Nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
blijft nog minimaal tot zondag dit weer daarna zie ik een behoorlijke stijging van de temperatuur en durf het niet definitief te zeggen maar alles lijkt erop dat wij vanaf half juli onder een hittegolf gebukt gaan . eentje die die van vorige maand overtreft
Prachtige foto'squote:Op maandag 4 juli 2005 23:05 schreef Masegate het volgende:
Ik had vanavond nog wat mooie foto'tjes gemaakt in Den Bosch...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm? Zonnetje breekt mooi door en tis droog hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:15 schreef man_in_love het volgende:
Voor wie het interesseert: Regen in Maastricht.
Voor wie het niet interesseert: Regen in Maastricht.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:15 schreef man_in_love het volgende:
Voor wie het interesseert: Regen in Maastricht.
Voor wie het niet interesseert: Regen in Maastricht.
heeel erg groot! Naja hangt van veel factoren af hoe zeker je over een week vooruit kijken zeker kan zijn. Maar een week is over het algemeen wel erg ver...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoe groot is de foutmarge bij een week vooruit kijken?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Poerkie het volgende:
Het onweert in Groningen. Niet hard, maar toch..
Waarom heb ik hier (noorden stad gr) niks van gehoord/gemerkt??quote:
Gelukkig is de foutmarge zo groot dat het net zo goed 15 graden met regen zou kunnen zijn over een week.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:24 schreef dimage het volgende:
blijft nog minimaal tot zondag dit weer daarna zie ik een behoorlijke stijging van de temperatuur en durf het niet definitief te zeggen maar alles lijkt erop dat wij vanaf half juli onder een hittegolf gebukt gaan . eentje die die van vorige maand overtreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |