Ik stem ook voorquote:Op maandag 4 juli 2005 16:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, zijn zat plaatjes op internet te vinden
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:47 schreef Tique het volgende:
T was alleen maar goed bedoeld hoor..
Mensen snappen mij ook altijd verkeerd...*snif*
Ik ga dan vanavond wel vast op zoek voor de Fquote:
oeh... gaan we het democratisch aanpakken?quote:
en anders kan ik wel 25 verschillende bierglazen, 2 pitchers, 1 heineken champagnekoeler, 1 heineken 1,5 liter fles, 1 heineken paraplu en een heineken aanstekersaxofoon voor je fotograferen voor de B!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, zijn zat plaatjes op internet te vinden
Grote OP's zijn OKquote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
oeh... gaan we het democratisch aanpakken?
Ik stem ook voorwel uitkijken dat de op niet te vol wordt...
Moeten ze wel een beetje duidelijk, scherp en groot op de foto staanquote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
[..]
en anders kan ik wel 25 verschillende bierglazen, 2 pitchers, 1 heineken champagnekoeler, 1 heineken 1,5 liter fles, 1 heineken paraplu en een heineken aanstekersaxofoon voor je fotograferen voor de B!
Ik kan trouwens ook nog foto's maken van Heineken en Amstel kratten
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:50 schreef Tique het volgende:
[..]
en anders kan ik wel 25 verschillende bierglazen, 2 pitchers, 1 heineken champagnekoeler, 1 heineken 1,5 liter fles, 1 heineken paraplu en een heineken aanstekersaxofoon voor je fotograferen voor de B!
Ik kan trouwens ook nog foto's maken van Heineken en Amstel kratten
en dan ga ik wel naar jullie plaatjes kijkenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]dan kan ik wel een camshot maken van twee flesjes murphy's, twee flesjes amstel gold en een Heineken-flesopener...
En ik wil er wel een B van brouwensquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan ga ik wel naar jullie plaatjes kijken
Tot zo?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:53 schreef Tique het volgende:
maar...ik ga weer wat eten..doei!
Ik heb ook 2 Heineken flesopenersquote:Op maandag 4 juli 2005 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]dan kan ik wel een camshot maken van twee flesjes murphy's, twee flesjes amstel gold en een Heineken-flesopener...
Waarom heeft iedereen van die coole gadjets?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Heineken flesopeners![]()
Van een geel en een groen kratje
Puik, duurt niet zo lang meerquote:
Nee, daaromquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd zo lang hoeft frituren niet te duren
En frikandel en een blik bierquote:Op maandag 4 juli 2005 16:56 schreef Mr-Z het volgende:
Ben ik ff een filmpje kijken (met frikandel en blik bier in de hand), zijn we al weer 2 topics verderEn met MIJN bier en frituur lied in de OP
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:56 schreef Mr-Z het volgende:
Ben ik ff een filmpje kijken (met frikandel en blik bier in de hand), zijn we al weer 2 topics verderEn met MIJN bier en frituur lied in de OP
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |