yep....kan alleen het artikel niet meer vinden, maar hij schijnt niet echt lovende woorden gezegd te hebben en dat tijdens een concert in Engeland... beetje dom... heeft ook wel zijn excuses gemaakt, maar ja achteraf.... Neleos +2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
Conor Oberst?
quote:The hell of Northern Paris - Roubaix
The Cote d'Azur and Saint Tropez
The Alps and the Pyrenees
Last stage Champs-Elysees
heb echt geen idee...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Neleos het volgende:
Vrij actueel nummer hoor.
Damn. Ja. Dat heb je goed gezien jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:26 schreef peaceman het volgende:
ja maar dan vrees ik dat ik m net in het grote voeg een nummer toe-topic heb zien staan en dan is het niet echt eerlijk als ik het nu zeg...
Accoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:29 schreef bigshadow het volgende:
Kraftwerk - Tour de france
-edit- Zonder voeg een nummer toe te zien btw -edit-
Dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Accoord.
Dan zijn de punten voor u.
bigshadow + 2
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:48 schreef Neleos het volgende:
Nahja. Ik ga d'r niet opkomen. Ik ga slapen.
Wel truste![]()
quote:Ambient pioneer, glam-rocker, hit producer, multi-media artist, technological innovator, worldbeat proponent and self-described non-musician -- over the course of his long, prolific and immensely influential career,was all of these things and much, much more.
Jeppe, zijn gezicht is misschien niet zo bekend, en de hint wat bijzonder, het is um echt!quote:
ik vul wel aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:26 schreef bigshadow het volgende:
Ik doe een poging
Baz Luhrman - Everybody is free (to wear sunscreen)![]()
TV on the radio - Staring at the sun
Len - Steal your sunshine
Rage against the machine - People of the sun
Beulah - Burned by the sun
Meer komt er even niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |