Goedzo!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:05 schreef Nouk het volgende:
Ik ben al wakker!
Daar komt de cavalerie!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]! ik geef je gelijk het gaat erom dat je de kleren zelf leuk vind ...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar komt de cavalerie!
Helaas ben ik inmiddels in het strijdgewoel gesneuveld
mode-gerelateerde nachtmerries?quote:
excusesquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar komt de cavalerie!
Helaas ben ik inmiddels in het strijdgewoel gesneuveld
Tsssssssssssssssssssk, hoezo meer feeling... Je moet gewoon je eigen keuzes maken!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kies ze ook zelf, ik vraag alleen advies... Je moet je er gewoon bij neerleggen dat vrouwen nu eenmaa l wat meer feeling hebben wat betreft mode e.d.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssk, hoezo meer feeling... Je moet gewoon je eigen keuzes maken!!
Ben je nou een echte vent of ben je zo'n nephomo
Toch mooi dat je het postuum met me eens bentquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssssssssk, hoezo meer feeling... Je moet gewoon je eigen keuzes maken!!
Ben je nou een echte vent of ben je zo'n nephomo??
heb ik jou dat verteld?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Nouk het volgende:
[..]. De rest is ook niet meer zo saai. BB heeft een hele leuke vriendin en PP is hevig aan t daten!
hahaquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Toch mooi dat je het postuum met me eens bent
elk weekend!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Cynic het volgende:
Dit weekend dan maar bier drinken?
quote:
Ach, iedereen moet dat ook maar voor zichzelf bepalenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, lul je je d'r maar weer uit, je hebt weer lopen lekken hè!
hoiquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:44 schreef Querk het volgende:
hallo
hoezo eindelijk!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:49 schreef Querk het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk!! Wat doe jij allemaal?
Maar... Wij zouden toch nog naar Emmen gaan????quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
hoezo eindelijk!
Ben nu nog op de muziekschool, enquetes ophalen. Heb er al 70 terug.
Ga zo naar huis toe
Dat kan toch ook nog?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:52 schreef Querk het volgende:
[..]
Maar... Wij zouden toch nog naar Emmen gaan????
mijn nieuwe adsl-router!quote:
Ik heb niks gelekt !quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, lul je je d'r maar weer uit, je hebt weer lopen lekken hè!
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hmm, dan moet ik ook maar eens wat te daten regelen hè, ik wil niet de laatste single GPD-er zijn..
quote:
en;quote:Hmm, dan moet ik ook maar eens wat te daten regelen hè, ik wil niet de laatste single GPD-er zijn..
zit nogal wat verschil!quote:[..]. De rest is ook niet meer zo saai. BB heeft een hele leuke vriendin en PP is hevig aan t daten!
Dat moet je tegen nouk zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tussen;
[..]
en;
[..]
zit nogal wat verschil!
De laatste keren dat ik jou in emmen zag met die lange jas leek jij meer op een echte homo...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ben je nou een echte vent of ben je zo'n nephomo??
loopt die homo nog wel eens in Emmen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik jou in emmen zag met die lange jas leek jij meer op een echte homo...
Hoezo?? Lange jassen zijn pooier niet homo, ik kan me wel voorstellen dat jij je laat beinvloeden door vrouwen... Eigen smaak heb je niet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik jou in emmen zag met die lange jas leek jij meer op een echte homo...
Nope, al tijden niet meer geweest...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
loopt die homo nog wel eens in Emmen dan?
Dat is idd al een half jaar geleden ofzo...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
loopt die homo nog wel eens in Emmen dan?
Ik heb belangrijkere dingen te doen dan in Emmen rondzwalken...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is idd al een half jaar geleden ofzo...
hé, misschien geen eigen smaak, maar hij date tenminste wel!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo?? Lange jassen zijn pooier niet homo, ik kan me wel voorstellen dat jij je laat beinvloeden door vrouwen... Eigen smaak heb je niet...
Wat is dit voor appels met peren gelul... Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken... Ga EP-en oidquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hé, misschien geen eigen smaak, maar hij date tenminste wel!
of heb jij stiekem al wat gescoord in de gay bar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |