En dan hebben we het nog niet eens over het borrelende geluid wanneer je een nieuwe lading frituursel in de frituur gooitquote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ajjjjj en de geur/smaak van bier?
Ik herken de firtuur telkens weer, men hoeft dat ding maar aan te zetten en de gelukzalige aroma van smeltend vet dringt mijn neusgaten als vleeshaken binnen om mij voort te trekken alvorens te vragen "what's cookin' doc?"
Enquote:Op maandag 4 juli 2005 18:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dan krijg je topics alsPaint hier je bier Brouw hier bier Lauw bier, wat te doen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zet er altijd een keurige verwijzing bij neer
* Pingwingei bezig is met het BeF-gedeelte
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe! Briljant.![]()
Maar de OP wordt wel érg lang op die manier
De geur en smaak van bier daar raak ik nooit immuun voor!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ajjjjj en de geur/smaak van bier?
Ik herken de firtuur telkens weer, men hoeft dat ding maar aan te zetten en de gelukzalige aroma van smeltend vet dringt mijn neusgaten als vleeshaken binnen om mij voort te trekken alvorens te vragen "what's cookin' doc?"
Top, misschien nog wat extra aandacht voor deze geweldige reeksquote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zet er altijd een keurige verwijzing bij neer
* Pingwingei bezig is met het BeF-gedeelte
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
EnVraagje: Welke frituurpan is het best? Welk frituurvet gebruiken jullie? Post *hier* je frituur top 5
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
EnVraagje: Welke frituurpan is het best? Welk frituurvet gebruiken jullie? Post *hier* je frituur top 5
Eet smakelijkquote:
Staat die nog ergens online?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:41 schreef Janetje het volgende:
[..]hoeft niet in OP..
K zat gewoon te kliederendoet me terugdenken aan die keer dat ik in een truth or dare zo'n bedacht liedje moest inzingen...
brrrrrr....
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]Patat te bruin, wat te doen? Waar halen jullie je frituurvet? [FRI]Deelte 36 alweer, vanavond frituur!
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef Janetje het volgende:Ik heb mijn bitterballetje verbrand.. wat nu?
Ik heb er een ingesproken versie van gemaakt (commentaar op het liedje)..quote:
En verder heeft niemand het?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er een ingesproken versie van gemaakt (commentaar op het liedje)..
Degene die ik oorspronkelijk had 'ingezongen' is veilig in bewaring bij mij (en een andere user.. maar die zal hem niet geven omdat ik ook chantabel zang-materiaal van hem heb)
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]Frituren met Vrienden deeltje 24 Mijn kroketten ploffen in mijn frituurpan, wat te doen? Welke saus bij welk frituursel?
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En verder heeft niemand het?
Ziet zijn kansen om het in handen te krijgen kleiner worden
Wat doe je in tussentijd?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Om kwart voor 9 ga ik weer bier drinken.
Moet nu even rusten
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:53 schreef JDude het volgende:[BEF] Banmeldtopic: wie mag er voorlopig op droog brood?
Ik lust geen broodquote:Op maandag 4 juli 2005 18:53 schreef JDude het volgende:[BEF] Banmeldtopic: wie mag er voorlopig op droog brood?
Klinkt zeer goedquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:53 schreef JDude het volgende:[BEF] Banmeldtopic: wie mag er voorlopig op droog brood?
Het bier valt niet ver van de tapquote:
quote:
Normaal ruik je dat van tevorenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:58 schreef JDude het volgende:
Ik ga eten... geen idee wat, het wordt voor mij bereid
Langer dan 3 dagen geen frituursel eten/bier drinken..quote:Op maandag 4 juli 2005 18:57 schreef HannibalSmith het volgende:
Hoe krijg je een [BeF]ban?
bel de bierverhuis dienst?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:01 schreef Zebbie het volgende:Ik krijg het krat niet opgetild, hoe krijg ik het thuis.
Als je geen bier lustquote:Op maandag 4 juli 2005 18:57 schreef HannibalSmith het volgende:
Hoe krijg je een [BeF]ban?
In mijn maagquote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Zebbie het volgende:Ik heb een bierbus gejat, waar laat ik het bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |