nieuw internetquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Boink het volgende:
Terug uit andoraa barcelona parijs monaco saint tropez. Dus modemmers ga maar ff een nieuw internet aanschaffen tot morgen!
andoraaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Boink het volgende:
Terug uit andoraa barcelona parijs monaco saint tropez. Dus modemmers ga maar ff een nieuw internet aanschaffen tot morgen!
Dat nog niemand heeft geroepen "NEP!!" ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:50 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Een 300C SRT-8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nascar Italdesignquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:35 schreef itsontoday het volgende:
Ik zag een weekje terug in een garage in monaco een soort racewagen half onder een hoes bedekt. Hij had geen ramen en de achterwielen waren deels bedekt door de carrosserie. Wie weet wat het kan zijn. De voorkant liep heel erg schuin. De vorm leek een beetje op die auto in de film moonwalker van michael jackson.
[afbeelding]
ik vind jou een ongelofelijke zeikerd... en je irriteerd me al een hele tijd mateloosquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Je bent in San Francisco geweest en je vind een mercedes speciaal?Man, ben je al op bv. Market Place geweest? Daar rijden de echte mooie auto's
mischien is het je opgevallen maar deze auto's zijn er nog niet in nederland... en ja ik ben op market place geweest, maar heb daar blijkbaar niet echt veel geluk gehad.. plus dat ik niet constant met mijn camera in de aanslag rondloop.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Je bent in San Francisco geweest en je vind een mercedes speciaal?Man, ben je al op bv. Market Place geweest? Daar rijden de echte mooie auto's
Ik heb al genoeg gepost, maar ik irriteer me weer mateloos aan mensen die denken dat een porsche boxter al spotwaardig isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:34 schreef Pharell het volgende:
[..]
ik vind jou een ongelofelijke zeikerd... en je irriteerd me al een hele tijd mateloos
post liever zelf wat, dan alleen maar je oefenloos gezeik commentaar te geven...
maar nofi natuurlijk
Preciesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gepost, maar ik irriteer me weer mateloos aan mensen die denken dat een porsche boxter al spotwaardig is
Misschien woon je niet in een grote stad, maar een ML, boxter of Cayenne zijn in Nederland redelijk ingeburgerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:54 schreef Ultimora het volgende:
nouja ik vind het spot waardig als het niet-dagelijks is. daar valt bij mij een boxster of Cayenne ook niet onder btw... maar zo'n ML zie je nog alles behalve dagelijks. sterker nog ik heb dat ding in nl nog niet eens gezien..
Wat een vervelend ventje ben je toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien woon je niet in een grote stad, maar een ML, boxter of Cayenne zijn in Nederland redelijk ingeburgerdIn Amsterdam zie je ze bijna als opels
kan me niet schelen hoeveel je gepost heb je bent en blijft irritante user met je afzeik postsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gepost, maar ik irriteer me weer mateloos aan mensen die denken dat een porsche boxter al spotwaardig is
Ik vind persoonlijk alles boven de 110.000 euro pas spotwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |