hoor dan doen we het allebij gratisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je mag m'n tieten aanraken voor 10 euro.
Jij mocht gisteren al!quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
ok jij mijn spiertieten ook wel voor 10 euro hoor dan doen we het allebij gratis
Met mate, denk ik. Er moeten ook nog kratten bier worden gehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus je blijft vandaag lekker doorposten?
Maar mijn tieten zijn echt kei zacht, vraag maar aan DDquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
ok jij mijn spiertieten ook wel voor 10 euro hoor dan doen we het allebij gratis
Hulp nodig?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Met mate, denk ik. Er moeten ook nog kratten bier worden gehaald.
Jij gaf geen toestemming.quote:
quote:
tieten zijn tietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar mijn tieten zijn echt kei zacht, vraag maar aan DD
Nouja, alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Met mate, denk ik. Er moeten ook nog kratten bier worden gehaald.
Dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Of heb ik eroverheen gelezen in alle drukte?.
Je zegt wel wat. Je zegt ja graag als ze je bier, frituur of tieten aanbieden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan heul die verjaardag niks zeggen omdat ik alleen maar zit te posten
Maar die van mij zijn echt mooi rond en zachtquote:
Foto"?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar die van mij zijn echt mooi rond en zacht![]()
![]()
ooeeh mag ik langskomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de pics.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
![]()
Voornaam: Robertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
![]()
De eerste keer niet, de 2e keer wel, en de derde keer weer nietquote:
zie mijn reactiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Voornaam: Robert
Achternaam:
Geslacht: Man
wil ik dat weten? nee dus
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Voornaam: Robert
Achternaam:
Geslacht: Man
wil ik dat weten? nee dus
Wel. Mannen met mannenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Helemaal niet AMD!
Ook okay soms.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef AMD64 het volgende:
Het begint een beetje op een HOMO-topic te lijken
Zebbie heeft tieten gekregen van DD.quote:
Ik heb vanaf gisteren tieten, vraag het maar aan DD als je me niet geloofdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef AMD64 het volgende:
Het begint een beetje op een HOMO-topic te lijken
Sorry. Ik spoel mijn mond ff met bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Niet zo vloeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |