teveel moeite voor iets waar ze toch niet veel aan hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:57 schreef splendor het volgende:
breng hem anders naar bialistowk of het Goed
vanuit deventer? dat zou ik je afraden. ik doe hem niet voor niets gratis weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ts, kun je wat fotos er van mailen naar mathijs@emocore.nl, dan kan ik zien of het een reisje naar eindhoven waard is
dan wordt het vrijdag, als dat kan. Dan ben ik namelijk al in Eindhovenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Byte_Me het volgende:
vanavond ben ik werken, tot een uur of 11. daarna of morgen dus.
en internet doet het al
Het maakt niet uit hoe laat ik daar ben. Ik moet wat papieren naar iemand brengen. Dat is op de Bredalaan. Dus zeg maar...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:31 schreef Byte_Me het volgende:
vrijdag kan, het liefst niet te vroeg. tot hoelaat ben je in eindhoven?
ik kan nu helaas niet op msn, anders konden we iets afspreken. probeer het later nog wel een keer.
heb je iets ontvangen? ik heb nog geen mail gekregen. mail me anders ff op het adres in mn profiel.quote:
helaas, helderziend ben je niet. ik zat thuis op de bank.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:13 schreef DeltaHF het volgende:
Whehehe, ik zie Byte_Me al staan met die stereo onder zn arm.........te wachten op Conflict........die niet komt
en verder had ik idd helemaal niks te doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Te wachten op Conflict.
hmmm klinkt aantrekkelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Conflict heeft een e-mail adres hoor...
En voor klachten kan je ook bij de V&A mods terecht.
En... ik weet dat Conflict vandaag wrsch niet zal reageren aangezien hij aan heeft gegeven niet aanwezig te zijn ivm een Vok Meet...
Dusseh... locatie uitzoeken en hem daar aan de tand voelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |