Kijk! Dat zijn nou eens de tips waar een mens wat aan heeft...quote:
Maar ja, nu twijfel ik een beetje... ivm die bijwerkingen... Heeft iemand hier ervaring mee?quote:Als je de pil niet slikt:
· Je kunt je menstruatie uitstellen met Primolut. Je begint met slikken uiterlijk 3 dagen voordat je ongesteld moet worden: 3 maal daags 1 tablet. Je kunt je menstruatie dan 10 tot 14 dagen uitstellen.
· Je kunt je menstruatie vervroegen met Primolut. Je begint dan tussen je 5de en 10de cyclusdag met slikken: drie maal daags 1 tablet. Dit doe je 10 dagen. Je krijgt 2 tot 3 dagen na het einde van deze kuur een bloeding.
· Als je er op tijd aan denkt, kun je het beste 2 maanden aan de pil gaan. Je begint hiermee op de eerste dag van je menstruatie (de laatste menstruatie voor bijvoorbeeld je vakantie) en gaat zonder stopweek met de tweede strip door. Je kunt dan met slikken stoppen zodra je ongesteld wilt worden. De pil is handiger dan Primolut, omdat je daarmee minder hormonen binnen krijgt en daardoor minder kans hebt op bijwerkingen.
Ja, dat dus idd.quote:
Ah... Hmmm... het blijven natuurlijk hormonen die je naar binnen propt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Yoni het volgende:
Er zijn inderdaad pilletjes te verkrijgen bij de huisarts. Ik heb ze ook wel eens gebruikt, werkt perfect! Het heet Primolut.
Eén nadeel is er wel: het kan zijn dat je extra vocht vast gaat houden. Ik had het een beetje (in m'n handen met name), mijn moeder heeft er dermate veel last van dat ze ze om die reden niet meer gebruikt.
Yep en volgens mij ook best veel hormonen. Ik weet niet in hoeverre het bv. ook effect heeft op je libido. Toen ik ze gebruikte was ik 15/16 en was dat nog niet zo van toepassingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah... Hmmm... het blijven natuurlijk hormonen die je naar binnen propt...
Loop het risico om ongesteld te worden gewoon... als het halverwege gebeurt heb je toch nog een halve week fun gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Google is your friend:
[..]
Maar ja, nu twijfel ik een beetje... ivm die bijwerkingen... Heeft iemand hier ervaring mee?
De reden dat ik niet aan de pil ben is een totaal verdwijnend libidoEn dat is dan ook weer niet echt leuk op een vakantie, zeker omdat ik niet helemaal zeker ben dat ik ook daadwerkelijk ongesteld ga worden in die week...
"Laxeren?"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]*topic openen gaat: Hoe val ik in 10 dagen 45 kilo af.
Next please!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:30 schreef Yoni het volgende:
Wat je eventueel ook zou kunnen doen, is zogenaamde "hoerentampons" kopen (excuse le mot, zo worden die dingen nou eenmaal genoemd).
Dit zijn een soort sponsjes die je kunt gebruiken ipv een tampon. Je kunt hiermee gewoon seks hebben zonder dat je er last van hebt (schijnt, geen ervaring mee zelf). Prostituees gebruiken deze dus zodat ze gewoon door kunnen werken als ze ongesteld zijn, zonder dat de klant iets merkt.
Ze zijn wel duur, maar tis wellicht het overwegen waard als je liever niet aan de hormonen gaat.
Dat vroeg ik me dus ook af.... Behalve dat je rijkelijk aan de late kant bent, hoe wil je het tegenhouden dan? Primolut is denk ik de enige oplossing, en als je die niet wil slikken wordt het beddenverschonen gedurende je vakantie....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
idd Primolut, maar als je geen hormonen wilt slikken hoe wil je dan in hemelsnaam iets dat op een hormooncyclus is gebaseerd uitstellen
Eh ja... idd goede vraag, dat zat ik me dus ook net te bedenken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:35 schreef Isabeau het volgende:
idd Primolut, maar als je geen hormonen wilt slikken hoe wil je dan in hemelsnaam iets dat op een hormooncyclus is gebaseerd uitstellen
Ik heb ooit een topic geopend in lifestyle over die sponsjes. Heb er zelf een keer een gebruikt toen een vriendin een dagje sauna had gepland aan het begin van mijn menstruatiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef Brighteyes het volgende:Nog nooit van gehoord! Briljant!
Maar goed, het gaat me eigenlijk nog niet eens zo zeer om het feit dat ik geen sex zou kunnen hebben dan sorry schat, het gaat me meer om het gekloot met tampons op het strand enzo.
En waarom ik me dan druk maar over het gebrek aan libido als ik die zooi ga slikken... eh... ja, goeie vraag...
Wat zijn we trouwens weer heerlijk plastisch allemaal op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af.... Behalve dat je rijkelijk aan de late kant bent, hoe wil je het tegenhouden dan? Primolut is denk ik de enige oplossing, en als je die niet wil slikken wordt het beddenverschonen gedurende je vakantie....
hey, jij begon over menstruatie hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn we trouwens weer heerlijk plastisch allemaal op de vroege ochtend.
Oh ja...quote:
Als je sex kunt hebben terwijl je die dingen gebruikt, dan moeten ze heel diep zitten.. Hoe haal je zoiets eruit? (aannemende dat er geen touwtje aanzit).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een topic geopend in lifestyle over die sponsjes. Heb er zelf een keer een gebruikt toen een vriendin een dagje sauna had gepland aan het begin van mijn menstruatieHielp fantastisch, nergens last van gehad! Diezelfde vriendin is zo'n sponsje trouwens een keer vergeten. 10 dagen lang. Dus niet vergeten eruit te halen als je het gebruikt. Je kan ze kopen bij Christine le Duc.
Hoe diep denk je dat het is daarbinnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:48 schreef Electrified het volgende:
Als je sex kunt hebben terwijl je die dingen gebruikt, dan moeten ze heel diep zitten.. Hoe haal je zoiets eruit? (aannemende dat er geen touwtje aanzit).
Oh, maar ik heb genoeg ervaring in het gedegen graai en grabbelwerk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of BE al toe is aan het "eruithaal verhaal". Bij mij ging dat volledig probleemloos (even twee vingers wat naar binnen en gewoon plukken, no problem, was er in 1 seconde uit). Je vagina is niet zo heel erg diep hoor
Auw!!!!!quote:Om maar in te haken op het "het is nooit te vroeg voor sliertjes en bonkjes": die vriendin had een keer lange nagels en dacht het sponsje vast te hebben waarna ze dus met een enorme ruk een stuk van de binnenbekleding des schedes los trok. Auw![]()
Over plastisch gesproken......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb genoeg ervaring in het gedegen graai en grabbelwerk.
Een tijdje de Nuva ring gebruiken en je bent volledig één met je binnenkant zeg maar...
En dat vertelde ze dus terwijl ik dat ding erin had zitten en er nog moest uithalenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Auw!!!!!Volgens mij doet dat echt zeeeeeer!
Dit is geheel en al doelbewust om de jonge heren hier nog even duidelijk te maken wat er nou de reden van is dat we een keer in de maand strontchagrijnig zijn...quote:
Deze ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef loveli het volgende:
Er bestaan ook 'cupjes' die je kunt inbrengen, die blijven om de baarmoedermond zitten. Die kun je ook langer inhouden dan een tampon. Het verwijderen schijnt het grootste probleem te zijn. Als je het goed doet is er niets aan de hand, doe je het niet goed, dan ...
Heb er zelf geen ervaring mee.
Ik heb ook Primolut gebruikt. Werd er niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nog nooit van gehoord! Briljant!
Maar goed, het gaat me eigenlijk nog niet eens zo zeer om het feit dat ik geen sex zou kunnen hebben dan sorry schat, het gaat me meer om het gekloot met tampons op het strand enzo.
En waarom ik me dan druk maar over het gebrek aan libido als ik die zooi ga slikken... eh... ja, goeie vraag...
Op zich wel, maar dan had ik eerder moeten beginnen. Ik ga volgende week vrijdag weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Is het geen optie om toch nog een keer de Nuvaring te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |