quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:57 schreef Geqxon het volgende:Je bent in San Francisco geweest en je vind een mercedes speciaal?
![]()
Man, ben je al op bv. Market Place geweest? Daar rijden de echte mooie auto's
![]()
mischien is het je opgevallen maar deze auto's zijn er nog niet in nederland... en ja ik ben op market place geweest, maar heb daar blijkbaar niet echt veel geluk gehad.. plus dat ik niet constant met mijn camera in de aanslag rondloop.
maargoed hier nog een hele zwik van wat ik wel heb gezien.. ze zullen niet allemaal hardstikke spectaculair zijn, maar ik denk dat de meesten, de VS wel typeren. omdat de modemers hier toch al niet veel te zoeken hebben, zet ik dat maar voort
![]()
![]()
hier zie je ze helaas nooit meer...
![]()
geldt ook voor de mitsubitshi 3000GT
![]()
een AC Schnitzer BMW 540. ze rijden daar zowiezo veel meer met 540, 545, en E500's als bij ons.
nu wat klassieke auto's...
![]()
een Cal-look kever
![]()
in het echt 100x mooier als op de foto...
![]()
![]()
![]()
schitterend gerestaureerde klassieke Alfa Romeo. type ben ik weer vergeten, maar het model was echt super
italiaans spul dat ook in het donker mooi is
![]()
een 4000Gt helaas te korte sluitertijd
![]()
ook nog een paar anderen gespot, maar toen weer niet de cam in de aanslag..
onder het motto typisch in de USA...
![]()
parkeervakken waar je H1 zonder moeite in gaat
![]()
de meest verkochte auto
![]()
![]()
je bent cool met oud spul
![]()
laag...
![]()
...Hoog...
![]()
![]()
...hoogst
![]()
bling
![]()
bumperstickers en...
![]()
persoonlijke kentekens zijn daar ook mateloos populair
![]()
verder zijn er een heleboel imports aldaar, welke soms best cool worden gemaakt..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een volledig originele en roestvrije CelicaSupra vond ik ook speciaal... (voor de liefhebbers heb ik hem ook nog wel op 8mp)
en Onze huurauto,
een Ford Excursion Limited 6.8 V10
![]()
schoon
![]()
vies
steilste weg ter wereld (ook te zien in een Gumball)