Simons is een zekerheidje, maar Ferreyra, Väyrinen toch zeker niet. Van Bommel vervangen is geen eitje hoor. En de manier waraop Park speelde de laatste maanden vond ik gewoonweg indrukwekkend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:50 schreef ChAoZ het volgende:
vind je? ik totaal niet. psv heeft toch redelijke aankopen gedaan ter vervanging van Bommel, Park en Vogell en ik zie bij ons weinig kwalitatieve injecties die doorslaggevend gaan zijn.
hmmm Simons is een belg dus dat blijft altijd maar afwachten. Tenminste wel de belgen die in het ajaxtopic over het algemeen worden besprokenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Simons is een zekerheidje, maar Ferreyra, Väyrinen toch zeker niet. Van Bommel vervangen is geen eitje hoor. En de manier waraop Park speelde de laatste maanden vond ik gewoonweg indrukwekkend.
Ook dit jaar weer aanwezig....dit jaar in Vak413.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Btw ik ben wel benieuwd wie hier allemaal een Ajax Seizoenkaartje hebben, ik heb er maandag 1 besteld op vak 425.
Ferreyra was bankzitter bij CSKA Moskou (afwachten dus), Väyrinen moet zich nu gaan bewijzen en Simons ken ik niet echt, nooit zien spelen eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Simons is een zekerheidje, maar Ferreyra, Väyrinen toch zeker niet. Van Bommel vervangen is geen eitje hoor. En de manier waraop Park speelde de laatste maanden vond ik gewoonweg indrukwekkend.
Ligt er totaal aan wanneer je de post krijgt. Heb hem net aan laten maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
idd, deadline ligt toch op 1 juni?
Volgens mij is er de laatste paar jaar geen #13 meer uitgegeven bij Ajax. Daarvoor hebben Knopper en Maxwell het nog wel gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef BadRabbit het volgende:
Nr. 13 mis ik nog in dit rijtje? - Nieuwe linksback? Of evt. Vlaar? Of bijgeloof en krijgt niemand dat nummer![]()
Kan ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:26 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ron Vlaar wel (goedkoop) aantrekken, maar meteen een jaar verhuren aan AZ...
Bergdolmo had ook 13 in zijn laatste seizoen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Volgens mij is er de laatste paar jaar geen #13 meer uitgegeven bij Ajax. Daarvoor hebben Knopper en Maxwell het nog wel gehad.
Zoet bedoel je?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
hmmm Simons is een belg dus dat blijft altijd maar afwachten. Tenminste wel de belgen die in het ajaxtopic over het algemeen worden besproken
Väyrinen komt er wel. Dat vind ik persoonlijk wel een erg goede speler.
Na afgelopen seizoen probeer ik die eindhovense club niet meer te onderschatten. De verrassing aan het eind smaakt nog bitter na![]()
mitea krijgt die nog een nummerquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nr. 13 mis ik nog in dit rijtje? - Nieuwe linksback? Of evt. Vlaar? Of bijgeloof en krijgt niemand dat nummer![]()
Vorig jaar was ie van niemand, als het goed is. Bijgeloof.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bergdolmo had ook 13 in zijn laatste seizoen.
Ja, 29.quote:
Dan zou ik het juist willen hebben als ik een hoger rugnummer had.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie van niemand, als het goed is. Bijgeloof.
Barcelona heeft afgezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef Radegast het volgende:
Gaat Galasek nou nog weg? Er was toch interesse uit Spanje?
Net als Harry die nummer 9 houdt, pure cult! Wát een marketing-actie van Ajax!quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:16 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik Babel niet, als ik hem was had ik gewoon de rest van mijn carriere met nr 49 rondgelopen !
Boeien dat het geen nummer van de 1e 11 is, dat telt toch nergens meer !
En zo maak je jezelf als marketing-ding wat meer herkenbaar !
Wie vallen er buiten de boot? Ik denk Lindgren, De Mul, Obodai, Manucharyan en Emanuelson.quote:Blind gaat in augustus snijden in Ajax-groep
7/7/2005 14:16
Ajax is de voorbereiding gestart met een imposante groep van 29 spelers, maar trainer Danny Blind wil daar begin augustus in snijden. De huidige groep is in ieder geval te groot om de competitie mee in te gaan.
'Alle 29 spelers hebben volgens ons de potentie in Ajax 1 te spelen', zegt Blind in VI, 'dat mogen ze de komende weken laten zien. Uiterlijk begin augustus wil ik de groep inkrimpen, maar met hoe veel spelers ik straks verder ga weet ik nog niet.'
Ik denk A-selectie AJAX:quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie vallen er buiten de boot? Ik denk Lindgren, De Mul, Obodai, Manucharyan en Emanuelson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |