abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1953865
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen 19 oktober 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 20-10-2001 00:26]

pi_1953885
Breedbandstream 1

0.00 Men zit naar muziek te luisteren. Coos leest in een cd-boekje. Vervolgens loopt hij naar het hek. Coos tegen Leo : Wij waren allemaal blij dat je er nog was donderdag. Coos wijst : Daan, hier moet je ook nog schoonmaken. Er ligt glas op de vloer in rijk. Priscella ruimt het op.

0.07 Gert Jan, Priscella en Sandy gaan nu dansen. Na twee minuten gaat ook Coos dansen. Tania staat te kijken bij het hek. Verder zie ik niemand in arm. Nog twee minuten later verschijnt Kelly die ook mee gaat dansen.

0.12 Ook Diane verschijnt nu bij het hek in arm. Pascal : We gaan het op een zuipen zetten.

0.16 Pascal onderbreekt een versie van Last night a dj saved my life van Mariah Carey. Pascal : Deze duurt acht minuten. We moeten de tijd zo goed mogelijk besteden. Deze vind je ook leuk Gert. Dan zet hij een ander nummer op.

0.20 Ed : Hier ga ik echt niet op bewegen. Gooi er even een nummer van Slayer in of zo.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:30:56 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953954
Er wordt nog steeds stevig gedanst in het rijke deel. Ed heeft zich ergens terug getrokken, want zijn muziek (op de hoes stonden meestal doodskoppen) wordt niet gedraaid.
Priscella is wel - volgens Frank - geil aan het dansen. We kunnen haar nu even goed bekijken en inderdaad... haar buikje rolt aardig over haar broek heen.... dus ze had wel gelijk dat ze zichzelf wat dik vond.
Diane zingt nu mee met het Madonna nummer

"Borderline" (hoe toepasselijk!!!!!!!!!!)Ze staat bij het hek lekker mee te swingen. Andries kijkt toe.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 00:31]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1953965
Ed klaagt nu in de tuin bij arm dat het ech zijn muziek niet is en dat ie daarvan baalt

Frank blijft in zijn algemeenheid klagen

En de rest van rijk viert feest

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:37:05 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954014
Ed, Frank en Tania aan de klets in de tuin... Ik heb nog steeds moeite Tania te verstaan. Ed is lekker aan het bier (denk ik)

In het huis wordt de muzieksmaak duidelijk... Veel Madonna enzo ... (beetje afgang, maar goed... ik had hen toch wat hoger ingeschat)

Nu komt opnieuw K-otic met "Can't get you out of my mind".
Kelly loopt weer wat te gillen, dus ik zap even weer naar de tuin.... (ik kan er niet goed meer tegen, sorry)
Zonder geluid zie ik dat Kelly en Sandy weer geil tegen elkaar staan te dansen op het Anna nummer...

Ed vertelt nog een keer het verhaal dat Gert Jan eigenlijk naar het team van Andries wilde...

pi_1954025
Van Arm swingen Danielle, Andries en Diane gezellig mee in de woonkamer!

En nu wordt uiteraard K-otic weer gedraaid onder luid gejoel!! (can't get you out of my mind). Tjee , iedereen zingt mee, AHHHHHHHHH, beetje jammer dat ze zo enthousiast hierover zijn maar de tekst niet volledig kennen, maar wel een poging tot doen

Tania praat met Ed in de tuin. Ze zou der alles voor willen doen om bij het andere team in te komen, ze zegt zelf dat ze dan zo zou opfleuren en dan zo blij zou zijn.
Ed suggereren dat ze anders in de dagboekkamer moet vragen of ze met GJ mag ruilen omdat hij immers naar het andere team wil. Tania leeft helemaal op bij deze woorden. Maar ze durft het niet te vragen in de dagboekkamer omdat ze zich dan een verrader voelt.

pi_1954038
Danielle komt nu ook in de tuin bij Ed en Tania praten.

Net hadden Ed en Tania het nog erover dat Tania zoooooooo graaag naar het andere team wil, maar nu Danielle erbij komt stopt dat gesprek in 1 keer....

Het gaat nu weer over de tattoo van Ed

pi_1954084
00.39: Ik bekijk nb-stream 1. Is meestal alleen rijk, nu ook. Heel veel feest, veel gedans. Close dancing met Kel en Sandy (waarbij Sandy vooral Kel's lichaam opzoekt). GJ gaat weer ouderwets uit zijn dak en heeft een geel T-shirt aan met 'Gert Jan' op de achterkant...

Het shot dat mij het meeste opviel was ineens (5 seconden) Andries in Arm die ergens lusteloos op een stoel of bankje zit en meewarig met zijn hand door zijn gezicht en haar strijkt. Terwijl heel Rijk en een deel van Arm aan het feestvieren zijn!

Klep vindt dit wel geinig ( ) maar het is ook wel een klein BB mindfuckertje, als je 't mij vraagt.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1954152

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:53:42 #10
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954201
Streamers, luister effe! Hoe heet het nummer wat nu wordt gedraaid? Je weet wel: Parampampaampampampampam etcetera?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:54:09 #11
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1954207
Daan in een innige omhelzing met Leo
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:54:18 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954208
Een tijdje geleden stonden Andries en Frank te praten over Priscella. Frank zei dat hij een harde lul kreeg van Priscella. Andries kon het nauwelijks geloven. Hij zei dat hij haar helemaal niets vond. Vooral dat korte haar stond hem heel erg tegen.
"Toen ik hoorde dat ze kort haar had wist ik al dat het niets kon wezen", zei hij. "En dat is gebleken!"
Frank was het er niet mee eens en zei haar wel even lekker te willen pakken.

Intussen beginnen de extasy pillen van Gert Jan te werken en gaat hij weer helemaal uit zijn bol.
Leo zegt dat hij naar bed gaat.
In de tuin staat Andries al tandenpoetsend recht in een camera te staren.
Het is duidelijk dat team arm nog lang niet over de lage streek van het team van Pascal heen is.

In de woonkamer danst Coos als Nana Mouskouri een beetje mee op de muziek van Robbie Williams... Met zijn armen wijd uiteen lijkt hij 'ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig' te doen! Priscella zit uitgezakt op de bank een sigaret te roken.
Danielle praat even met Leo. Ze staat gearmd in elkaar en hebben het over Daan's vriendje die buiten het hek stond te roepen.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 00:56]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:55:11 #13
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1954221
Robbie Williams
pi_1954242
0.40 Kelly vraagt Pascal herhaaldelijk Missy Elliott op te zetten. Sandy sluit zich daar bij aan. Pascal start een nummer. Kelly gaat dansen. Kelly : Is dit Missy Elliott ? Jawel toch ? Het blijkt niet het geval. Kelly : Hierna ? Nee, niet hierna, want we hebben maar een uur. Pascal start een ander nummer. Sandy : Ja, dit is hem.

0.51 Ed : Je moet of een heel kort nummer opzetten of je moet hem uitzetten. Anders krijgen we weer een sanctie. Gert Jan : Dit is de laatste. Voor Carolien. Voor Carolien.

0.54 Ik heb een paar minuten gemist. De muziek is inmiddels gestopt. Pascal : Beter te vroeg als te laat, anders zijn we weer de lul. Tegen Frank die ik niet versta : Al was het een minuut te lang, dan krijgen we sancties. Sandy : Het is gewoon feest en ik ga niet naar bed, Kelly : We hebben even lekker gedanst. Dat vond ik leuk.

0.57 Andries tegen Frank n.a.v. een opmerking van Pascal : Komt ie nu pas achter, één uur 's nachts, we hebben een bed te kort. De stream gaat naar de tuin waar Kelly op een bankje gaat zitten. Kelly : Ja, nou zitten jullie weer daar. Raar hè ? Ik versta het antwoord niet. Kelly : Lekker even buiten met een drankie. Danielle vraagt wanneer ze het zeemeerminnenpak aan gaat doen. Kelly : Morgen. Ed en Pascal komen er ook bij staan. Het gesprek gaat over contactlenzen.

1.00 Pascal : Zitten we hier zondagavond nog ? Ik denk het niet maar ik hoop het wel. Pascal tegen Danielle : Tania voelt zich helemaal niet thuis bij jullie. Danielle : Ze moet aan Frank en Diane wennen. Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook. Leo : We kunnen Gert Jan en Tania ruilen. Pascal : Daar ga ik ook niet mee akkoord. Danielle zegt dat Diane ook alle Monopolystraten wist. Pascal : Hebben jullie het hammetje al gegeten ? Leo : Ja, het is goed vlees, Bedankt.

1.04 Pascal : Het is nog niet zeker dat Ed zijn tattoo krijgt. Omdat we de aanbiedingen nog niet terug hebben. We hebben nog geen reactie gehad. Als we die morgen krijgen kan het zondag gebeuren. Ed zegt dat de tattoo al vijf jaar zijn droom is. Ed zegt dat hij zondag een pak aantrekt als dat aangeleverd wordt, hij heeft zelf geen pak.

1.09 Stream naar binnen. Priscella en Tania staan te kletsen bij het hek, er is geen geluid bij. De stream gaat even naar de slaapkamer waar Gert Jan op zijn bed ligt. Pascal : Gert ligt op zijn bed. Priscella : Nu al ? Pascal : Na drie borrels ben je nu dronken. Sandy : Nee, het zijn er meer. Priscella : Ik irriteer me zo aan de lampen hier. Licht licht licht. Ik voel me hier alsof ik in een stacaravan woon, met chromen kranen en zo. Pascal : Messing. Priscella : Zijn onze alarmtasjes al gekomen ? Pascal : Ja.

1.18 Men spreekt over dingen die besteld moeten worden.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:23:00 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1954248
Toch stiekum verslag doen van de streams, Fok weer opgefokt maar via word geen last van.

Priscella onderuitgezakt op de bank met Pascal en Coos aan het praten over die irritante lampen, vergelijkt het met stacaravan , heeft het over messing en chroom wat irriteert.
(niet echt schokkende uitspraken van Pris)

Ze bespreken vast de bestellingen voor morgenmiddag; eigenlijk geen interresant nieuws dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 20-10-2001 01:29]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:25:24 #16
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954255
00.54: Rijk levert nu weer de CD speler in. Pascal: beter te vroeg dan te laat, anders krijgen we weer een sanctie. (Rijk mocht de CD-speler precies 1 uur gebruiken)

00.56: (oei, Andries laat zich kennen) Pascal zegt naar de DBK te gaan om te vragen of Rijk het luchtbed van Arm mag hebben (Arm heeft een luchtbed over, Rijk een slaapplaats te weinig). Andries fluistert tegen Frenk: heeft-ie dat nou pas door, haha, kon-ie toch veel eerder ook al weten... Andries lijkt zich al de hele avond niet te amuseren.

01.00: Kel: We zijn weer in het goede leven beland! Enkele teamleden van Rijk en Arm staan over de schutting te kletsen. Het gaat nog even over de Monopoly-vraag. Pascal: ik had ze ook wel allemaal geweten (Duh). Alleen GJ wist dat het er 22 waren.

01.03: Pascal tegen Leo: En, was het hammetje lekker? Leo: Ja. (was de 5 kilo beenham die destijds Arm voor Rijk had gewonnen). Ed heeft nog nooit een tattoo laten zetten (?), maar Ed: My number one dream is mijn tattoo. Kel: Is echt jouw grootste wense, he. Ed: Ja, die moet ik gewoon als eerste hebben. Ik heb 'm precies uitgeprint zoals ik hem hebben wil. Echt beestachtig.

Zonnebloemmeisje, bedankt.

pi_1954262
GJ ligt al enige tijd in bed. In arm zijn ze bezig met het naar bed gaan. Er begint nu een beetje gezeur over en weer tussen Frank en Tania, het gaat over de slaapplek.

Tania is uit bed gegaan en zit nu bij het hek in de woonkamer te praten met Sandy.
Captain Danielle gaat even naar Sandy toe om haar te steuen, ze zegt: ik heb met je te doen schat, je moet nog even wennen.

In rijk zitten er nog een paar in de woonkamer. De muziek is al even afgelopen. Ze hebben gezellig een kaarsje aangestoken.

Even voor dit gebeuren stonden Tania en Precilla bij het hek te praten over de toestand in arm, vnml over het toilet en het douchen. Gesprek van nieuwelingen onder elkaar die ervaringen over de 1e indruk uitwisselen.

Precilla heeft het al menig keer over haar gewicht gehad.
Ook zei ze over de verlichting: het is net alsof ik in een carvan zit hiero zo met al die lichten.

pi_1954267
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:33:48 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954278
Andries en Frank hebben het over pijpen. Diane zegt meteen in de camera: "Even zappen papa".
Vervolgens steekt ze meteen een duim in de mond (surrogaat?)
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:46:25 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1954308
Tania en Sandy bij het hek, aan het fluisteren.
Tania lijkt iets te zeggen over dat Daan heel erg in de verdediging gaat voor Sandy ( tegenover medebewoners )
Gesprek springt van de hak op de tak ; Tania zegt hier iets over ;Sandy bekent dat dat door de drank komt ; een hoop zoenen over en weer.

Sandy is kennelijk verliefd , ze zegt in ieder geval dat als ze gezopen heeft dat ze zwaar verliefd wordt.
Kelly zegt dat dat (kolerelied)( cant get you out of my mind) er mee te maken heeft.
Sandy bevestigt dat dat lied inderdaad precies van toepassing is, vervolgens slaat ze weer in verliefdheidsbui "waarom draai ik er toch altijd omheen???"
gevolgd door " oh ik ben dronken joh"

Team Pascal zit zich helemaal te verwennen met alle spullen die Team Danielle heeft achtergelaten.( gniffel gniffel )

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 20-10-2001 01:47]

pi_1954312
1.21 Pascal vraagt aan Danielle hoe lang ze op de taart hebben moeten wachten. Tania kletst met Sandy bij het hek. Danielle komt er even bij : Tania, je moet nog een beetje wennen. Ik heb het met je te doen schat. Sandy : Jij dacht van mij dat ik weg was ? Tania : Ja. Het gesprek is nogal vaag. Tania : Jij durfde nooit met die ene ruzie hebben. Sandy : Omdat diegene dacht dat ik het niet aan kan. Etc. Er wordt ook regelmatig gefluisterd. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Sandy : Je zag aan mij dat ik niet wilde gaan. Audrey was heel blij. Ik wilde helemaal niet hier naar toe. Tania : O, daar heb jij het in één keer over. Sandy : Audrey wilde naar Nederland. Ik wilde nog niet naar Nederland. Ik vond het daar leuk. Sandy even later : Zij vond het niet leuk dat ik aardig deed. Ik ging altijd weg. Ik ben altijd stil. Als het gebeurt ben ik weg. Tania : In de dagboekkamer zien ze wie je genomineerd hebt. De dames lijken elkaar ook niet altijd te begrijpen. Sandy verklaart dit : Ik heb een borrel op.

1.35 Frank wenst Sandy welterusten. Sandy : Met mezelf doe ik het niet. Ik loop weg. Mijn vriendinnen weten het, ik weet het. Ik ben hier verdomme ongesteld. Ik ga plassen. Tania : Ik ook, ik ga mijn tanden poetsen. Sandy tegen de andere rijken : We gaan toch nog niet naar bed ? Tania blijft nog zitten bij het hek.

1.38 In de slaapkamer. Gert Jan komt van zijn bed af. In de woonkamer. Sandy : Ik ga nog lang niet naar bed. Als ik een borrel op heb ben ik altijd nog verliefder. Kelly : Je hebt je liedje gehoord. Sandy : Dat liedje hoort er bij. Kelly : Ik ben gek op chocola. Sandy : Ik ben zwaar veliefd. Die jij (Ed) ook kent. Nummer N. Waarom lul ik er nou omheen ? Ik heb drank op. Ed : Wennen hè Tania ? Je kan het wel, je bent een bikkel. We hebben voor jullie gegraven vandaag. Sandy : En nu voel ik me compleet. Kelly I love you. Kelly : I love you baby. Kelly eet ijs. Sandy : Coos, ik beloof je, als ik thuis ben, ga ik ook voor jou bellen. Ik vind het de leukste avond hier. Ik vind het nog leuker dan het feest. Nu mogen we blijven met alles. En ik voel het nu ook meer.

1.46 Sandy en Ed wensen Tania welterusten. Sandy : Sorry Coos dat je me zo ziet (dronken). Coos : Waarom nou ?

pi_1954319
Stream Rijk:

01:43

Sandy is dronken en nog verliefder dan ze al is. Is ze altijd als ze dronken is, zegt ze. Kelly eet ijs. Ed vindt iets meevallen op de achtergrond, geen idee wat. Coos ligt met zijn vensterglazen op zijn kop op de bank. Kelly eet nog steeds ijs: "Heeeeerlijk, echt top"
Sandy is nu echt dronken: Ze kust Ed op zijn wang. Tania roept vanuit Arm welterusten. Coos drinkt nooit alcohol, zegt ie. Met nog steeds die -bril van 'm. Kelly voert Sandy hapjes ijs. Nu veel geouwehoer tussen Kelly en Sandy en een nogal nerveuze beeldvoering. Lijkt MTV wel, zo vaak wisselen de shots.

Religion is a pacifier
pi_1954344
01:54 Gert-jan ligt, volgens mij ook helemaal uitgeteld door alcohol op bed. Sandy en Kelly lachen hardop en nemen Ed in de maling. Denk ik. Vooral Kelly lacht erg nep. Ze eet wel een banaan. maakt het weer enigzins goed, op de één of andere manier. Het dronkenvrouwsgelul tussen Kelly en Sandy gaat onverdroten voort. Sandy bezweert nu voor de 10e keer dat ze nog lang niet naar bed gaat.

Sandy vraagt of Priscella al naar bed gaat. Zo te horen niet. Hee daar Priscella aan tafel. Te eten. Ed zegt dat je een sigaar (die men aan het roken is kennelijk) nooit meer dan één keer aansteken. Ed gaat op de bank slapen zegt-ie. Stream weer op Priscella, die gewoon door eet.

Gadver, er wordt vals gezongen, zeg maar gekrijst. Sandy vraagt of Kelly wil helpen met "Wodka met rode stier" maken. Kelly: "Tuurlijk schat".

Religion is a pacifier
pi_1954363
1.50 Pascal : Ik heb echt veel eten besteld. Sandy : Pascal, jij zei dat je nog een borrel nam. Pascal : Ik moest eerst nog een broodje eten. Sandy eet nu ook ijs.

1.51 Stream naar de slaapkamer waar Gert Jan weer op zijn bed is gaan liggen. Hij ligt nu op zijn buik. Hij heeft zijn kleren nog aan en hij ligt op het dekbed. Stream weer naar de woonkamer. Kelly eet nu een banaan. Sandy gaat steeds onsamenhangender praten.

1.56 Stream even naar Priscella die in haar ééntje aan de eettafel zit te eten. Ik denk dat Pascal een sigaar rookt. Sandy vindt het niks. Kelly vindt het lekker ruiken. Ed : Ik ga op de bank slapen. Sandy komt terug van het toilet. Pascal : Sandy, mag Ed tussen jullie in slapen, hij heb geen bed ? Ik hoor geen antwoord. Sandy in de keuken : Ik ga wijn openscheuren maar ik weet niet hoe het moet. Priscella probeert het. Vervolgens gaat Sandy er mee naar Kelly. Er blijkt nog een kurk in de kurketrekker te zitten. Vervolgens mag Ed het proberen. Sandy tegen Kelly : Ik vind het zonder mooier. En als pot kan ik het weten. Dan ben je knapper. Vind je het heel erg dat ik dat zeg ? Kelly : Nee. Maar met is toch ook grappig een keer ? Sandy : Ja, een keer. Ik weet niet waar het over gaat. Ed legt aan Sandy uit hoe de kurketrekker werkt. Sandy : Ik word emotioneel van de drank. Ed : Ik vind het wel leuk. Eindelijk is de fles open. Sandy : Priscella ? Priscella : Ik heb nog even melk.

2.10 Sandy : Priscella, kom naast ons liggen. Pascal : Dan kan Ed nog een nacht in zijn éénpersoonsbed liggen. Priscella : Nee, dan ben ik morgen een sandwich. Ed : Laat mij nou maar op de bank liggen. Sandy tegen Kelly : Je hebt even lekker getongd met Diane. Kelly tegen Sandy : Wat zit je me nou te observeren ? Pascal : Heb jij een wens die we kunnen bestellen ? Priscella : Dat de paus een keer langs komt. Bedankt voor de bloemen. Sandy zegt weer dat ze iets bij Kelly in een andere kleur mooier vindt, ik denk dat het over make up gaat. Kelly : Ik word helemaal zenuwachtig van je. Kelly staat op. Sandy : Maxi loopt hard weg.

2.19 Coos zegt tegen Gert Jan dat hij zich uit moet kleden. Sandy gaat hem hier bij helpen. Sandy : Kel, ga jij je nog opmaken ? Ga je nog uit of zo ? Gert Jan kruipt onder het dekbed. Sandy : Je broek moet ook uit. Kelly : Viezerd. Sandy : Je gaat toch niet met een spijkerbroek in bed.

2.22 Coos in de woonkamer over Gert Jan : Hij heeft een beetje een kwade dronk volgens mij. Hij is niet zo meegaand. Pascal roept verschillende malen om Frank omdat hij een geintje uit wil halen.

2.27 Sandy : Priscella, dit kan niet. Coos en Pascal stoppen in de badkamer iets in een condoom dat Pascal vervolgens in het bed van Gert Jan legt. Coos, Pascal, Priscella en Kelly moeten er hard om lachen in de woonkamer. Sandy : Priscella, moet je een sigaar ?

2.32 Gert Jan komt de woonkamer binnen. Kelly : Ben je dronken schat ? Pascal : Heb je genoten Gert ? Pascal : We wilden eigenlijk je broek op je knieen doen. Gert Jan : Ik hou van jullie.

pi_1954366
02:21
Coos en Pascal hebben een geintje voor Gert-Jan, die nog steeds stomdronken op bed ligt. Boven de dekens. Kleren aan.
Ze gaan een condoom in zijn bed leggen, gevuld met cremespoeling of iets dergelijks. Sandy en Kelly zitten volgens mij ook in het complot. Ze bewegen Gert-Jan zich uit te kleden en onder zijn dekens te gaan liggen. Gert-Jan kruipt met spijkerbroek in bed. Iedereen is ineens erg dienstbaar naar Gert-Jan. Ongetwijfeld om de grap met het condoom zo goed mogelijk te laten slagen.

Kennelijk heeft Frank condooms bij zich, want Rijk probert Arm (Frank) wakker te maken en hem een condoom te ontfutselen. (Alsof Frank condooms nodig heeft in dat huis )

Priscella heeft het over Poltergeist(!) Ze herkent een geneuried deuntje als zodanig. Nu wordt er wat door elkaar gezongen. Oh god, Ed doet zijn Death-Grunge-Heavy-Metal-Shit-muziek na. (Hoe kan een mens van dat soort muziek houden)

Stream in de badkamer. Pascal en Coos hebben een condoom gevuld. Met creme-spoeling, gelukkig.
Hahahahaha ze leggen het tussen de blote benen van de slapende Gert-Jan...Leuk om zijn kop te zien morgenochtend. Ze liggen helemaal in een deuk in Rijk. Ik ook trouwens.

02:32
Gert-Jan is WAKKER! Kan niet zien of ie het condoom al ontdekt heeft. Stream weer op de huiskamer nu.
Koelere wat is Sandy lam. En ze zuipt stevig door. Gert-Jan komt de huiskamer binnen en gooit een handdoek richting de door hem vermoedde daders. Hij had het dus door. Desondanks liggen ze allemaal krom van het lachen.
"Was het lekker Gert-Jan"? Vraagt iemand..."Je bent wel heel erg afgevallen" is een andere opmerking.....Gert-jan kan het wel waarderen geloof ik.

Religion is a pacifier
pi_1954367
Het roddelwijvenduo had een plannetje, GJ uitkleden..pfffffft..naja..toen vonden ze Sandy bereidt het te doen, ok, zij kleedde hem uit..en gooide een uitgepelde condoom tussen zn benen..ohohohohohoh, wat had het duo een lol..

close-up condoom..de hele meute lachen..

op dit moment hoor ik Kelly tieren, die is boos om de hele "grap"..

Het Spanje-Holland grap is begonnen..

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:39:06 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954369
Er is intussen het een en ander aan flauwe grappen gebeurd in het huis. Andries zat ergens in een hoek van het arme deel waar niemand hem in het rijke deel kon zien. Vandaaruit gooide hij spullen door de kamer heen, waar de bewoners van het rijke deel vreemd van opkeken.... Ze vonden het een flauwe grap, waarna ze zelf bij de uitgetelde dronken Gert Jan een comdoom in bed legden.
Gert Jan is intussen weer bij zijn positieven en loopt wat rond door het huis.
De andere 'rijken' denken dat het Diane was die met de spullen gooide.
Sandy is ook behoorlijk aangeschoten en stelde een tijdje geleden uit de gein voor om te gaan tongen met Kelly.. omdat ze dat ook al gedaan had met Diane. Het is er niet van gekomen helaas. Kelly zei toen dat ze wel met Priscella wilde zoenen, maar die wilde niet.

Intussen zit Andries weer in het hoekje en begint weer te gooien. Kelly roept dat het niet leuk is en nu begint ook Sandy te zeuren over de actie van Andries. (het is inderdaad wat flauw, maar de condoomactie was ook van een behoorlijk 'simpel' niveau...

Kelly loopt nog steeds te klagen en vraagt zich hardop af waarom Tania hier aan mee doet.
"Ik dacht dat ze zo aardig was", zegt ze lachend.
Coos probeert ervoor te zorgen dat zijn teamgenoten het gebeuren vanuit het arme deel negeren, maar dat lijkt niet te lukken.

pi_1954373
Ed boert..BURP

Kelly: het spookt hier, er zijn hier poltergeisten..

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:49:31 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954394
Coos zit intussen onafgebroken bij het hek en hoopt degene te kunen betrappen die de dingen in het arme deel door de kamer gooit. Nu gaan ze van buiten kijken en hopen vandaaruit de dader te kunnen zien.
Pascal zegt dat hij een hand ziet, maar meer niet.
Andries zit nog steeds roerloos op zijn plekkie in het hoekje en is klaar om met een volgend voorwerp te gooien. Dan heeft hij door dat ze buiten staan en houdt zich even rustig.
Pascal klopt op het raam. Ed komt er ook bij. Met z'n drieen staan ze voor het raam te kijken naar een glimp van de 'dader'.
Iedere keer als Andries wil gaan gooien kloppen de drie 'rijken' op het raam. Ze hebben nu een enorme lol dat de 'dader' niet kan gooien. Ze zijn er intussen van overtuigd dat het Andries moet zijn.
Andries lacht, maar blijft roerloos zitten.
Sandy zegt dat er een deksel die Andries gooide nu aan de rijke kant ligt en dat mag niet. De camera zoomt er nu ook op in en de deksel ligt inderdaad aan de verkeerde kant.
Ze zeggen een paar keer hard op dat er een deksel nu aan de rijke kant ligt. Andries moet het wel horen, maar reageert niet.
Nu staat hij langzaam op en verdwijnt in de slaapkamer van arm.
Coos staat nu bij het hek en lacht... Ze noemen Andries 'kwajongen'. Sandy roept met leedvermaak dat er een deksel aan de rijke kant ligt... voor de zoveelste keer. Ze lijkt te hopen dat BB het hoort zodat team Danielle een sanctie krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 02:50]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:50:13 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1954397
2.15 uur
Eerst een hele hoop gerommel, als priscella in de slaapkamer bezig is ,
Iedereen van team pascal rent naar de slaapkamer waar Gj ligt te slapen; wat er precies is gebeurt is niet duidelijk het vervolg wel :
Coos en Pascal liggen bij voorbaat al helemaal dubbel bij de grap die ze uit gaan halen (of mogelijk gaan vervolgen wat in gang is gezet door Priscella) Ze gooien wat douchegel in een condoom en leggen die tussen de benen ( ter hoogte van het kruis ) van Gertjan die op zijn buik ligt.
Schaterlachend rennen ze de kamer uit , bang als ze zijn door hun actie GJ wakker te make.
De rest komt kijken wat ze hebben uitgehaald en hebben ook de grootste lol.
Het zootje vertrekt weer naar de huiskamer waar en passant door team ARM het een en ander de huiskamer in wordt geslingerd uit protest voor het lawaai!?
Gertjan wordt inmiddels wakker en ontdekt het zootje en komt even later ook glimlachend de kamer binnen waar de rest weer in de lach schiet.
Sandy beklaagt zich over team arm , omdat ze vind dat die zelf ook veel lawaai hebben gemaakt gedurende het verblijf van Pascals team aan de arme kant.
Kelly gooit nog even een valse opmerking ertussendoor “ik dacht dat Tania zo’n leuk wijf was in spanje. “ Niemand reageert
Inmiddels zijn Coos en Pascal naar buiten geslopen en kloppen op het raam bij team Arm, ze zijn duidelijk van plan om hun helemaal gek te maken. Ze verdenken Andries ervan dat hij hiermee bezig is. Ed komt er ook bij en doet even hard mee. Pascal begint inmiddels binnen keihard aan het hek te rammelen. Maar tot nu toe nog totaal geen reactie van Danielles team.
Coos komt naar binnenlopen en zegt “het is Andriies ik zie hem net lopen in zijn witte broek”
Sandy begint te krijsen dat andries een sanctie aan zijn broek krijgt.
Andries geeft geen sjoege tot nu toe....
pi_1954403
2.37 Kelly : Ophouden nou, probeer je onze avond te verzieken ? Sandy : Ophouden nou. Kelly : Dit slaat nergens op. Sandy : Weet je wat ik niet leuk vind ? Zij zitten hier de hele week borrelnootjes en zo te eten en nu wij hier zitten pleuren ze pannen, pannelappen, schoenen, alles. Waarom, vraag ik me dan af. Kelly met harde stem : Dat die Tania daar aan mee doet snap ik niet hoor. En dat de captain het leuk vindt. Ik zie het dat jullie aan het gordijn zitten. Captain kom hier. Danielle. Volgens mij hebben we geesten. Het spookt. Volgens mij slapen ze gewoon. Ed : Dan hebben we zes spoken hier. Kelly : Wil de captain van het arme gedeelte de broek uit trekken.

2.42 Pascal klopt buiten op een raam. Coos staat er bij. Pascal : Dat is een mannenhand. Het is Andries. Coos klopt nu ook op het raam. Sandy binnen : Hun hebben pannen naar ons toegegooid. Pascal, niet aanraken hè. Een sanctie aan zijn hol. Er is een deksel van een pan naar arm, sorry we zijn rijk. Door de populairste van het stel. Pascal gaat aan het hek rammelen. Sandy : Pure jaloezie is dat.

2.47 Coos : Ik zag Andries met zijn witte broek. Kwajongen. Kelly : Dat wordt wel een sanctie van duizend gulden. Sandy blijft herhalen dat ze niet snapt dat ze dit doen nadat ze zo lang in rijk hebben gezeten.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:57:01 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954415
In de slaapkamer van arm vertelt Andries wat er gebeurd is aan Diane en Frank.
"Wat een kutwijf zeg", fluistert Andries (ik weet niet zeker wie hij bedoelt, maar ik denk Priscella) "Wat een kutwijf".
Dan flitst de camera weer naar de tuin ... en weer terug ... en weer naar de tuin .... en weer terug!
Frank heeft nu een plannetje waarom gelachen wordt door Diane en Andries... Hij fluistert zo zacht dat ik het helaas niet kan verstaan....
pi_1954426
Bekentenis Sandy..

"Ik ben verliefd op Diane"

(de arme ziel, ze is dronken)

pi_1954444
2.51 Kelly : Ik ga stoppen met roken. Ik meen het echt.

2.56 Kelly : Als er een kerel naar de wc gaat wil hij dan in de pot pissen en niet naast de pot. Pascal : Ik ben niet naar het toilet geweest. Kelly : Er lagen allemaal druppels op de grond. Sandy : Ik ben verliefd. Kelly : O, ik heb pijn in mijn buik. O, frikandellen, ik ben gek op frikandellen. Is er nog mayonaise ? Gatver, ik ga zo naar bed. Waar staat de mayonaise Pascal ? Pascal : In de koelkast. Sandy : Kelly, ga je al naar bed ? Kelly : Nee, je wordt vervelend als je dronken bent. Sandy : Okee, ik zeg niets meer. Welterusten schat. Sandy staat op en vertrekt. Kelly : Tot ziens. Ed : Geef mij er ook maar één (frikandel), dan heb ik voorlopig weer genoeg gehad van die troep. Hee, ze is weer terug. Kelly : Je hebt gewoon geen sterke persoonlijkheid. Sandy tegen Kelly : Meid, als we uitgaan met mekaar, dan ben ik anders, echt. Nu ben ik gewoon zat.

3.05 Sandy : Kelly in de top tien laat ik op mijn arm zetten. Ik heb kleine armpjes dus je weet hoever ik kom. Gert Jan zit nu ook in de woonkamer. Sandy tegen Priscella : Jij kijkt nu als een chinees. Speaker : Zenders checken. Ed zegt dat hij wacht tot de dames opstaan van de bank omdat hij op de bank gaat slapen. Kelly gaat naar de keuken om sigaretten. Ed : De sigaretten staan hier hoor. Sandy : Jij hebt met niemand een vriendschap opgebouwd hè ? Jij wilde toch geen vrienden in BB ? Priscella bevestigt het. De drie dames hebben inmiddels een sigaret opgestoken, ook Kelly. Sandy : Kelly, als je wist wat wij allemaal gezien hebben, tranen in schilderijen. Echt. Priscella : Er is iets raars met het huis in Spanje. Gert Jan gaat naar buiten. Kelly : Kijk je uit dat je niks van hier naar daar gooit. Gert Jan staat buiten een beetje te swingen met zijn handen in zijn zakken.

3.19 Gert Jan gaat naar binnen. Sandy : Gert, afblijven dat is mijn wijn. Stream naar de slaapkamer. Pascal en Coos liggen in bed. Kelly kleedt zich uit. De stream gaat weer naar de woonkamer. Speaker : Wil Gert Jan naar de dagboekkamer komen ? Ed : Wat is er, je batterij ? Gert Jan : Alles was leeg. Stream weer naar de slaapkamer. Pascal schopt Coos lachend het bed uit, er is geen geluid. Even later is er wel geluid. Het gaat weer eens over scheten.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 03:35:00 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954486
Er is heel wat gaande op het ogenblik.. te veel om te beschrijven. In het laatste half uur hebben de drie meiden Diane behoorlijk belachelijk gemaakt (ik weet dat veel fokkers dit leuk zullen vinden, maar ik dus niet)
Vooral Kelly, die anders altijd zo schijnheilig doet tegen Diane, heeft haar nu blijkbaar ook tegen Sandy en Priscella afgemaakt. Diane wilde naar de wc gaan toen ze het allemaal hoorde. In eerste instantie durfde ze niet van de wc af, vertelde ze later. Ze zat er te trillen en wist niet meer wat ze moest doen. Toen ze toch terug is gegaan naar de slaapkamer, hadden Frank, Andries en Danielle meteen door dat er iets aan de hand was. Frank is weer een hele tijd als een echte vriend bezig geweest haar weer op te beuren. Diane wilde in eerste instantie nooit meer een woord gaan spreken met Kelly, maar Frankz ei dat dat net de verkeerde manier van reageren is. Volgens hem moet ze er gewoon boven staan en "FUCK YOU" denken. Na een kwartier praten werd Diane eindelijk wat rustiger. Intussen waren de meiden, onder aanvoering van Priscella en Kelly, nog altijd Diane in de zeik aan het nemen.

In die tijd stond Gert Jan heel eenzaam buiten wat voor zich uit te staren. Op een gegeven moment begon hij zonder muziek te dansen en leek weer heel ver weg te zijn.

Diane komt uit bed en Ed zegt: "Diane, hier ligt een pannendeksel... die komt van jullie kant. Wie gooit die rotzooi nou steeds man".
Ik geloof dat Diane de deksel van de rijke kant weghaalt en weer aan hun kant legt.

Diane kruipt weer in bed.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 03:43:20 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954528
In de rijke slaapkamer heeft Priscella het hoogste woord.
"Je kunt hem niet sturen", zegt Pascal.
"Als ik Diane was", zegt Priscella... "dan had ik hem wel gestuurd. "Ik dat kolenhok konden ze alle intieme gesprekken met elkaar delen. De rest van de medebewoners weet dan niet waar ze het over hadden."
"Ik snap Diane niet", zegt Coos. "Hoe ze soms met Frank omgaat.....Ze is heel lief, maar dat snap ik niet".
"Ik weet nog niet hoe die groep in elkaar steekt", zegt Priscella... "Volgens mij mag Frank die Diane niet en andersom" (ze heeft wel mensenkennis.. NOT) Die Frank is wel een hopeloos rund."
"Frank is wel een aardige vent hoor", zegt Coos gemeend.

(stream flitst weer steeds naar de tuin toe... WAT HEEFT BB TOCH MET SLAAPKAMERS.... ASSHOLES!!!)

Priscella laat intussen iedereen even voorbij komen en roddelt er lekker op los.... Ed ligt in zijn onderbroekje op de bank. GJ ligt een eindje verder ook uitgeteld!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 03:46:37 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954548
Er lijkt me wel een interessant gesprek gaande nu in de rijke slaapkamer, maar het is niet te volgen omdat het beeld steeds naar de tuin flitst!

Op deze manier valt er geen verslag te maken helaas... dus ik ga maar naar bed. Priscella geeft nog steeds ongezouten haar mening over mensen in het huis, maar het is niet meer te volgen.

Welterusten.

pi_1954558
3.28 Stream naar de woonkamer. Ed : Die geintjes horen er bij. Gert Jan : Nee, een geintje is iets anders. Ed kleedt zich uit. Ed gaat in zijn onderbroek op de bank liggen : Dit trek ik wel. Gert Jan : Ik denk het niet. Ed : Blijf je hier slapen Gert ? Gert Jan : Ja, ik doe met je mee. Ed : Ik ga eerst mijn biertje leegzuipen. Zonde om weg te gooien. Gert Jan : Ik ben blij dat de camera's niet meer werken. Ed : Die werken wel. Gert Jan : Nee, niet voor dit. Hee Diane, oude wilde. Ed : Wie gooit de hele tijd die shit ? Aan onze kant ligt een pannendeksel. Diane is niet te verstaan. Ed : Tot morgen.

3.35 Ed : Als ik op je horloge kijk (ligt op de tafel) is het pas vijf over half vier. Gert Jan : Ik ben blij dat de camera's de andere kant op wijzen. Ed : Ik wil kijken of ik nog een beetje slaap kan pakken hiero. Gert Jan : Jij slaapt toch in de hoek ? Wie slaapt daar dan nu ? Ed : Pris. Gert Jan : Morgen hebben we een gesprek. Ed : Ja, morgen moeten we er wat op vinden. Het lijkt wel of er iemand onder de douche is. Ik zie allemaal schaduwen. Serieus, no bullshit. Hij staat op. Ed : O, Kel zat nog in die douche joh.

3.41 Ed tegen Kelly : Welterusten mop.

3.44 Gert Jan : Ik kan zo niet slapen vriend. Het is te licht voor me. Gert Jan gaat naar de slaapkamer. Ed : Ik red het prima zo.

Ed ligt op de bank met een kussen op zich. Het geluid is van de fontein.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 03:58:29 #39
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1954609
En Sandy is over haar nek gegaan boven de WC en zegt dat ze nu naar huis gaat. Kelly zegt: ,,Kutgroep dit'', naar aanleiding van een opmerking van iemand, die er over gaat lachen.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:09:03 #40
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1954628
Sandy baalt van het feit dat ze nu al Audrey (de eerste in het huis die niet drankbestendig bleek te zijn) genoemd wordt en dat ze verliefd is op een zekere Nienke, productieleidster in Spanje. Ze wil nog steeds naar. ,,Ik zet me zo goedkoop op tv (dronken, red.) in mijn stringetje en mijn blousje. Ik ben verliefd en dat vind ik nog leuker dan dat hele Big Brother bij elkaar.''

(En zo denk je dat iedereen gaat slapen en zo is er weer spanning in de tent.)

Sandy tegen Gert: ,,Lach maar lekker, maar San(dy) gaat weg.'' Waarna Gert-Jan er doodgemoedereerd aan toevoegd: ,,Is er nog champagne?''

Gert-Jan blijkt behoorlijk dronken te zijn, want hij blijft lekker aan zijn wijntje nippen, zonder zich om Sandy te bekommeren.

Sandy blijft herhalen dat ze naar huis gaat. ,,Dan maar geen 10.000 gulden, maar ik ga naar huis.'' Gert-Jan kan nog de wijze woorden uitbrengen: ,,Nee.'' (Oh, dat is 1 woord, oeps!!!)

,,Zullen we een vuurtje gaan maken, gewoon een fikkie'', probeert G-J de situatie wat op te leuken.

(even posten).

pi_1954639
Ik had ff het idee dat sandy verliefd was op Kelly en dus een B gelopen heeft .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:22:59 #42
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1954648
4:20
Ed probeert een dronken Sandy ervan te overtuigen dat het niet zo erg is dat ze een keer teveel gedronken heeft.
Gertjan zit erbij met een gelukzalige smile..
Sandy houdt een van de hak op de tak verhaal waaruit blijkt dat het uiteindelijk om de houding van Kelly gaat (ze wil graag wat aandacht van Kelly?). "Snap je?"

Gertjan: "ik snap er geen hout van." Enige hersencellen lijken nog te functioneren want hij zegt "Ik heb zo'n zin om Kelly te halen".

Dan vraagt hij of Sandy nog wat wil drinken

Sally praat weer over van hoe ze zich moet schamen en hoe het niet erg is om dronken te zijn

GertJan loopt naar de slaapkamer en gaat bij Kelly dr bed staan: Kelly?
Kelly: Wat moet je?
GertJan: Kom je nog wat drinken?
Kelly: Rot op man, ik wil slapen!
Gertjan loopt schommelt weer weg

Ondertussen zegt Ed tegen Sandy: "Jij moet eens een keer iemand naar jou toe laten komen. In spanje was het Audrey en nu is het Kel.."
Sandy begint weer over dat Kelly haar niet bijgestaan heeft nu ze zo misselijk was.

Coos komt even om de hoek om te zeggen dat ze te luidruchtig zijn.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:25:35 #43
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1954653
Sandy wordt nu ook boos over het feit dat alleen G-J en Ed bij haar blijven zitten en dat Kelly wegloopt. Ze valt weer over het feit dat Kelly haar Audrey noemde. Gert-Jan (weinig tactisch): ,,Heb jij dan iemand afgetrokken in het bubbelbad? Nou dan.''

,,Iedere keer als zij iets heeft dan steun ik Kelly'', zegt Sandy. ,,En nu heb ik iets en dan loopt ze weg.''

,,Blijven'', zegt Gert-Jan zalvend tegen Sandy. ,,Ik hoop in godsnaam niet dat ze nu opnames maken.''

Sandy steekt een heel verhaal af tegenover G-J over de harteloosheid van Kelly. ,,Snap je, Gert?''. ,,Ik snap er geen hout van'', antwoordt deze, ,,maar ik heb wel zin om Kelly erbij te halen.'' Hij loopt naar de slaapkamer om Kelly te halen, maar die zegt dat ze wil slapen.

Kelly lijkt de slaap toch nog niet te kunnen vatten. In de slaapkamer vertelt ze de anderen dat ze niet tegen dronken mensen kan. ,,Mensen worden snel emotioneel met drank op. Sandy moet het zelf allemaal weten. Ze zet zichzelf voor schut. (...) En nu heeft ze een dekentje over zichzelf gedaan. Het is gewoon allemaal comedy.''

pi_1954658
Tijdens Sandy's dronkenklaagzang klaagt Kelly in de slaapkamer over GJ, die ze Jerry Springer, Jerry Finger noemt die gewoon zit toe te kijken hoe Sandy dronken ligt te wezen.

Ik moet nog even een quote van Kelly doen van een half uurtje geleden, ze bekeek de situatie eens kritisch en zei:
"Dat krijg je als je mensen zolang opsluit. Alleen maar idioten. En ik ging er gek in en ik ga er normaal uit."

Weer terug naar de slaapkamer:
P: Maar wat is nou eigenlijk het probleem dan?
K: Sandy, die is gewoon op drie mensen verliefd, of op twee.
Ze is gewoon dronken.
P: Maar waarom neem je het dan zo serieus dan?
K: Nou, ik kweenie, ik voel me gewoon niet zo lekker.
Stream weer op de tuin, en bedankt Hummietummie!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:32:04 #45
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1954659
Gertjan tegen Sandy: Ik wil gewoon aan je zitten, je gewoon grijpen, maarben bang dat het verkeerd uitgelegt wordt... je bent gewoon een vriend"

Sandy: Ja maar Audrey was ook dronken en die werd er direct uitgestemt.

GertJan: Maar ze kijken heus wel uit wat ze uitzenden. Ze zullen je niet kapot maken.

Ed: BigBrother is soms keihard, maar ze zijn niet medogeloos.

Sandy: Nu is het verkeerd gevallen. En diegene die ik lief vond valt me af en zegt dingen die me pijn doen. Als Kelly bezopen is, of iem anders die ik leuk vind, zoals Daan, en die gaat over de nek. Ik ben minder ver heen en ik zie dat.. dan ga ik toch bij haar staan?
Nu ben ik dronken maar toch zie ik dat. Dan verwacht je toch iets anders.

Ed: je hecht je teveel aan iemand anders.

Sandy: Ja maar, er is maar 1 meisje hier in huis, en daar lig je naast, dan krijg je dat.

Kelly komt om de hoek en vraagt of Sandy naar bed komt.

Sandy zegt een paar keer nadrukkelijk Nee.

Ed: Het is net zoals Coos en Pascal. Als Coos pascal in 1 keer laat vallen, valt Pascal in een gat. Ik klamp me aan niemand vast.

-stream valt uit-

Your games are death
With every breath
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:35:45 #46
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1954663
Pascal tegen Kelly: ,,Zeg even tegen Sandy dat ze naar bed komt en dat we er morgen over praten.'' Kelly doet dit, waarna G-J vraagt of ze erbij komt. ,,Nee, nee, nee'', is het antwoord van haar. ,,Rot op'', zegt ze, wanneer ze terug in bed ligt. ,,En als hij (G-J, red.) aan me komt, dan zie ik dat als aanranding. Ik wil geen dronken kerels aan mijn lijf. Jullie zijn mijn getuige Big Brother (en wellicht nog wel beter, misschien ook wel Voyeur, red.).''
pi_1954671
3.57 Kelly is weer uit bed. Sandy zegt vanuit de slaapkamer dat ze naar huis gaat. Kelly : Kom maar even praten. Doe je zender maar effen om. Sandy : Dit is het laatste dat ik wil. Dat jij mij Audrey noemt als ik een beetje misselijk ben op de wc. Kelly : Dat was een grapje mevrouw. Sandy : Ik wil gewoon naar huis. Ik ben verliefd. Ik mag hier niks. Kelly : Drama queen. Sandy : Ik vind het niet leuk als je dat zegt. Ik ben verliefd op iemand die verdomme de productie leidt in Spanje. En Corinne die ik al een jaar leuk vindt (ze maakt de zin niet af). Ik ben verdomme smoorverliefd op Nienke. En ik schaam me rot dat ik ladderzat bent. Ed : Denk je dat je de eerste bent die dit overkomt ? Sandy : Ik ben wel een type dat van zelfbeheersing houdt. Ed : Ik ga even pissen. Sandy : Het is toch walgelijk dit. Ik ga al zoveel jaren uit. En dan gebeurt dit me hier. Ed : Het interesseert me toch ook geen hol. Sandy : Ik ben verliefd en dat interesseert me meer dan het hele BB bij elkaar. Ed : Daar moet je aan denken dan. Ed gaat naar het toilet. Gert Jan komt er ook bij zitten. Kelly drinkt iets. Gert Jan : Waar is Ed ? Kelly : Op het toilet. Gert Kan lacht. Ed : Als jij toch de hele nacht hier zit kan ik net zo goed daar gaan liggen. Gert Jan : Deal. Ed : Nee, ik blijf wel hier. GJ : Is er wat fout ? Kelly : Sandy voelt zich niet goed. Wat krijg je als je mensen zo lang opsluit ? Alleen maar idioten. En ik ging er gek in en ik ga er normaal uit. Ik dacht altijd dat ik gek was. Gert Jan schenkt iets te drinken in voor zichzelf. Ed tegen Sandy : Het is een momentopname, morgen praat je weer heel anders. Gert Jan : Toestanden ? Kelly : Ik voel me helemaal niet meer goed in dit huis. Mongolen allemaal. Mafkezen. Sandy : Ik ga naar huis. Gert Jan : Nee. Dat wil ik niet. Sandy : Jij kent Sandy niet. Ik ga naar huis. Dan maar die tienduizend gulden niet. Gert Jan : Waarom word ik niet gewoon 's ochtends wakker en hoor ik dit soort dingen niet ? Sandy : Ik ben smoorverliefd en ik wil er voor gaan. Gert Jan : Zullen we een vuurtje gaan maken ? Ed : Het is misschien makkelijk gezegd Sandy maar ik denk dat je het los moet laten. Dit doe je je eigen aan. Je wilt weg omdat je verliefd bent. Gert Jan : Kan dit niet gewoon op een ander tijdstip ? Sandy : Ik denk dat ik nu te lang voor lul heb gestaan. Net als Audrey gehad heeft. Ed : Denk je dat je voor lul staat omdat je over je nek gegaan bent in de wc ? Denk je dat je de eerste bent die dat overkomt ? Sandy : Kelly loopt weg. Gert Jan : Gek mens. Ed : Volgens mij heeft dit allemaal geen zin. Worden we wakker met een hamer in ons hoofd en zijn we dit allemaal vergeten. Ik zeg allemaal maar ik bedoel er een paar. Coos heb geen drank in zijn mik zitten. Kelly gaat de slaapkamer in. Ed : Zij bedoelt het niet slecht als ze zegt dat je lijkt op Audrey. Sandy : Als zij zat was zou ik bij haar blijven. Ik zou niet zeggen, je lijkt op die. Bekijk het maar. Ik ga naar huis. Ed : Een hoop mensen noemen zich vriend maar ze zijn het niet. Sandy : Ik ben verdomme de hele tijd met haar bezig omdat ze depressief is. Het enige wat ze kan zeggen is, je lijkt op Audrey. Gert Jan : San, alsjeblieft. Ed : Iedereen heb alcohol in zich zitten. Gert Jan : Blijven, alsjeblieft. Niet doen. Sandy : Ik heb ook nog wel een beetje eer. Ik hoop in godsnaam niet dat ze nu opnames maken. Sandy blijft haar verhaal maar herhalen. Gert Jan : Ik heb zo'n zin om nu even Kel te halen. Ik ga een borrel met je halen. Sandy : Ik hoef geen borrel. Gert Jan vraagt Kelly of ze komt. Kelly : Wat is er ? Ga weg alsjeblieft. Ik wil slapen. Gert Jan : Kel wil slapen. Ed : Heb je ondertussen ook niet genoeg gezopen ? Gert : Ja. Ed : Maar er kan altijd meer bij. Gert Jan : Ik drink nu gewoon sinas met een scheutje.

4.20 Coos komt even uit de slaapkamer : Iedereen wil slapen en dan gaat de deur keihard dicht. Dat vind ik niet fijn. Gert Jan : Ik snap niet wat er allemaal gebeurt. Ik vind dat er gewoon een natuurlijk proces plaats moet vinden van ik vind je wel leuk of ik vind je niet leuk. Je kunt toch gewoon jezelf zijn. Ed : Je klampt je te veel vast aan een ander. Eerst was dat met Audrey, nu met Kelly, je ziet gewoon dat ze je laten vallen als een baksteen. Dan weet je toch genoeg. Je hebt toch niemand nodig. Sandy : Ik sta nu zwaar voor lul voor heel Nederland. Dit is sensatie en dit laten ze zien, dat is de reden dat ik denk ik wil naar huis gaan. Dit doet zeer, dat ik zelf mezelf zo zat zuip. Gert Jan : Ik ben ook dronken. Ik vind het heel erg lekker. Ik ben megaverliefd op mijn vriendin. Ik wil gek doen, maar dat wordt verkeerd uitgelegd. Ik wil je gewoon grijpen maar dat wordt verkeerd uitgelegd. De mensen die het programma maken willen je niet kapot maken. Ed : BB kan hard zijn maar ze zijn niet meedogenloos. Gert Jan : Precies. Sandy : Maar waarom staan al die camera's op mij gericht ? Ed : Als ik Gert Jan nu een beuk geef hebben ze het dan niet opgenomen.

4.30 Kelly staat in de deuropening : Ik ga naar bed. Gert Jan : Kel, alsjeblieft. Kelly : Nee, ik ga naar bed. Ed : Het is net als dat Coos Pascal laat vallen. Die valt dan ook in een gat. Ik ga met iedereen hetzelfde om. Ik heb iedereen even lief. Gert Jan : Nou. Ed : Coos en Pascal zijn een duo. Jij en Kelly zijn een duo. Sandy : Als vrouwen trekken we naar elkaar toe. Ed : Je moet je nooit helemaal geven aan iemand. Als het fout gaat gaat het goed fout. Je houdt hier geen levensvrienden aan over. Gert Jan onderbreekt Ed : Ed, Sandy gaat in mijn bed liggen. Ik ga naast Kelly liggen. Gert Jan en Sandy gaan naar bed. Ed tegen zichzelf : Is het nou voorbij ? Kan ik nou eindelijk mijn ogen dicht doen hiero ? Jesus Christ. Als je er niet tegen kan dan moet je het niet doen. Ik ga nog een shaggie draaien. BB the battle, BB the madhouse had me ook niet zo gek geleken. Moet je nagaan, dan begin je gewoon in jezelf te praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 20-10-2001 04:54]

pi_1954674
In de woonkamer wordt nog steeds over de Audrey-vergelijking gepraat:

S: ... en nu heb ik zelf een borrel gepakt en dan is Kelly weg.
E: Maar je tilt er gewoon veel te zwaar aan.
GJ: Ed, Sandy gaat gewoon in mijn bed liggen, lekker slapen.
E: Ik vind het goed zo, is het nou voorbij? Kan ik nou effe mijn ogen dicht doen hiero? Jeesusss Christ. Mompel, mompel.
Ik ga nog een sjekkie draaien. BB the Battle, BB de madhouse had me ook niet zo gek geleken. .... blijf lekker in die kamer liggen, sodemieter op.
P zingt: Morgen weer een dag.
GJ: Kelly (op gebiedende toon).
Ed steekt z'n sjek op en zucht nog eens diep.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:45:49 #49
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1954680
Iedereen lijkt nu toch echt vredig te gaan slapen. Ook Ed, alleen op de bank in de woonkamer. Na een laatste peuk te hebben opgestoken, praat hij nog even in zichzelf: ,,Big Brother The Battle. Ze zouden het beter Big Brother The Madhouse kunnen noemen.'' Zijn onderontwikkelde hersentjes schijnen het allemaal niet te kunnen bevatten. En met deze niet geheel opjectieve woorden, zeg ik 'goedenacht' tegen de rest van de die-hard streamers.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 04:52:52 #50
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1954689
GertJan stelt voor dat hij bij Kelly in bed kruipt en Sandy in zijn bed.

Sandy: Is goed..

Ze lopen de woonkamer uit.

Ed zegt nog tegen GJ alsof Kelly daarop zit te wachten..

Ed mijmert nog wat luidop tegen zichzelf en tegen de camera mensen.
- "ik rook nog een sjekkie... pfff, wat een gekken hier. Als je niet tegen drank kan moet je niet drinken, dan krijg je dit... BigBrother the Battle ...BigBrother the Madhouse was ook goed geweest...

Tegen GertJan die nog wat heen en weer strompelt: Ja blijven jullie daar nou, dan kan ik ook nog wat pitten!

Gertjan: Ja... Helemaal goed joh.. morgen.. goed...

Ed steekt een duimpie op.

Ed doet zn zendertje zuchtend af en kijkt met een hopeloze blik richting camera: "Welterusten... voor wat het waard is" en gaat weer een poging tot slapen doen.

In de slaapkamer ligt Sandy inmiddels bij Kelly in bed.

Your games are death
With every breath
pi_1954706
Iets na vijven gaat GJ na geïrriteerd "godverdomme" uitgeslaakt te hebben ( misschien stootte hij z'n teen tegen die enorme zeemeerminnenkist van Kel ) naar de plee. Ik hoor hem doortrekken, hij sloft wat door de kamer en gaat weer naar bed, daar blijft hij wat onrustig draaien maar valt volgens mij vervolgens weer in slaap.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 13:56:19 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954988
Er is weer heel wat gebeurd tijdens de offline periode van FOK... Priscella en Tania hebben vanmorgen om 10 uur weer verschrikkelijk zitten roddelen (doet die Priscella nog wel iets anders??)
Het schijnt dat Tania graag naar de andere kant wil, omdat ze eigenlijk aan iedereen de pest heeft uit het team van Danielle. Vervolgens zat ze even lekker iedereen zwart te maken.
Later zit Prescilla te praten met Kelly en opnieuw worden er zoveel mogelijk mensen zwart gemaakt... Kelly zat af te geven op Sandy, maar toen ze twee minuten later weer naast haar zat...was er niets meer van de merken.

Pascal is nu in discussie met Danielle over het niet schoonmaken van de handdoeken. Pascal blijkt het onzin te vinden dat de handdoeken schoongemaakt worden zolang er nog een schone ergens te vinden is.

Vannacht leek alles nog behoorlijk te escaleren, maar vanmorgen lijkt daar (helaas) niet al te veel meer van over. Diane zal waarschijnlijk nooit meer lief en aardig doen tegen Kelly vanwege vannacht, maar verder weet team Danielle zich goed aan de afspraken te houden om zo min mogelijk te laten merken.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 13:56:21 #53
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1954990
Het is inmiddels 12.48 uur
De hele ochtend is er nog niet veel gebeurd, het enig steeds terugkerende onderwerp bij Kelly is de ruzie van gisterenavond/nacht die zij met Sandy heeft gehad.
(Sandy was dronken en zocht steun bij kelly na toegegeven te hebben dat zij verliefd was geworden op Corinne)

Gesprek nu tussen Pris en Kel,
Kelly zegt: "Ik kan niet zo goed tegen dat emotionele overdreven gelul"(hoe haalt ze het in haar harses dat uitgerekend zij dat zegt???)
Pris :" oh dat dronkemansgelul"
Kelly:" ja ik heb een vriend die ook altijd zo gaat lopen zeiken als hij gedronken heeft getver bah"
Gesprek verlegt zich naar GJ die gisteren na een uur gedronken te hebben ook al voor pampus lag. En weer door over Tania
Priscella zegt :" ja ze heeft het daar helemaal niet naar haar zin"
Kelly doet ook haar duit in het zakje : "ik zat laatst te denken ' ja ik ben daar begonnen maar die lui zijn allemaal zo vreselijk moeilijk"
Coos geeft aan dat hij daar waarschijnlijk gelijk ruzie zou hebben gehad ; Priscella beaamt dat.
Verder een hoop geblabla....

Coos geeft uitleg aan Pris over het koffiebonen verhaal, hij zegt dat Hij Andries bezig had gezien op de tafel van Arm en dat hij had gezegd :" waarom schuif je de tafel niet naar ons toe dan lijkt het net of iemand anders het heeft gedaan , de grap is op deze manier namelijk ook al in een ander programma geweest". Verder vertelt hij hoe hij bedacht had om dan een woord in rijk en een woord in arm op te schrijven waarbij hij achter Frank een knipoog had geplaatst om duidelijk te maken dat het een geintje was, echter dat Frank daar helemaal niet goed tegen kan en dat hij het dus veels te serieus op had genomen.

Sandy is ook aan tafel (en bij positieven) gekomen, en Gert jan zegt dat hij wel geschrokken is van haar gedrag gisterennacht.
Sandy zegt:"ahja dat was gewoon dronkenmans gelul en als ik het zelf naar binnen heb gegoten dan moet ik het ook zelf maar oplossen."
Sandy en Kelly kussen het weer goed.

Iedereen inmiddels aangeschoven aan tafel,
Pascal begint groepsgesprek om het uit te praten.
Pris zegt " waarom moeten we nog eigenlijk praten de 2 betreffenden zitten bij elkaar op een stoel".
Kelly zegt :" ja mini en maxi"
Pascal zegt dat hij de sfeer in de groep gewoon leuk vindt en dat hij geen zin heeft om dan roddel en achterklap in het team te krijgen maar als alles uitgesproken is (of niet hoeft te worden ) dan kan het punt van tafel.
Volgende onderwerp huishoudelijke zaken bla bla bla....

pi_1955057
Arm zit al een hele tijd in de tuin, gezellig met z'n allen rondom de oven te roddelen over de anderen. En... Tania zit er natuurlijk weer niet bij, zij distancieert zich van haar team. Frank voert de boventoon en geeft ook erg af op Pascal, hij vind hem gemaakt sinds Coos er is. Ook baalt Frank erg van het gedrag van het andere team en zint op vraag, de rest probeert hem te kalmeren.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 14:47:33 #55
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1955080
Slimme move van Pascal zojuist, hij belde naar de BB om te vragen hoe ze de vannacht gegooide deksel weer aan de arme kant kunnen krijgen.
Hij heeft hierbij met geen woord gerept over het hoe en waarom die deksel aan hun kant was gekomen. (ha ha wat een leugenaar)

Coos ziet leo: "Ha die leo , hoe is het?"
Leo: "noa wel goed eigenlijk... ja echt waar hoor!!!
Coos:"ja ik geloof je wel"
Leo:"ja eh nou eh en hoe is het met jou?"
Coos:"lekker"
(die leo ; die is zo bang dat men niet gelooft dat ook hij zich goed kan voelen dat hij zichzelf verplicht voelt om dat continu te moeten bevestigen)

pi_1955111
Het arme team gaat nu gezellig koffie/thee drinken.

Tania moet nu naar de dagboekkamer komen. Tania is in de dagboekkamer op zoek naar de koptelefoon, ze zet hem op, en.. gaat zitten.

Stem: hallo tanja, dit is de 1e keer in de dagboekkamer, we willen even een foto van je maken, vandaar dat je hier bent, maar dat is goed want dan heb je dit meteen meegemaakt, ze moet nu voor zich uitkijken en klaarrrrrrr is kees.

Tania: houdoe

Danielle: En???

Tania: ja, ik ben er niet zo blij mee... (grapje), nee, ze hebben ff een foto gemaakt van me, nou dat was het dan.

Frank: hebbe ze niet al genoeg foto's van je?

Tania: gesprekje? Ik heb nog geen gesprekje gehad.

Danielle: dat komt wel, als je hier een paar dagen zit.

[het gaat dus nergens over]

Pascal en Andries praten nu in de tuin over het grapje van Andries van vannacht. Pascal vertelt nu over hun actie van GJ van vannacht. Pascal nog tegen Frank: "he, ik heb gister nog ff een condoom van je gepikt hoor". Frank: nou, das nie erg hoor, toch niet zo'n smaakjescondoom?? "Nee, gewoon de standaard" zegt Pascal. GJ schijnt nog in coma te liggen.

Coos en Pascal liggen nu saampjes in de tuin.

De dames in Rijk zitten nu in het bad. Precilla zit met ontbloot bovenlijf (voor de mannen die het interesseert).
Ze drinkt ook wijn!! (nb: het is 15.00 uur)

En in arm is Frank nu het brood aan het snijden. Ook de vitamientjes staan in arm op tafel.

pi_1955138
[url=http://home.wanadoo.nl/celebworld]Sexy Dutch Celebs[/url]: Katja, Fabienne, Bridget en vele anderen...
pi_1955185
Arm is nu aan het eten, en ze genieten van de beenham
Ze willen vanavond anders ook nog brood met beenham eten, omdat de beenham morgen niet meer goed is. Alleen Frank is het er niet mee eens, hij zegt: "Ik wil vanavond gewoon een warme hap hoor"

Pascal moet nu naar de dagboekkamer komen.

Stem: hallo Pascal, het 1e gedeelte van jullie bestellingen staan in de verwenkamer. Ik had nog een vraagje, Kelly wou naar de kapper, en ik heb een paar vraagjes, maar dat kan ik haar beter zelf vragen.
Pascal: ja, maar ze zit in bad.
Stem: ja, dat zag ik.
Pascal: maar de andere dames hadden ook speciale wensen
Stem; kan jij anders alles inventariseren en dat dan aan mij doorgeven?
Pascal: ja.

Vervolgens gaat Pascal naar de dames toe die in bad liggen en inventariseert de wensen. Alle drie de dames zitten met ontbloot bovenlijf in bad.
Nu gaat Pascal weer naar de dagboekkamer en geeft de wensen van de dames door.

Arm zit nog steeds te eten. Frank loopt nog steeds te mopperen op "de buren". En Diane probeert hem weer te kalmeren.

pi_1955196
[url=http://home.wanadoo.nl/celebworld]Sexy Dutch Celebs[/url]: Katja, Fabienne, Bridget en vele anderen...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:17:05 #60
545 dop
:copyright: dop
pi_1955219
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:12 schreef Mokuba het volgende:
[afbeelding]
ik zie dat iemand het zelfde idee had als ik

maar goed heb nog meer plaatjes dus zal ze toch maar posten

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1955256
15.24 Gert ontwaakt...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:25:34 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955267
Ik vind de streenshots geweldig, maar misschien is het toch handiger om die te posten in dit topic:

Algemene streamshots, foto's & filmpjes

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:25:58 #63
545 dop
pi_1955269
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:24 schreef Mokuba het volgende:
15.24 Gert ontwaakt...
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:29:40 #64
545 dop
pi_1955288
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:29:45 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955289
Een beetje onenigheid tussen Frank en Andries. Het gaat weer over wie een geschikte captain is en wie niet. Frank zit Andries nu wat af te zeiken.
"Ik ben geen leerling in jou klasje", zegt Frank geirriteerd.
Kort daarvoor zei Frank al dat Andries nooit meer zijn stem voor captain zou krijgen. Dat volgde op een uitspraak van Andries dat Frank zeer ongeschikt is als captain. Nu lopen ze elkaar wat gek te maken. Frank begint weer over 'de schoolklas' en Andries ergert zich er dood aan.

In het rijke deel ligt GJ lekker te luieren in de hangmat.
Hij past allemaal grote ringen (van Ed), maar komt tot de conclusie dat het niets voor hem is.

Andries reageert intussen zijn frustratie af door als een gek te gaan zagen!

pi_1955293
In arm vind een discussie plaats over het captainschap.
Andries (tegen frank): jij zou wel graag captain willen zijn he.

Frank: ja, dat wilde ik wel, want dan kan je gewoon bepalen wat er op tafel komt.

Andries en Frank krijgen een discusssie en Frank loopt weg.

Andries over Frank als ie captain zou zijn: Het is gewoon geen goeie captain, want hij kan geen boodschappen overdragen, hij kan niemand meekrijgen, hij kan niet doorzetten. Nee, Frank als captain, dat zou helemaal nix zijn.

Andries tegen Frank: goh, dapper hoor dat je zomaar midden in een discussie wegloopt.

Frank: ja, als je zo bent opgevoed dan weet je niet beter.

Andries: ach goh, begin je daar weer over

Frank: nou, als jij alleen maar leraar nederlands bent, dan ben je echt een dombo.

Andries gilt en joelt wat. Frank: kijk uit voor je stembandjes.

Nu is Andries hout aan het zagen, Frank zit in het zonnetje. Daan is nog in de dagboekkamer geweest.
In Rijk zitten ze heerlijk in de tuin. GJ in de hangmat en Ed is zijn schoenen aan het poetsen.
GJ: er is maar 1 ring die ik ooit ga dragen, en dat is een trouwring (dit naar aanleiding van de bestudering door GJ van de sierraden van Ed). Ze hebben lol.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:30:56 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955296
En nogmaals:

Misschien is het beter de screenshots hier te plaatsen:

(Wel erg bedankt trouwens.... mooie captures!!!)

pi_1955300
15.26 arm
Gezelligheid troef in arm.
Andries en Frenk liggen elkaar niet vandaag. Zojuist heeft een discussie plaatsgevonden over de verkiezing van de nieuwe captain.

A:ik ben blij dat Frenk geen capt. is geworden, die wil ik nooit als capt. en krijgt van mij ook geen stem
F:ik heb toch de beslissende stem.....
A:die heb je niet en nooit gehad
F:al dat gekut over het eten, als we hier zitten ok maar daar in rijk gaat dat niet door...
F loopt naar buiten.....
A gaat ook....
A:toch knap dat je weer tijdens een discussie wegloopt, erg kanap van je
F:ja hoor daar is de leraar weer
A:begin je er weer over, die hebben we al lang gehad
F:interesseert me geen fuck, ligt misschien aan je opvoeding?!?!?!?!? Ga maar hout zagen....
A krijst wat woede van zich af en gaat zagen
F:komop Sissie!!! weer eens wat anders dan een pen vasthouden he?
A:JA LEUK JA!!!!!!!!!!!!(geirriteerd)

Quote Andries van gisteren: We zijn de laatste dagen een veel hechter team geworden...."

pi_1955321
De bedindeling in arm is weer veranderd.

Nu ligt Tania samen met Frank in de slaapkamer te kletsen. Ze vertelt in het kort wat ze van iedereen vind, slijm slijm

Frank: waarom wilde jij er eigenlijk in, in BB?

Tania: jaa......stilte..... omdat het past in mijn leven, ik heb nl in een achtergrondkoor gezeten enzo, en omdat het een uitdaging is. Oke het is zwaar, maar ik wil het meemaken. bla bla bla

pi_1955342
Frank klaagt tegen Tania over de indeling met het eten en dat alles in overeenstemming moet gebeuren, dat irriteert hem ook.

Frank: maar omdat er bij sommige een hoop druk op staat, daarom moet het 600 keer uitgelegd worden.

[ik ga over naar de rijke stream want dat accent van Tania irriteert me mateloos en niet alleen dat accent maar de gehele verschijning, blehhhh]

pi_1955369
Frank en Tania hebben een discussie
Tania denkt dat bb bepaalt wie er wint dat het bellen geen zin heeft.
frank is het daar helemaal niet mee eens.
Dit schijnt de discussie geweest te zijn in Spanje
pi_1955374
Blijf ik ff hier in arm Ethel.........
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:46:21 #73
545 dop
pi_1955387
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:30 schreef scanman01 het volgende:
En nogmaals:

Misschien is het beter de screenshots hier te plaatsen:

(Wel erg bedankt trouwens.... mooie captures!!!)

ik wil niet zeuren
maar
punt 1 de shots zijn actueel en passen in de topic
punt 2 je valt in herhaling
punt 3 laat de moderators lekker modereren

mocht het zo zijn dat de lezers van streamverslag of de moderator het niet vind passen dan schik ik me graag in hun wensen
met lezers bedoel ik meerdere en niet een enkeling.

pi_1955388
de dames zitten nu na het badderen in badjas met een wijntje en een peukie op de bank. Ze praten wat met andries, de ondertoon van dit gesprek is van en naar beide kanten behoorlijk cynisch. De verhoudingen zijn verstoort.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:50:36 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955416
Andries stond net met Kelly te kletsen over gisteravond.... Er werden over en weer wat prikjes gegeven. Priscella hield haar mond.
Andries is net weg en Priscella begint hem meteen helemaal de grond in te boren
Het recht in zijn gezicht te zeggen durft ze waarschijnlijk niet.
Priscella gaat nog even door met Andries afmaken en Kelly geeft haar in alles gelijk. Nu heeft Priscella het over spermavlekken van Andries op de bank... en echt... het gaat maar door. Ik plaats niet alleen het icoontje, maar krijg nu ook werkelijk kotsdrang.
Andries weer terug:
"Zijn jullie net wakker"? , vraagt Andries.
"We zijn net in bad geweest", zegt Kelly.
"Nu ik Andries zie ben ik wakker", reageert Priscella half lachend (Andries daarbij niet aankijkend)
"Dat zal ik maar als een compliment opvatten", zegt hij.
"Dat was het ook", zegt Priscella, hem nog steeds niet aankijkend.
"Dank je", zegt Andries... en hij gaat weer weg.
pi_1955418
Frenk vertelt aan T. dat ieder weet wat ze moeten doen.
Alleen als ik er geen zin in heb doe ik niks...
Diane: he gaan jullie slapen?
T: ik wil hem wat beter kennen.....ze gaat alle bewoners nog even langs.
Ze mag iedereen...maar vergeet Leo te noemen.

T. vraagt D waarom zij in BB wilde...
Nu weer het levensverhaal van D.
Kan ik ff naar de wc.....

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:52:21 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955430
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:46 schreef dop het volgende:
Het gaat erom dat alle foto's telkens geladen moeten worden als je wat streamverslagen wilt lezen... Een foto is geen streamverslag natuurlijk... en anders kunnen we de streamfoto's topic wel sluiten! Maar het was niet om je aan te vallen hoor... jammer dat je dat wel zo ziet!
pi_1955443
Er wordt heerlijk doorgeroddeld over Andries (vnml door precilla), Kelly zegt af en toe dat Andries haar nix doet en dat het haar nix kan schepen (yeah sure...)

Ze hebben het over de bank, en dat ie geveild ga worden omdat ze alle drie hierop hebben gezeten.
Precilla: de bank wordt nog meer waard bij de veiling als Andries straks zijn spermavlekken hierop achterlaat.

Andries komt weer even bij het hek en het de gemene opmerkingen onder water stromen over.

Sandy houdt zich bij dit geheel wat op de achtergrond.

Kelly: ik moest een boer laten, maar hij komt er niet uit, das zo'n rotgevoel. Nog een sigaretje.
De andere dames: ja lekker [ze zijn redelijke kettingrokers met zijn drieen, dat wordt straks nog moeilijk in arm ]

Coos en Pascal zijn samen aan het koken, wat .. dat is nog een verrassing. En Ed en GJ zitten heerlijk saampjes in de tuin.

Pricilla: je moet elke dag dat je hier zit, zien als een geschenk en daar moet je van genieten.
Kelly: nou, straks zitten we weer daar

Precilla: ik zie het hier als een film
Kelly: een soap
PRecilla: nee, niet als een film, maar als een soap. Een lange fim. Schindlers list!
Kelly: ohhhhhh

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:55:56 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955451
Priscella heeft het nu over dat het in BB net een langdradige film is.... als voorbeeld noemt ze "Schindler's List"

(is dat een langdradige film P??? Tja, t'is geen Police Academy, da's waar!)

De drie meiden zitten naast elkaar op de bank en roddelen lekker door. Ik zap even naar de andere kant.
Daar liggen Diane, Frank en Tania in de slaapkamer te praten. Ze zegt dat het moeilijk is om tussen hen in te komen.... Ze lijkt zich wat buitengesloten te voelen.
"Ik voel me net een indringen", legt Tania uit.
"Dan ben je echt niet", verzekert Diane haar.

pi_1955470
Danielle zit bij het hek, en roept "even een kussssssje" en vervolgens huppelt Kelly naar het hek. Ze babbelen nu wat.

Kelly: ja, het was een rotzooi toen we weggingen, ohhhh
Danielle: ach maar jullie hadden toch ook de opdracht met dat zand gehad, ik vind het helemaal niet erg, ik stoor me er niet aan, we hebben hier toch nix te doen, maar ja, sommigen vinden het wel erg, en we hadden ook verloren dus ze moeten zich toch ergens op afreageren, en ja, ik moet natuurlijk ook voor mijn team spreken, maar ik vind het niet erg. [beetje achterbaks daan]

Danielle: jullie zitten echt als drie poppetjes op de bank, geniet ervan! [slijm, slijm]
Heel vriendelijk vraagt daan nu aan Precilla hoe het haar tot nu toe bevalt.

pi_1955509
De houdbaarheid van de beenham wordt besproken.

Pascal (vraagt aan Danielle): hebben jullie nou met opzet verloren??

Daan: nee joh, tuurlijk niet.

Ook Coos vraagt het nu aan Danielle.
Danielle: wat denk je nou zelf?
Coos: nou, het werd wel door 1 van jullie gezegd hoor!

Pascal denkt dat ze echt nog wel even in arm morgen zitten, omdat er nadrukkelijk gevraagd werd aan de dames over wat ze wilden bij de kapper. De rest zegt dat hij hier niet van uit kan gaan.

Kelly geeft vaak aan dat ze zoooooo blij is dat ze in weer in rijk zijn (gisteren riep ze ook: We zijn weer thuis!!!), en haar worst case scenario is dat ze snel weer in arm zitten.

Danielle: geniet er van, je hebt het verdiend, ik gun het je. En ik vind het nu niet erg dat ik hier zit. Ik hoop dat jullie daar nog even mogen genieten. (slijm slijm)

GJ en Ed zijn nog in de tuin. In arm praten Frank, Diane en Tania nog in de slaapkamer. GJ praat met Leo over het hek.

pi_1955617
Kelly: ik ken geen 1 travo die Precilla heet! En ik ken er veel hoor!

Precilla roddelt nu over iemand: dat je daar om lacht, nou, dan ben je echt simpel hoor.
Even later roddelt Precilla over Diane, ze had een liedje bedacht en die kende Tania nu ook vertelt ze trots.
Precilla: het zou lachen zijn als tania dat daar zou zingen.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:23:24 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955630
Priscella zingt:

"Ik kom klaar... ik kom klaar.... ik kom klaartje halen"
en ligt vervolgens helemaal in een deuk.

(geen commentaar - Scanman)

De dames zitten nog steeds op de bank in badjas een drankje te drinken.
In arm liggen Tania, Diane en Frank nog steeds op bed wat te kletsen.... er gebeurt eigenlijk niets op het ogenblik.
Priscella slijmt nu Kelly naar de bek (niet gemeend volgens mij, maar goed..)
Ze zegt dat Kelly alle vrouwelijke trekjes heeft overgenomen en dat ze dat perfect uitvoert.

pi_1955656
[heb helaas geen geluid meer van rijk, dus nu verplicht om naar arm te luisteren ]

In arm zitten Diane, Frank en Tania nog steeds te praten in de slaapkamer. Tania voert het hoogste woord, over gebeurtenissen in spanje e.d. Ook doet ze na hoe precilla debielen na doet. Ze heeft zelf de grootste lol, zit rechtop en beweegt wild met haar armen e.d. Ze praat, en ze praat, in rap tempo.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:31:00 #85
545 dop
pi_1955678
scanman01

ik ben niet boos alleen een beetje verdrietig

je zal het vast niet kwaad bedoeld hebben maar toen je in herhalning viel kon ik het ff niet aten om er wat van te zeggen

dit forum laad eerst de text en dan pas de plaatjes dus echt problemen hoeven plaatjes niet op te leveren

bij bb1 werden er hier dagelijks pic's in het stream verslag geplaatst

[Dit bericht is gewijzigd door dop op 20-10-2001 16:34]

pi_1955695
Tania vertelt dat ze in diverse kindertehuizen heeft gezeten en dat ze op zoek was naar haar moeder. Het weerzin was niet echt een succes en ze praat minderwaardig over der moeder (ze heeft het over 'dat mens', ze wil der ook nooit meer zin, er is een verstoorde verstandhouding). Ze heeft een moeilijke jeugd gehad, hier vertelt ze over.
pi_1955789
Tania: ik heb nog nooit in mijn leven een mooie kerst gehad. Ik heb ook vaak met kerst gehad dat ik helemaal alleen zit, helemaal alleen.

Frank: nou, als je hier bent met kerst, dan zorg ik dat je een mooie kerst hebt! Ga ik in mijn stringetje. Ik heb ook een hekel aan die dagen. Het moet eigenlijk elke dag een mooie dag zijn.

Diane: zij geeft met deze dagen aan, dat dat tekenent is voor haar hele leven.

Tania: ik ben bijna nederlander, daarvoor moet je 5 jaar in nl wonen, nu nog 1 jaar.

Tania: mijn droom is dat ik kerst hier kan vinden. Want ik wil een keer een mooie kerst heb. Ook als ze eruit is, dan wil ze met kerst gewoon ff 2 dagen terug om hier in dit huis kerst te vieren.

Frank: nou, voor mij is het ook een moeilijke dag, dus als je met kerst hier nog bent, dan maken we er een mooie kerst van.

Tania: ik ben genezen van borstkanker, en ik had toen een vriend, maar ik lag toen in het ziekenhuis, en dan voel je je echt heel alleen met kerst.

Tania: ik heb over mijn hele leven gelogen, tot 2 jaar terug, toen heb ik voor het eerst dit hele verhaal verteld. Mijn hele leven heb ik geloven over mijn familie, ik deed of alles goed was. Ik vertel dit, omdat ik jullie aardig vind, zodat jullie mij beter begrijpen.

Frank: het is wel goed wijvie.

Tania: het is gewoon moeilijk. Daan weet het ook, leo ook.

Danielle: Andries heeft heel veel inzicht in mensen, niet omdat ie leraar is, hij is het gewoon van nature. Hij heeft niet een levensverhaal nodig om te weten wat iemand zijn behoefte is. Het is een goeie jongen.

Tania: hij kan op een hele aparte bepaalde manier uit de hoek komen, alsof ie je doorheeft. Zo warm waarop hij kan vragen hoe het met je gaat. Hij laat aan jou de ruimte of je wil praten of niet.

Frank: ik kan best heel gevoelig zijn maar ook heel hard. Andries is meer zoetsappig.

pi_1955824
Frank: ik heb mijn ouders dan wel, maar ik heb het ook heel moeilijk gehad, maar dat vertel ik je nog wel. Mijn vader zegt altijd "je loopt je lul achterna"

Tania: ik zeg altijd, "ik gevoelig, neeeeeee hoor"
Diane: dat doe ik ook altijd. Kom, we gaan koffie drinken.

Tania begint zich nu wat fijner te voelen in haar team. De banden zijn versterkt door het lange gesprek van dernet.

pi_1955907
Pascal is in rijk in zijn eentje aan het koken. Iets met paprika en ui.

In arm zit nu het gehele hechte team koffie te drinken in de tuin.

Andries vertelt nu dat hij schijnheilig aardig deed tegen rijk en dat de dames cynische rotopmerkingen maakte en dat ze Diane gingen nadoen met het zingen vannacht.

Tania: ook dat heb ik geleerd, als mensen zo doen, moet je er niet op ingaan. Ik ben er immuum voor geworden. Ik ging in Spanje janken op mijn kamer omdat iemand zei dat ik een verschrikkelijke vogelverschrikkerachtige hoed had. Je mag niet happen, ook niet gaan mouwvegen.

Diane: mouwvegen, ik ken dat woord niet?
Andries: ik weet wel wat het betekent
Tania: dat betekent slijmen.
Andries; dat vind ik mateloos interessant dat soort uitdrukkingen. Ook omdat ik ermee te maken heb in mijn werk. Daarom ben jij, tania, ook mateloos interessant voor mij.

pi_1955995
Tania: ik moet een nieuwe hand halen bij de invoering van de euro, .. aanpassing van het gat

Andries: door dit soort dingen (hij doelt op het gedrag van rijk en dat van frank dernet) wordt de sfeer gewoon anders.

Er komt nu een privevliegtuigje over. Er wordt tania duidelijk gemaakt dat ze niet mogen zwaaien e.d.

Diane: we kunnen nu allemaal tot 10 tellen in het Fries.

Frank: ik heb een hekel aan Friezen
Andries: ik sta inderdaad voor een heleboel friezen, als je mij niet mag, mag je niemand

Andries: het fries is gerelateerd aan het engels.

Tania voelt zich nu wel erg op haar gemak, want ze voert het hoogste woord. Ze is ook erg non-verbaal actief, want als ze iets vertelt, dan gaat ze er vaak bij staan en maakt drukke sepastische bewegingen met haar armen, benen en hoofd.

Pascal is nog steeds alleen aan het koken.

Tania: er was echt een hele leuke bewaking in Spanje. Er was continue bewaking, als het donker was mochten we ook niet meer de tuin in, we hadden echt regels daar. En toen op schiphol, ik lachte me dood, overal liep de bewaking achter ons aan en dirigeerde ons, ze riepen de hele tijd "doorlopen", het wsa mijn eerste keer op schiphol (om het verhaal te illustreren, gaat ze er weer bij staan en voert de daarbij behorende rare bewegingen weer uit.

Coos roept: Tania, jij moet ff je mond houden, jij schreeuwlelijk!! [en coos stijgt met stip in mijn aanzien ]

pi_1956043
In arm praten ze over de exit en dat je dan nog een nachtje in een hotel moet zitten.

Diaan: nou, laat mij nou maar lekker nog een nachtje in een hotel, want als ik alleen thuis zal zitten meteen, nou , dan zou ik me heel eenzaam voelen. Mijn buren zijn ook tot 1 november op vakantie, dus daar kan ik ook niet gezellig mee kletsen.

Frank: ze adviseren dat omdat je alles rustig kan verwerken.

Andries: als ik eruit ben, dan wil ik echt meteen naar huis, of naar mijn ouders, want die wonen een par 100 meter van me af.

pi_1956161
Frank heeft perongeluk de hele fijne witte schaal/kom kapot laten vallen. Dit is de schaal waar ze altijd brood in maken.

Leo (tegen diane): ik denk dat dit (BB) wel een hele goede ervaring voor je is.

Het gaat nu over de kastjesindeling. Tania wil iets ergens uit halen, want ze wil een eigen lade hebben waar ze haar spullen in wil hebben. Coos bemoeit zich ermee en roept: Neeee, dat kan je niet maken.

Frank: er zijn 13 kastjes dus iedereen heeft een eigen lade waar die zijn kleren e.d. in kan bewaren in arm.

Coos blijkt 2 kastjes te hebben. En iedereen vind dat hij een kastje moet inleveren.

pi_1956245
Coos heeft een kastje ingeleverd zodat Tania nu ook haar eigen kastje heeft. Coos wordt bedankt.

In rijk is de tafel inmiddels gedekt.

Danielle: zoiets onbenulligs als een kastje, dat daar een discussie over wordt gevoerd, tjee zeg.

Leo schijnt een grote lade te hebben en Tania moppert op leo, ze zegt "kijk, zo kennen we leo van spanje".

Diane loopt nu te jammeren over het andere team in de tuin tegen Andries.

Frank vind dat Danielle naar de dagboekkamer moet gaan om te melden dat de kom stuk is (staat volgens hem in het regelementenboek)
Danielle: ik ga echt niet voor alles naar de dagboekkamer hoor. Anders ga je toch zelf.
Frank: ach, ze weten het nu ook. Maar jij bent kapitein, dussss.

Leo gaat nu hardlopen. Danielle doet met hem mee.

Diane en Andries lopen hand in hand naar binnen en iemand roept: "het nieuwe loooooovvvvvvvvvvvvveeeee duo van BB"

Frank: ik wou dat ik rijk was en niet zo knap

Diane en Andries zijn in de slaapkamer, Tania ook. Ze zijn bezig met het hooi.

pi_1956311
Scanman:
quote:
[...]
Dop:
quote:
[...]
Streamverslagen:
Streamverslagen van zaterdag 20 oktober 2001
Foto's :
Commentaar (zoals deze discussie):
Commentaren op de streamverslagen - Deel 5

Moeilijk? Nee toch !
Geef elkaar nou maar een en dan is het weer goed!

pi_1956327
Frank komt ook de slaapkamer binnen en vraagt wat ze aan het doen zijn. Ze zijn naar iets op zoek.

Frank: het zit gewoon in een laatje, dat kan niet anders.

Leo en Danielle zijn nog steeds rondjes aan het rennen. Rijk wacht op de rest van de bestelling en hangt wat op de bank. Precilla maakt een volgend flesje witte wijn open.

[ik ga nu stoppen]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 17:58:38 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956333
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 17:55 schreef Pjederdy het volgende:
Moeilijk? Nee toch !
Geef elkaar nou maar een en dan is het weer goed!
Ik meen toch echt dat ik precies hetzelfde zei!

Btw.. deze opmerking had je beter hier kunnen zetten:

Commentaren op de streamverslagen - Deel 5

pi_1956432
Nog ff kort dan.

Net een leuk gesprek tussen Precilla en Frank.

Precilla vroeg aan Frank of hij een leuk rotterdams mopje kon vertellen. Hij zei hierop: kan jij niet een leuk mopje vertellen, jij hebt toch zo'n galgenhumor??!!

Daarna een beetje een cynische discussie.

Frank vroeg aan precilla waarom ze mee deed. Ze reageerde hierop dat ze dat niet wist. Later vertelde ze cynisch dat ze hier misschien wel zat om met mensen te leren omgaan, dat ze leerde luisteren enzo.

Frank vroeg toen of ze nu een toneelstukje speelde (wat ze deed, hij had dat wel door), maar ze ontkende (part of the game).

Even later maakte Precilla een rotopmerking naar Kelly, ze zei: Wil jij je snikkel weer terug ofsow???
Kelly werd hier boos om, maar de heren van rijk konden hier wel een beetje om lachen. Kelly zei ook tegen Precilla dat ze dat niet leuk vind, alles is nu weer koek en ei tussen de dames.

Frank zei nog dat haar opmerking een typisch voorbeeld was van haar zwarte humor.

pi_1956691
Kelly is tijdens het eten weggelopen. Sandy rent haar achterna de slaapkamer in. Kelly huilt en het blijkt dat ze overstuur is vanwege de opmerking van Priscella. Ze wil naar huis en zegt dat ze het heel erg vind dat iemand zulke opmerkingen maakt. Sandy zegt dat dit typisch Priscella is.
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 18:54:46 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956696
Kelly zegt dat ze naar huis gaat (YESSS)...

Ze zegt dat ze geen respect krijgt van mensen (hoe zou dat nou komen)... en daarom wil ze naar huis! Het schijnt dat Priscella weer iets gezegd heeft wat Kelly niet aanstaat.

"Ik snap niet dat ze zo'n wijf hier neer zetten", huilt Kelly. "Godverdomme"....
Sandy probeert haar te troosten, maar lijkt niet echt te slagen. Dan gaat ze even naar de woonkamer.

pi_1956701
Kelly over Priscella; ik snap niet dat ze zo'n wijf hier in huis zetten...
pi_1956707
Sandy legt uit dat Priscella iedereen onder handen neemt met haar harde opmerkingen. In Spanje zijn o.a. Ed en zijzelf ook aan de beurt geweest.

Zo vertelt Sandy dat Priscella in Spanje tegen haar heeft gezegd waar iedereen bij is "zal ik jou is ff lekker beffen". Sandy was hier enorm van geschrokken.

pi_1956736
Kelly zegt dat ze het niet uit kan staan dat een wijf die er zelf uitziet als een kerel, met dat korte haar, zulke opmerkingen maakt. Ze durft nu ook niet meer in haar zeemeerminnenpakje te stappen omdat ze zich rot voelt met Priscella erbij.

Kelly vraagt wat Priscella precies gezegd heeft tegen Ed in Spanje, maar Sandy zegt dat ze dat niet wil vertellen en dat Kelly dat maar aan Ed zelf moet vragen. Het was erg grof zegt Sandy.

Kelly zegt dat ze het ook niet kan uitstaan dat Priscella Diane een regelteef heeft genoemd. Beide dames vinden haar erg asociaal.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:05:37 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956751
Sandy vertelt dat Priscella haar ook al een keer voor lul heeft gezet in Spanje....
"Ze zei tegen mij: 'Zal ik je eens even lekker beffen... zal ik je eens even lekker aflikken? Dan ga ik je in je kontgat... en dan ga ik zus en zo doen.... Ik heb gewoon gezegd dat ze dat maar moest doen! Ik ben toen weggelopen. Ik weet nu wat ze is, maar toen stond ik gewoon voor lul!"
Kelly zucht een paar keer en zegt dat ze niet keihard kan reageren. "Met zo'n wijf ga ik niet eh.... ik kan hier niet tegen. Normaal zou ik weglopen van zo iemand. En dan daarna dat geslijm... daar hou ik niet van".
"Jij wil voor Nederland laten zien dat het allemaal kan", reageert Sandy. "Dat het niet raar is...."
"En dan zo'n wijf met kort haar wil mij even vertellen....", begint Kelly.... Ze maakt haar zin niet af.
"Jij bent toch ook heel sterk", zegt Sandy.
"Het is voor mij echt verpest nu. Als het morgen nog een keer gebeurt ga ik weg... Ik ga hier niet met zo iemand zitten!"
"Ik ben blij voor je dat je niet in Spanje zat", zegt Sandy. "Daar was het veel erger nog. Aan zo'n type kun je nooit wennen. De ene keer is het leuk en dan opeens BAM... je kunt nooit aan zo iemand wennen".
"Wat zei ze tegen Ed dan?", vraagt Kelly.
"Dat ga ik niet vertellen", zegt Sandy... "Dat was te grof...dat moet je hem zelf maar zeggen".
"Wat ze gister over Diana zei vond ik ook al zo grof", reageert Kelly... "Ze noemde haar een regelteef enzo".
"Het is gewoon geen goed mens", concludeert Sandy. "Je moet je niet gaan verlagen tot zo iemand als zij is!"
"Ik kan niet leuk gaan doen met zo iemand", zegt Kelly.
"Dat komt wel", verzekert Sandy haar... "Echt wel!"
pi_1956827
priscella komt nu de slaapkamer binnen en vraagt of ze iets verkeerds heeft gezegd (?!). Kelly doet nu alsof ze er niet zo meezit maar kan dat niet volhouden en barst in huilen uit. Priscella begint zich nu enorm te verontschuldigen, dat ze het niet zo bedoeld heeft, het was maar een grapje.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:17:00 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956840
Priscella komt 'met hangende pootjes' binnen.
"Heb ik iets fouts gezegd?", vraagt ze op een lief toontje.
"Dit was de druppel", legt Kelly huilend uit. "Ik voel me gewoon kut. Normaal ben jij niets voor mij, maar we zitten nu in dit huis"
"Het spijt me echt", reageert Priscella. "Je bent heel mooi en hebt mooi haar enzo ( ) Het was echt mijn bedoeling niet om je te kwetsen. Ga anders lekker even slapen ofzo... en zo de boel even bijwerken. Je moet er niet zo zwaar aan tillen."
"Dit was voor mij gewoon de druppel", legt Kelly uit. "Ik heb lange tijd in de nichtenwereld gezeten en daar zijn ze OOK gemeen en vals".
"Maar het was helemaal niet gemeen of vals bedoeld hoor", valt Priscella haar in de rede.
"Nee, dat weet ik ook wel hoor", zegt Kelly. "No hard feelings... ( )"
"Laat alles maar even lekker gaan", raadt Priscella haar aan. "Dat lucht echt op..."

Beide dames verlaten de slaapkamer.....

(Sorry, ik kan het even niet laten )

pi_1956850
Piscwella telkens tegen Kelly het geeft niet JONGE huil maar lekker JONGE Ik heb het niet zo bedoelt JONGE .

Gadverdamme ze gaat gewoon door eerst al die snikkel opmerking en nu dit weer .

pi_1956921
Kelly legt uit aan het arme team waarom ze overstuur is. Tania zegt dat dit vaker zal gaan gebeuren en dat Priscella haar hier vaker op zal pakken. Kelly denkt dat dit niet het geval zal zijn omdat ze haar excuses heeft aangeboden.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:28:14 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956923
"Dit gaat toch alle grenzen tebuiten", reageert Andries. "Dat mens is hier net een dag! Heb je gehoord wat er gebeurd is?" (tegen Diane)
Diane ontkent.
Andries vertelt dat Kelly de kamer binnenkwam en zich heel beroerd voelde. Ze zei dat ze wallen onder de ogen had en er niet uit zag...
"Het schijnt dat Priscella toen gezegd heeft 'wil je soms je lul terug'".
"Nee echt?", fluistert Diane...
"Iets ergers kun je niet zeggen", vult Andries aan.
"Wat doet Pascal eraan?", vraagt Frank aan Kelly die in de tuin zit. "Het is echt verschrikkelijk wat ze zei."
"Je gaat het nog meer meemaken", zegt Tania. "Ik ken haar heel goed en ze gaat het echt nog vaker zeggen".
"Nee hoor", zegt Kelly overtuigd. "Ze heeft haar excuses aangeboden en doet het niet nog een keer"!

Kelly loopt weer weg en gaat ergens in de tuin alleen zitten.

pi_1956926
Kelly zit te huilen in de tuin.

Arm is ontzet van dit gebeuren en vind de opmerking van Precilla echt niet kunnen en vind haar heel gemeen.

Frank grijpt deze mogelijkheid aan om Pascal als captain weer zwart te maken door aan Kelly te vragen wat pascal heeft gedaan als captain in deze situatie en dat hij wel wat meer eraan had mogen doen dan alleen vragen hoe het gaat en zeggen dat ze het wel op hem af mocht reageren.

Tania waarschuwt Kelly dat dit gedrag van Precilla nog veel erger gaat worden en dat het hier niet mee ophoudt.

pi_1956959
Frank vind het schandalig wat Priscella heeft gezegd en roept dingen als "geen beter vermaak als leedvermaak". "Op actie komt reactie". "Maak je niet druk over een paar dagen is ze weg, kijk maar naa Audrey". "Jij bent de lieveling van het Nederlandse volk".

Kelly is wijs en zegt: "ze mag best wat zeggen, maar pak me dan op mijn persoonlijkheid, op wie ik ben, maar niet op wat ik ben".

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:33:52 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1956965
"Je kunt haar makkelijk terug pakken", zegt Frank. "Ze schijt in de broek over geesten".
"Ja maar zo ben ik niet", reageert Kelly.
"Ja pleurt effe gauw op", vult Frank aan. "Actie vraagt om reactie... makkelijk. Ik dacht dat ik beter mijn mond kon houden in dit geval, maar dit gaat tever."
"Ja, pak me dan op wie ik ben", zegt Kelly. "Niet op wat ik ben".
"Niks aan de hand joh", reageert Frank. "Nog een paar dagen dan is ze weg joh".
"Dat weet je niet".
"Het Nederlandse volk pikt dit niet, neem dat nou maar van mij aan. Er komt even een jandoko binnen en die maakt jou met de grond gelijk... maar dat pikken de kijkers niet! Dit is een messteek in haar eigen rug".
Kelly gaat weer terug: "Doei lieverds", roept ze (ik heb haar vanmiddag nog heel anders over deze 'lieverds' horen praten!)
pi_1956999
Nadat Kelly weer naar binnen is gegaan vertelt Diane dat ze Kelly nu overstuur is, maar dat ze vanavond weer reuze gezellig met diezelfde Priscella op de bank zit te roddelen over het arme team.

Danielle vermoed dat de harde opmerkingen van Priscella een soort van afweerreactie zijn. Diane vind het moeilijk om iemand (Kelly) te troosten die ook over haar roddelt. Diane weet niet wat ze met Kelly aan moet. Het ene moment moet ze me niet en het andere moment zegt ze dat ze van me houdt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:40:27 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957016
Diane en Danielle lopen gearmd rondjes door de tuin.

"Ik kan geen medelijden met haar voelen", zegt Diane. "Vanavond zit ze weer met die persoon op de bank te lachen over anderen.. let maar op. Zelf laat ze ook mensen in de stront zakken om een paar minuten later weer te roepen 'ik hou van je' enzo...."
"Het is een soort van afweermechanisme", zegt Danielle. "Ik weet het niet, maar zou kunnen... jij hebt ook een afweermechanisme".
"Maar ik kwets er niemand mee", vult Diane aan. "Ik vind het gewoonmoeilijk iemand te troosten die mij ook pijn heeft gedaan. Ze jengelt mij heen en weer als een jojo. De ene keer maakt ze me af en dan opeens houdt ze weer van me. Ik was donderdag heel verdrietig als ze weg had gemoeten, maar dan gebeuren dit soort dingen weer. We waren heel nauw verbonden in het begin ... maar als er iemand anders bij komt dan zet zij dat blijkbaar heel makkelijk opzij. Toen zij in het begin zei dat ze jou leuker vond dan mij.... dat was ook zoiets.... Ze mag jou best leuker vinden, maar dat hoef je dan toch niet te zeggen. Je moet toch weten dat je daar iemand mee kwetst. En nu kwetst iemand haar en moet ik medelijden met haar hebben... Sorry, maar daar heb ik nu even moeite mee"!

Dan gaat het beeld naar de woonkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 19:44]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:44:41 #114
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957043
Kelly probeert nu in de badkamer wat opmerkingen over priscella aan ed te ontlokken. Het lukt niet echt en dus schaapt ze nu maar weer dat het r niks meer kan schelen.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:46:37 #115
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957056
Kelly vertelt nu dat ze sterk is want ze heeft het allemaal doorstaan dat haar nagels eraf waren enzo, dus zo`n opmerking als die van priscella kan ze nu ook wel incasseren .
....in de donkere nacht.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:48:07 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_1957066
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:46 schreef Magics het volgende:
Kelly vertelt nu dat ze sterk is want ze heeft het allemaal doorstaan dat haar nagels eraf waren enzo, dus zo`n opmerking als die van priscella kan ze nu ook wel incasseren .
't is een bikkel hè ?

Ook haar enkel-misère had ze met ferve doorstaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1957076
Kelly en Ed praten nog even over Pris' opmerking

Kelly: "Als ze het nog een keer zegt verzuip ik haar in het bad. Of in de sauna. Bestel ik twee bussen gas via de butlertelefoon."

zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:49:29 #118
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957079
In Spanje vroeg pris zich af hoe Leo eruit zou zien op een branddstapel
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 19:53:22 #119
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1957111
Ed tegen Kelly in de badkamer :" als ze dat in werkelijkheid had gezegd buiten dit huis dan hadden er allang klappies gevallen"
( nee Ed is een held!?!?(vrouwen slaan!!!!!))
pi_1957262
Kelly gaat haar droomwens waarmaken, ze is voorbereidingen aan het treffen in de badkamer. Schelpje op de rand van het bad, beetje zeewier, alles erop en eraan.

Ze is alleen en voert het ritueel in stilte uit.
De andere streams staan op het arme gedeelte, het gaat over de enige -en ste.

De setting is klaar, ze gaat zich nu omkleden, ze chekt nog is of alles klopt. Hiebij nuttigt ze een blauw zeemeerminnendrankje.

De schubben-bh gaat aan, en glittertjes, het zal nu echt gaan gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door reppaz op 20-10-2001 20:28]

pi_1957396
Kelly is nog steeds aan het tutten
Ze heeft inmiddels haar bh aan
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1957410
Ze heeft der broekje uitgedaan, het is inderdaad een vrouwtje, onee, het is een zeemeerminnetje. TADA!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:37:05 #123
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957422
nu alleen nog de pruik, de staart zit er al aan.
Sandy mocht even komen vertellen dat ze het mooi vond en moest daarna weer vertrekken
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:40:03 #124
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957439
nu moet ze weer komen (Sandy)
Kelly lacht naar zichzelf in de spiegel
....in de donkere nacht.
pi_1957456
Kel voelt zich als die ene uit Astrix en Obelix, Astrix denk ik, ze kijkt veelvuldig in de spiegel, gaat helemaal goed komen.

Stream 2,3 en 4 op een lege arme tuin, we moeten naar Kel kijken?

zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:46:15 #126
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957474
voor de 3e keer moet sandy komen,

Kelly wil nu in het water. Ze is helemaal wild

....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:47:32 #127
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957481
nu noemt ze zichzelf een visstick hehehe
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:49:02 #128
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957492
hahaha Ed staat op d`r vin
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:53:11 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957515
Kelly wordt naar de woonkamer gedragen door Ed... Iedereen reageert enthousiast...alleen Diane blijft stug achteraf staan. De camera zoomt in op haar om haar reactie te zien.... Diane blijft stug volhouden en reageert nauwelijks.
(Gelukkig dat er toch nog iemand is die niet na een ruzie weer meteen lief en aardig doet. )
pi_1957520
Diana staat naar kelly te kijken met d'r handen in de zakken en benen gekruist, Dés interresse straalt van haar af.
Ze kwam pas kijken na enkele keren roepen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1957529
Even voor de volledigheid, Kelly ligt nu op de bank voor het hek, (werd daar heen gedragen door Ed)
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:02:31 #132
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957568
zucht
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:06:21 #133
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957583
ze zit nu in bad alleen.... en ze is best mooi zo zonder pruik dan wel
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:18:07 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957650
Tania en Priscella bij het hek.

Tania vertelt dat ze aan de klets was met Frank en Leo... Diane en Andries wilden even binnen komen, maar Tania wilde dat niet.
Duidelijk is dat Annet (ik bedoel Tania) weer haar ongenoegen over bepaalde personen even aan Priscella laat weten.
"Ik vind Daan een slechte captain", zegt Tania. "Ik kan Daan zowiezo niet ruiken of zien" (= niet uitstaan!). Pascal vind ik wel een hele goede captain. Ik roddel niet.. dat is gewoon mijn mening".
"Nee, je roddelt ook niet", reageert Priscella..."Tuurlijk niet. Danielle is gewoon te mongoolachtig."

Dit MOET iedereen even weten, dus even posten!!!!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:22:34 #135
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957675
Annet en Priscella nog steeds aan het hek, Tania wil voor captain gaan en Pris lacht als een groep oerang oetans
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:26:17 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957698
(Gatverdamme.... het is gewoon bijna genant om deze verslagen over Tania en Priscella te schrijven)

Met z'n tweeen tegen het hek aan gaan de dames overstoord verder. Dan komt Coos er ook even bij staan. Frank komt binnen en geeft iets aan Tania...
"Kijk, dat is nou mijn Frankie", zegt ze lachend.
De meiden schieten weer in de lach om niets en lijken alles leuk te vinden. Ze mompelen weer wat tegen elkaar en weer schiet vooral Priscella hard in de lach.

Buiten zit de 'mongool' (volgens Priscella) te kletsen met de rest van het arme team. Ze hebben het over Pascal en Coos.. dat die twee onafscheidelijk zijn. Pascal en Coos lopen intussen rondjes in de tuin en werpen af en toe een blik naar de 'armen'....
Tania is er intussen bij komen zitten. Het zal me benieuwen wanneer ze Danielle gaat vertellen wat ze van haar vindt!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:58:02 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957904
Pascal en Coos zitten wat te jennen met vooral Frank aan de andere kant van het hek. Onder het mom van 'een geintje' delen ze over en weer wat speldeprikjes uit.
Diane heeft een gezichtje gemaakt met houtskool.
"Het is een creatieve meid", stelt Coos vast. "Ook met zingen enzo..." (?)
"Crea Bea", lacht Andries.
"Ik heb hier alleen geen inspiratie", zegt Diane.
Dan komt het gesprek op de deksel van de pan die aan het rijke deel terecht kwam.
"Kelly die schrok zich wezenloos", lacht Andries.
Coos en Pascal gaan er niet echt op in.
"Heeft Priscella nog last van geesten"?, vraagt Frank.
"Vraag het haar!", reageert Coos meteen. "Ze zit daar, ga het vragen! Zal ik haar even roepen?"
"Nee laat maar", antwoordt Frank.
Diane gaat bij Frank zitten en begint wat te zingen. Danielle schijnt aan de klets te zijn met Tania, maar daar hebben we geen geluid van!
(Zal ze nu vertellen hoezeer ze de pest aan Danielle heeft?)

Dan komt Priscella naar buiten.
"Heb je nog last van geesten", vraagt Frank meteen.
Priscella zegt van niet.
Ed doet weer een stemmetje, gevolgd door hilariteit.

Op de achtergrond zien we Danielle en Tania druk praten. Even hadden we geluid, maar het wordt meteen weer weggedraaid!

zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:14:44 #138
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1958134
Danielle negeert Tania een beteje erg enorm,
....in de donkere nacht.
pi_1958144
Priscella spreekt nu over spoken in spanje tegen frank hahahahah ze is echt gek ze zag een schim naast ed zitten en die schim keek ed aan .
Hhahahahhahah die spoord niet die is echt los van de wereld hahhahahah
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:18:08 #140
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1958181
Leo , is weer heeeeel erg saai aan het speculeren over gesprekken die ze eventueel nog wel of niet zouden kunnen gaan voeren in de toekomst , over sport bijv.
....in de donkere nacht.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:28:29 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958268
Discussie in de tuin tussen Danielle en Tania.

Danielle zegt dat ze naar bed gaat.
Tania reageert dat ze pas naar bed gaat als zij dat wil. Dat ze overdag best samen wil eten, maar dat ze de rest van de dag doet wat ze zelf wil.
Voordat ze verder kunnen gaan komt Leo storen.... Die verdwijnt na een minuutje weer.
Dan maakt Tania blijkbaar een grap, want ze schiet zelf in de lach...
Weer lijkt het niet te gebeuren tussen de twee 'rivalen'.
(of is het al gebeurd? Misschien toen we geen geluid hadden van het gesprek, een uurtje geleden)

pi_1958269
Pris over wat ze allemaal ziet tegen Frank
P. begint met vreemde geluuiden, naast de openhaard een schim. achter Ed, die een verhaal aan het vertellen was.

F. Die bleef je aan kijken

P.nee, die bleef Ed aankijken. gewoon een schim, een gedaante. Het zat daar gewoon, ook als Ed bewoog, zat gewoon stil.
En als Ed wegging zat het er nog, alsof het deel nam aan ons gesprek

P. Toen lag ik in mijn ben, sliep met ellen eerste 2 weken.
Had wel het gevoel er is wat op komst, onrust

We zaten in lorett, hoge bergen, vakantie huizen. Alle normale bewoners hebben honden, en als 1 hond begon te blaffen, gingen alle honden mee, ook wolven in de buurt, en als die begonnen te huilen WHOEOEOEOEOEEEOEOEEOEO (tering, dat waren m'n trommelvliezen) gingen al die honden mee janken

P. Ik lag op bed, net gelezen, licht uit, ogen dicht, ik voelde iets
deed ogen open, en zag iets in rare kleuren, een persoon, die iemand mij omhelsde.
Ik was zo bang, zo bang, hele huis in vreemde kleuren, heel eng, hele negatieve sfeer.
Eerste week was ik ook ziek.

P. Was wat mis met het huis, schilderij begon te bloeden, was schilderij van een vrouw, begon gewoon te bloeden, iedereen heeft het gezien. Begon te bloeden aan het oor (word op de achtergrond door iemand bevestigd, kon niet horen wie)
We waren ciske de rat aan het kijken, en spontaan viel er iets in de keuken, heel spontaan.

P. Moet je kijken, krijg gewoon zweet handen

F. Zo hee, helemaal zwetend

p. maar sietse van de bewaking zag een energie veld om me heen. Toen zag hij me een keer snachts,hadden het geloof en joden enzo, opeen of andere manier begon het er over dat ik me niet lekker voelde.
Sietse zij dat er in het huis overspel gepleegd is, misschien zoekt ze je op, om aandacht te vragen, zorgen dat je geacsepteerd wordt door hen
teon moest ik in elke kamer gaan staan, en een soort meditatie gaan doen in elke kamer in de deur, om kontakt te maken. Maar dat dufde ik echt niet, ik zeg, als dat weer gebeurt, hoe ik er mee om moet gaan, ehhhhh onsamenhangend gebrabbel, ff neit te volgen

P, als ik in bad ging, had ik het gevoel dat er iemand in dd badkamer was, hed echt het gevoel dat dat daar was gebeurd.
Kamer van ed en leo was altijd gestommel terwijl ze al weg waren.
Geluid van een geest, heel dof, heel galmend, heel zacht alsof het niet bestaat, zoals een gdicht poetisch teder
ikhoorde wat vallen, deed deru open en ineens een knal, deed de deur meteen dicht was heel bang

pfff ff pauze, wat lult dat mens

[Dit bericht is gewijzigd door Sakura op 20-10-2001 22:34]

zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:50:54 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958420
Het gezeur over geesten en andere aanverwante artikelen is godzijdank voorbij.
In het rijke deel ligt Sandy naakt (volgens mij) in bed. Kelly zit op het bed wat met haar te kletsen.
"Ik heb op zich geen moeite met haar", zegt Kelly.
"Het gaat om de sfeer in het algemeen", reageert Sandy. "Priscella is gewoon zo, daar kun je niets aan veranderen."
"Als we straks naar de kapper kunnen, hebben we in ieder geval ons haar weer terug (?) .... "
"Uiterlijk maakt me niet echt veel uit", zegt Sandy.

De meiden kletsen nog een tijdje door!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 22:51]

pi_1958422
Kelly en Sandy? in de slaapkamer
Er hangt een rot sfeer sinds pris er is

K.Het sleept je mee hè

S. ik laat me niet mee slepen, echt niet

K. als we morgen nou geen battle krijgen, kunnen we naar de kapper, ik wil er ff niet aan denken, maar dan hebben we iig ons haar terug, ons haar terug, zijn we iig weer onszelf, hebben we ons haar terug.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:51:52 #145
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1958425
( Weer effe verslag doen, "Get shorty was op TV" coole film)

Frank zit nog altijd met Priscella bij het hek,
Frank vertelt over zijn ervaringen met een (parapsych???)
Priscella lijkt het te herkennen.

(Eerder ook al Andries naar buiten zien komen die meldde aan Daan en co dat binnen Coos en Frank bezig waren met Priscella gek te maken over geesten....
Andries zei toen iemand vroeg of Frank ook meedeed:"Hij kijkt mee naar haar borsten ja")

22.26 uur
Frank is ondertussen overgestapt op vertellen over zijn thuissituatie. Hij vertelt dat hij een keer met zijn vriendin in de auto zat hij reed toen langs zijn zoon die aan de hand liep van de nieuwe vriend van zijn exvrouw, eerst had hij het niet in de gaten maar zijn vriendin stuurde hem er op af ,hij op straat roepen en die man schrok zich rot. Man vraagt aan hem "waarom nou alles gaat nu zo goed je maakt alles kapot. Waarop Frank antwoorde: "Het maakt me allemaal niet uit( o i d )maar het is wel mijn zoon.... verhaal eindigt hier doordat Priscella roept :"jezus man het lijkt wel een scene uit een film", daarna vraagt Pris hem over het hoe en waarom hij uberhaupt in die situatie terechtkwam.
Frank vertelt dat omdat hij redelijk veel verdiende hij en zijn toemalige vrouw/vriendin? een gezamenlijke advocaat hadden genomen. ( als hij een aparte advocaat had genomen had die een heleboel geld gekost. En doordat ze in goede harmonie uit elkaar waren gegaan er eigenlijk geen probleem leek te zijn. O.A. een goede bezoekregeling. Problemen met zijn ex ontstonden pas later en daarom was de situatie zoals eerder geschetst de eerste keer dat hij zijn zoon weer een keer zag sinds lange tijd.

(Verhaal gaat hier nog even op door maar mijn vingers konden het niet meer bijhouden en nu is de stream op Kelly en Sandy gericht)

zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:23:15 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958705
Het is echt ongelooflijk, maar de 4 mannen van rijk zitten in bad, INCLUSIEF Ed... Hebben ze het bad vergroot opeens ofzo? (geintje)

We hebben tijd lang op beide streams het gesprek tussen Leo en Tania gehad, dus ik dacht dat de rest naar bed was ofzo.... Blijkt dus niet zo te zijn.

Nu ook opeens weer een beeld van Priscella en Frank aan de klets bij het hek in de woonkamer....

Buiten zitten Leo en Tania bijna onder de handdoeken te kletsen. Het wordt opgenomen door een camera van afstand, waardoor het net een campingtafereeltje lijkt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:31:33 #147
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1958766
Tania net in de tuin van arm waar ze aan het klagen is over BB battles: "Het is toch zeker zo he leo , dat als die vraag ,die over monopoly, dat als die over het belgisch spel had gegaan en ik ze allemaal goed had gehad dat ze het dan niet goed gevonden hadden, das nie eerlijk he"
( Vraag 5:"noem de namen van straten van het NED.monopolyspel")

Errug leuk gesprek tussen Leo en Tania over het toilet aan de arme kant het begint als volgt.

Tania : " ja daar he in spanje he daar hatte ik er geen enkele moeite mee; daar waar was het gewoon van een ontbijtske en 2 bakskes koffie en hop zitten en het glijdt er gewoon allemaal naar onder"
Leo:"Ja ja "
Tania: " en hoe is het hier anders ik ken hier niet he"
Leo: "Ja maar je moet toch he "
Tania het toilet binnen
En weer snel terug naar buiten: "gatver het stinkt er verschrikkelijk he dat houdt ene mens toch nie"
Leo: "ja ( en noch meer instemmende woorden )
Tania: "maar hoe doe jij het dan leo; leg je zeker eerst een zo'n rondje van allemaal toiletpapier neer?"
Leo: "nee hoor ik ga er gewoon opzitten"
Tania: " gewoon zo???"
Leo: "ja gewoon bloot op de pot"
Tania: "en hoe zit het dan met als het er uitkomt , spat het dan niet zo tegen je onderkant"
Leo: "nee nee"
Tania: " ja soms he als je de diarree heb dan zakt het zo in een keer helemaal naar beneden he, zo van sssssppppprrrroooetttsr"

pi_1958782
Op breedbandstream 1 wordt de fontein getoond. Ik kijk nu naar breedbandstream 2.

23.16 Tania kletst met Leo bij de oven. Tania : Mijn smetvrees is over. In Spanje had ik niet veel problemen. Het was wel zo, de badkamer ging op slot en ik was alleen. Ik denk dat de camera's het probleem zijn op het toilet. Tania vraagt zich af wat er op het toilet in arm gebeurt als ze diarree heeft. Leo : Je moet toch, je hebt geen keuze. Leo zit op een stoel. Tania zit in kleermakerszit op de kist die naast de oven staat. Tania zegt dat ze net naar het toilet geweest is. Tania vertelt dat ze medicijnen heeft voor haar bloeddruk, ze heeft ijzer nodig.

23.20 Stream naar het bubbelbad waar de vier mannen in zitten.

23.22 Stream naar het hek waar Priscella met Frank praat. Priscella zegt dat je wel weet waar alle flitspalen ongeveer staan. Priscella : Dat onthou je wel want wij nederlanders zijn zo ontzettend gierig. Ik heb geen rijbewijs. Ik ben vier keer gezakt, vijf keer officieel. De laatste keer moest ik huilen. Frank : Waarom gaat het fout ? Priscella : Te snel rijden, in de bochten hoeoeoeoeoeoe. En ik kan er niet tegen dat er zo'n vieze vent naast me zit van een jaar of vijftig bij het rijexamen. De laatste keer reed ze tachtig waar het niet mocht. Priscella : Ja hallo, er was niemand in de buurt.

23.27 Priscella : Ik ben blij dat Kelly zo deed vanmiddag. Ik weet hoe ver ik kan gaan bij haar. Frank : Ik heb zoiets van hoe haal je in je hoofd om zoiets te zeggen. Priscella over Audrey : Ze is dominant, overheersend, luid, slim, ze is niet wijs, wel intelligent, ik vond haar uiterlijk onzeker, ze vulde nagels bij. Frank : Weet je waar ik zo moe van word, van die switch steeds. Priscella : Ik schrok van Coos, het was net een hyena. Je hebt van die hyena's die op een karkas springen. Gert jan heeft de hele avond op bed gelegen.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:37:42 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958804
We hebben nu de slaapkamer van arm in beeld. Diane, Danielle en Andries liggen als een triootje in bed. Andries ligt middenin tegen Diane aan met een arm om haar heen (in de slaapzak)... Danielle ligt zo ongeveer tegen Andries aan. Diane krijgt nu de slappe lach.
Andries trekt zijn arm terug, maar Diane wil 'hem' meteen weer terug hebben.
"We zijn nog niet eens op de helft", zegt Diane een paar keer. "Oooooh wat erg.." (doelt ze er nu op dat ze nog zo lang zonder sex moet??)

In de woonkamer zitten Priscella en Frank nog druk te praten over verschillende zaken.

Andries voelt hoe het lichaam van Diane steeds samentrekt van het lachen. Hij heeft nog steeds zijn arm in haar slaapzak om haar middel (?) heen.
Danielle ligt nog steeds behoorlijk dicht tegen Andries aan... Wonderlijk dat ze zich daar nu geen zonder meer over maakt, in tegenstelling tot een tijdje geleden in de rijke slaapkamer.

pi_1959022
23.35 In arm had Priscella last van haar maag. Frank : Dat komt van het brood, dat is niet gaar. Priscella : Ik vind het wel lekker brood. Frank : Ik ook. Priscella is de verwenkamer vanochtend vergeten. Frank : In de verwenkamer kun je op de loopband, je kunt fietsen en steppen. Priscella dacht dat het een fitnesszaal was met spiegels en gewichtheffen. Frank : Gewichten liggen er wel. Ik ga effen douchen en dan naar mijn nest.

23.35 Frank kletst tegen drie mensen die al in bed liggen. Dan gaat de stream naar het hek waar Priscella kletst met Tania. Tania zegt dat ze denkt dat er iets met haar bloeddruk is, ze heeft lage bloeddruk. Tania : Ik kan niet tegen warmte. Ik ga morgen in een korte broek lopen. Ook buiten heb ik het warm. Priscella heeft een glas wijn o.i.d. in haar ene hand en een sigaret in haar andere hand.

23.44 Speaker : Willen alle bewoners hun zenders checken. Dit is bedoeld voor Priscella die niet meer te verstaan was. Priscella : Ik heb ook geen tasje. Pascal : Hier, Kelly gebruikt hem bijna nooit. Kelly : Jawel, alleen aan de andere kant. Priscella tegen Tania : Er mist een tasje. Priscella tegen Kelly : Wat ben je onrustig Kel. Kom er even bij zitten. Pak even een stoel met leuning, dit is ongemakkelijk, dan krijg je rugpijn. Priscella zegt dat ze daar ook last van krijgt als ze op een kruk in de kroeg zit. Priscella : Liggen er al mensen te slapen Coos ? Sandy ? Coos : Ja, maar ze is nog wakker. Priscella : Ze voelde zich moe. Tania : Ik had een beetje problemen. Ik had graag in dit team gezeten. Ik vind het nog een beetje balen dat ik hier zit. Ik heb er moeite voor gedaan. Ik heb wat gesprekken gehad. Een beetje emotioneel : Ik baalde ook van Daan en dat heb ik vandaag recht gezet. Ze kijkt naar me van strontwijf. Priscella : Wat goed dat je dat gezegd hebt. Je moet maar durven. Ik zou het niet durven. Tania : Jullie hebben me hard gemaakt in Spanje. Tania : Danielle zei, dat is wat jij denkt. Kelly : Danielle lijkt mij een heel lief meisje dat het heel goed bedoelt. Die is eerlijk en die zegt alles recht voor zijn raap. Tania : Ik wil samen eten maar in de dag moet je me laten gaan.

23.54 Tania : Het gaat goed nu maar het is moeilijk aanpassen. Ik ben nooit goed in aanpassen. Kelly : Jij bent ook een spring in het veld, een zeer aanwezig persoon, een huppeltje, dan moet je het gewoon gezellig hebben. Tania : Ik mis de gezellige gesprekken. Kelly : Daar (arm) is het saai, je moet daar gewoon af en toe ruzie maken. Kelly zegt dat ze ook af en toe ruzie maakt met haar vriendinnen. Tania zegt dat ze nooit ruzie maakt met haar vriendinnen. Kelly zegt dat je mensen pas leert kennen als je ook ruzie met ze maakt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:59:37 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1959023
edit.. op naar 'morgen'
  † In Memoriam † zondag 21 oktober 2001 @ 00:02:38 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1959058
Ondanks de downtime is er toch nog een goeie 'procuktie' gedraaid. Goed werk, mensen!

En weer verder in:
Streamverslagen zondag 21 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')