Ze schreeuwen om hun moeder, dat gaat door merg en beenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef greesy het volgende:
Ze zijn echt om op te vreten.... alleen dat gepiep! ik wist niet dat die kleintjes zo hard konden schreeuwen.
mn digitale werkt niet meer........ maar geloof me, ze zijn erg leuk!quote:
Ehm heb je het hele topic gelezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
greesy, sorry dat ik het zeg, maar ik geloof geen ruk van je verhaal. welke idioot is zo harteloos. dit lijkt me eerder een kattenbashtopic geworden. aspirine gvd! doe ff normaal, dat geef je een baby toch ook niet!
ja. als ik "sorry" zeg komt dat door een niet verklaarbaar gevoel. vandaar de "sorry", omdat ik het waarschijnlijk fout zal hebben.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
ja. als ik "sorry" zeg komt dat door een niet verklaarbaar gevoel. vandaar de "sorry", omdat ik het waarschijnlijk fout zal hebben.
Katten gaan harstikke dood van aspirine...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:53 schreef greesy het volgende:
getsie, wat doe ik aan die diaree achtig iets?
ik hoorde van iemand dat je een kwart van een asperine moet oplossen in water.....????
Wat zij zegtquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef Tinkerbell het volgende:
Tearsong is lief
en greesy, je hebt echt je best gedaan hoor
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef TearSong het volgende:
Vrijdagmiddag worden ze gebracht, dus dan komt er een verslagje van hoe het gaat, en of de kat die ik in gedachten heb inderdaad de moederrol goed over gaat nemen
nouja dan wordt ie maar pleegvaderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef TearSong het volgende:
Pyxl is een kater van nu een maand of 9Hij is vrij makkelijk van aard dus ik had wel verwacht dat hij niet zo moeilijk zou doen. De kat die ik voor ogen had als surrogaat-moeder bekijkt alles nog vanaf een afstandje.
dat snap ik helemaal, maar ik vind dat je het supergoed hebt opgelost zoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:10 schreef greesy het volgende:
aaaah wat lief!!!!
Ik mis ze best wel hoor! In de auto kropen ze bijna over me heen,. ik heb ze helemaal platgeknuffelt. Maar ik weet zeker dat ze het super goed hebben bij tearsong! Dat zag ik meteen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |