Bij ons is een heer gewoon zuipen, degene met de laatste heer moet gewoon het dubbele of iets sterkers drinken of zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vond het idee van die zak wel leuk. Iemand krijgt een vuilniszak over zn hoofd (met gaten voor armen+hoofd) en de rest mag eten naar hem/haar gooien totdat iemand anders de bijbehorende kaart trekt. Wel zonde van je eten.
Zullen we een Fok-'toernooi' in Kingsen houden?
[..]
Wat is jouw regel bij de heer? Bij ons is het het glas in 't midden een kwart vullen.. Tot de 4e heer wordt omgedraaid, dan. (Ik wilde zeggen: Tot alle heren getrokken zijn)
Daar heb ik voorlopig helemaal geen tijd voor man!quote:Op zondag 1 maart 2009 02:15 schreef Darkestrah het volgende:
Maar what about een Kingsen-meeting? 10/15 euro inleg, kingsen voor het leven, blijven slapen bij... Ludo?
Kingsen met z'n allen (1 avond man, kom op), of met zn allen bij jou slapen?quote:Op zondag 1 maart 2009 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik voorlopig helemaal geen tijd voor man!
in totaal 26 liter drank, das dus ongeveer 2 liter per persoon. ik zou meer bier halenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
KICK!
[ afbeelding ]
Vanavond met 12 man hier kingsen, en ik heb maar 2 emmers. What to do, what to do?
Ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt, maar ik weet niet of ik genoeg heb. In totaal komt er 20 liter bier, en iets van 6 liter mixdrank. Zelf heb ik hier nog wodka en sambuca staan.
Nog meer ideeën wat drank (of wat te eten) betreft?
Die avond is al lang geweest, wel een groot succes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef powerlite het volgende:
[..]
in totaal 26 liter drank, das dus ongeveer 2 liter per persoon. ik zou meer bier halen
2 wc's, 2 emmers, 2 wasbakken, misschien een badkuip, kotsruimte genoeg.
anders overstappen op de vijver bij je buren
Doe jij het zo? Wij maken gewoon heel die zin af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Matthijs- het volgende:
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman
Zeg ken jij de mosselman, ...........
aah mooiquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die avond is al lang geweest, wel een groot succes.
[..]
Doe jij het zo? Wij maken gewoon heel die zin af.
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman. Zeg ken jij de mosselman, .......................
en dat gewoon zo door.![]()
Nee, het werd eigenlijk 1 grote rookpauze. We hebben maar 1 potje afgemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:34 schreef powerlite het volgende:
[..]
aah mooinog veel mensen gekotst?:P
hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, het werd eigenlijk 1 grote rookpauze. We hebben maar 1 potje afgemaakt.
In dat geval was het toevallig erg gezellig. Overal rond mn huis zaten mensen, de één zat mikado te spelen in de bijkeuken, de ander had de Playstation aangezet.. Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef powerlite het volgende:
[..]
hahahatoch jammer altijd als dat gebeurt
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselmanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Matthijs- het volgende:
Chillere bierspellen dan Kingsen zijn er niet.
Maar je vergeet (in de OP, heb de andere pagina's niet gelezen) nog de leukste regel: "Zeg ken jij de Mosselman'?" De regels liggen immers niet vast, je mag zelf kiezen welke regel bij welke kaart hoort.
Wanneer je een kaart trekt met de mosselman-regel dan moet hij beginnen te zingen:
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman
Zeg ken jij de mosselman, ...........
En op de puntjes moet je zelf een zin bedenken. Dan ga je doorzingen waarbij nu de 2e persoon de regel met de puntjes in zijn eetnej moet zingen, en het moet er op rijmen. De eerste die niet snel genoeg iets nieuws kan verzinnen dat rijmt moet drinken. Je moet overigens ook op het ritme op de tafel slaan hehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |