Laatst dacht iemand serieus dat met noord-holland friesland/groningen bedoeld werdquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef sc00p het volgende:
Atten noemen wij in noord-holland killen, of ben ik gek?
Bij ons was er 1 heel erg verkouden en die mocht van ons de neus niet meer ophalen, anders moest ze er 1 attenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Welke regels verzinnen jullie, bij ons worden ze vaak gerecycled namelijk? Drinkmaatje aanwijzen, geen lidwoorden of namen meer zeggen etc.
Niet meer wijzen, alleen maar Duits/Frans/Engels praten, als je drinkt met je met je hand/gezicht de grond/muur aanraken, alleen met links/rechts drinken, enz.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Welke regels verzinnen jullie, bij ons worden ze vaak gerecycled namelijk? Drinkmaatje aanwijzen, geen lidwoorden of namen meer zeggen etc.
Die ga ik binnenkort eens proberen. De overige zijn wel bekend.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niet meer wijzen, alleen maar Duits/Frans/Engels praten, als je drinkt met je met je hand/gezicht de grond/muur aanraken, alleen met links/rechts drinken, enz.
Nicequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
alleen maar Duits/Frans/Engels praten
Vlaams of in dialect is ook wel leuk.quote:
Leuk als mijn vrienden opeens ABN moeten gaan pratenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vlaams of in dialect is ook wel leuk.
Bij mij lukt dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk als mijn vrienden opeens ABN moeten gaan praten!
Inclusief achternaam? :/quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Je naam zonder stotteren en hakkelen achterstevoren spellen
Ja, dat krijg ik nu al nauwelijks mijn strot uit, laat staan straks.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
geen spel maar we hebben een tijdje gehad dat als je "rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier" nog kon zeggen was je nog niet dronken genoeg en dus meer drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |