Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselmanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Matthijs- het volgende:
Chillere bierspellen dan Kingsen zijn er niet.
Maar je vergeet (in de OP, heb de andere pagina's niet gelezen) nog de leukste regel: "Zeg ken jij de Mosselman'?" De regels liggen immers niet vast, je mag zelf kiezen welke regel bij welke kaart hoort.
Wanneer je een kaart trekt met de mosselman-regel dan moet hij beginnen te zingen:
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman
Zeg ken jij de mosselman, ...........
En op de puntjes moet je zelf een zin bedenken. Dan ga je doorzingen waarbij nu de 2e persoon de regel met de puntjes in zijn eetnej moet zingen, en het moet er op rijmen. De eerste die niet snel genoeg iets nieuws kan verzinnen dat rijmt moet drinken. Je moet overigens ook op het ritme op de tafel slaan hehe.
Zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Of heb je 1 grote stapel met kaarten, niemand kaarten om mee te beginnen, en pak je gewoon om de beurt een kaart?
Bust-a-rhyme toch? Ah wel, boeiend. En is die niet te verwisselen met negen? (Nine-bust-a-rhyme klinkt beter, hoewel het niet helemaal lekker rijmt)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Monopoly het volgende:
3 = Three-Busta-Rhyme ( Korte zin zeggen, de volgende moet daar snel een rijm zin op maken etc etc )
jij bent kutquote:
Vet, zal vanavond even kijken. Wij hebben een vergelijkbaar spel gemaakt, maar dan met veel opdrachten gerelateerd aan Lord of the Rings, Dragonball Z, Pokémon, en wat 4chan memes. Beetje kiddy, maar het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef watchthesound het volgende:
Voor school heb ik Kingzcards ontworpen
Nooit meer problemen over hoe je het spelnu speelt!
Ik wil niet spammen, maar op www.kingzcards.nl kun je er meer over lezen ;-)
Cool kunnen we die ook ergens bewonderen ;-) ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vet, zal vanavond even kijken. Wij hebben een vergelijkbaar spel gemaakt, maar dan met veel opdrachten gerelateerd aan Lord of the Rings, Dragonball Z, Pokémon, en wat 4chan memes. Beetje kiddy, maar het heeft wel wat.
Sorry, ben dit topic even uit het oog verloren. Ik ga kijken of ik bij die vriend van me, die alles gemaakt heeft, de bestandjes los kan krijgen. Dan zet ik ze hier desnoods wel in een .rarquote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef watchthesound het volgende:
[..]
Cool kunnen we die ook ergens bewonderen ;-) ?
Nou, wat geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Zap de neger is veel simpeler en leuker
quote:
Bedankt voor je medeleven.quote:
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
De raceauto ken ik niet, maar vikingen wel. Fucking meesterlijk is dat. En debiel.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De viking?
de Raceauto?
Die zijn het tofst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |