En zitten die plastic panelen niet met een paar schroefjes vast? (aangezien dat meestal zo is)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:22 schreef TommyZ het volgende:
En dat lukt niet. Alles zit weggewerkt achter van die fijne plastice panelen. Het kabeltje beweegt nog wel, het lijkt er meer op dat 'ie geknapt is.
Ik kan er pas goed bij als de achterklep open is, zie hier het dilemma
Of iemand moet een truukje kennen . . .
Die plastic panelen zitten met plastic druk'schroefjes' vast. Het zit gewoon 'geklikt'.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En zitten die plastic panelen niet met een paar schroefjes vast? (aangezien dat meestal zo is)
Ah, die.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die plastic panelen zitten met plastic druk'schroefjes' vast. Het zit gewoon 'geklikt'.
Je kan het er dus gewoon voorweg halen. die 'schroefjes' kan je met een schroevendraaier eruit wippen.
oke is niet leuk meer nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
En nu kappen met die 'grappige' plaatjes.
Die in mijn '74 TA12 ook (al waren die wel 4x zo groot en een andere kleur), en die in mijn '91 AT171 ook enz, enz..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
nee die van toyota breken niet.
In mijn '96 T20 waren ze nog gewoon goed.
alleen de frontpage ligt eruit. het forum niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:00 schreef TommyZ het volgende:
Ja, wilde ik net nog op kijken maar hij lag eruit.
Das minder jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef TommyZ het volgende:
Dat niet, plus ik had gelukkig de achterbanken niet 'op slot' gezet waardoor ik nog wel gewoon in de kofferbak kan. Maar handig is anders, zeker met een subwoofer die nogal in de weg ligt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef TommyZ het volgende:
Hij is van voor de facelift, uit '94. Tjabbo toch, als iemand dat zou moeten zien . . .
Ja maar dan is de bumper ook andersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De foglights en sideskirts zijn standaard op de '96+ dus vandaar dat ik dat dacht
vandaar dat het slot zo licht gaat!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef TommyZ het volgende:
Het euvel is gevonden. Na wat rukken en klooien (op de achterbank van je auto, in de pauze, op het parkeerterrein van je werk, hmmm) toch het achterpaneel eraf gekregen en dan zie je dit:
[afbeelding]
En de auto in kwestie (voor de liefhebbers):
[afbeelding]
jaren? je hebt dat ding toch nog niet zo lang?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:46 schreef God_de_Vader het volgende:je kan met dat soort vragen ook altijd terecht bij www.toyotaclub.be dat zijn heel toffe mensen
ben al jaren lid met de carina
en ik doe de hosting van de site
Ik zou zeggen NEE, ik heb het bij mij bewust zo gemaakt dat het slot niet meer bruibaar is (langs de buitenkant) en dat de koffer alleen maar open is te maken met het kabeltje langs de binnenkant. Voordeel: Als het niet is open te maken met een sleutel dan ook niet met een schroevendraaier in het centrum van Rotterdamquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:22 schreef Tjabbo het volgende:
Netjes opgelost.
Maar het moet natuurlijk nog wel weer helemaal goed gemaakt worden he.
Je was gewoon hard aan het gassen en zag die traktor niet en hij jou niet doordat je met mach 7 aan kwamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef TommyZ het volgende:
Velgjes net sinds een maand erop, al weer één in reparatie door een 'traktor-die-de-weg-op-duikt-gevolgd-door-uitwijken-icm-stoeprand' actie![]()
Dat is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef JMrules het volgende:
[..]
Ik zou zeggen NEE, ik heb het bij mij bewust zo gemaakt dat het slot niet meer bruibaar is (langs de buitenkant) en dat de koffer alleen maar open is te maken met het kabeltje langs de binnenkant. Voordeel: Als het niet is open te maken met een sleutel dan ook niet met een schroevendraaier in het centrum van Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |